Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb die van Arniebomba gechecked maar die is wel heel extreem .Ik denk dat ik gewoon een gat voor een extra 120mm rad in de achterkant maak onderin waar je normaal de schuine bracket voor een 120mm fan hebt zitten die lucht uit de onderkant trekt. Ik cover dan het gat aan de onderkant. Haal het bracket eruit. Gat in de achterkant (moet ik laten doen vrees ik) en dan 2x120mm rads. Koolance pomp en reservoir in 1 boven de dvd drive en dan een cpu en gpu blok. Moet wel mogelijk zijn.
Heb die van Arniebomba gechecked maar die is wel heel extreem .
Ik denk dat ik gewoon een gat voor een extra 120mm rad in de achterkant maak onderin waar je normaal de schuine bracket voor een 120mm fan hebt zitten die lucht uit de onderkant trekt. Ik cover dan het gat aan de onderkant. Haal het bracket eruit. Gat in de achterkant (moet ik laten doen vrees ik) en dan 2x120mm rads. Koolance pomp en reservoir in 1 boven de dvd drive en dan een cpu en gpu blok. Moet wel mogelijk zijn.