• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lori Lemaris (FT03-mini CPU+GPU)

Ik dacht vannacht misschien de hele ATX24 te kunnen sleeven, maar tis niet gelukt. Heb het natuurlijk lastig gemaakt voor mezelf door verschillende lengtes te willen. Hier iig de witte draden, dan maar morgen blauw :praygod

ll-sleeve-atx24-1.jpg
 
Heb wat connectors gekleurd. Ze zijn van nylon gemaakt dus even 5 minuten in kokend water, héél klein schepje verf en 5g zout.

ll-connector-dyed.jpg

Verder heb ik een en ander gedaan aan de build maar vergeet steeds foto's te maken. GPU blok monteren heb ik wel op film gezet ...

ll-build-heatkiller-2.jpg

ll-build-heatkiller-4.jpg

ll-build-heatkiller-5.jpg

ll-build-heatkiller-6.jpg

ll-build-heatkiller-7.jpg

ll-build-heatkiller-8.jpg

ll-build-heatkiller.jpg

Heatsink en expansion bracket heb ik zwart gespoten; staan boven te drogen.
 
Even update tussendoor. Blijkt dat de 45 graden rotaries van Monsoon niet allemaal gaan passen waar ik ze wilde hebben :/ Dus heb ik even de GPU block in zn lengte gemonteerd, de Apogee Drive ook andersom gedaan, en een kleine 90 graden fitting bijbesteld. Verder zat in een van de Monsoon lightport doosjes een standaard rotary, heb met hun gemaild voor vervanging. Maar toen werd ik ongeduldig en zag dat Freddy nog enkele op voorraad had, dus dan maar eentje bijbesteld.

Vandaag wilde ik gaan sleeven maar heb een grote sneewond in mijn rechter duim dus pijnlijk om de sleeve te stretchen zo :p
 
Ben benieuwt hoe de temps gaan worden, ik wil iets soortgelijks doen in mijn Fortress 3 mATX kast.

Heb dan alleen een i5 2500K en een 670GTX. Wou al een jaar terug beginnen maar heb het uitgesteld.
 
Update van Monsoon. Geno gaat me maandag de correcte fitting sturen, dus dan hou ik over de foute: een MON-RO-90-34-MB (rotary, 90 graden, 3/4", matte black). Als iemand die ooit nodig heeft voor een build kan je hem van mij gratis overnemen.

Ben benieuwt hoe de temps gaan worden, ik wil iets soortgelijks doen in mijn Fortress 3 mATX kast.

Heb dan alleen een i5 2500K en een 670GTX. Wou al een jaar terug beginnen maar heb het uitgesteld.

Ik ben ook benieuwd! De grote broer FT03 heb je wel iets meer speelruimte, ook al is hij wel beperkt in sommige opzichten. Heb je de build log van Arniebomba gezien?

Nooit geweten...?!? maar eens proberen, wat voor verf heb je gebruikt?

Staat in de foto: Dylon #18 Madonna Blue. En in de foto van de ATX24 was dat #33 Kingfisher, die connector had ik nog over van een vorige build.
 
Heb die van Arniebomba gechecked maar die is wel heel extreem :D.

Ik denk dat ik gewoon een gat voor een extra 120mm rad in de achterkant maak onderin waar je normaal de schuine bracket voor een 120mm fan hebt zitten die lucht uit de onderkant trekt. Ik cover dan het gat aan de onderkant. Haal het bracket eruit. Gat in de achterkant (moet ik laten doen vrees ik) en dan 2x120mm rads. Koolance pomp en reservoir in 1 boven de dvd drive en dan een cpu en gpu blok. Moet wel mogelijk zijn.
 
Nope. Vond dat overigens wel een mooie oplossing die je daar had gemaakt.

Maar de onderplaat zou ik op de voeding ventilatie na dichtmaken en dan in de achterkant plaat een 120mm fan hole zagen zodat ik hiertegen een rad kan plaatsen met een ventilator die dan recht de kast in blaast. De lucht moet dan weer door de fan van het rad boven eruit getrokken worden.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan