Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik dacht laat ik de pomp vrolijk aan staan... wat valt me nu op..De slang die van de pomp naar de CPU gaat is erg warm (iig warmer dan de rest van de slangen) en het reservoir water is ook op diezelfde warmte. Ben ik nu langzaam mijn pomp aan het slopen? Want die wordt waarschijnlijk zo warm...De rest van de slangen zijn koud, en dat betekent dus dat ie totaal geen doorstroming heeft.Wat dus ook kan dat die door een blokkering heen probeert te pompen maar dat lukt hem niet waardoor die hitte genereert.Vertel me a.u.b. dat ik niks gesloopt heb..
Ik dacht laat ik de pomp vrolijk aan staan... wat valt me nu op..
De slang die van de pomp naar de CPU gaat is erg warm (iig warmer dan de rest van de slangen) en het reservoir water is ook op diezelfde warmte. Ben ik nu langzaam mijn pomp aan het slopen? Want die wordt waarschijnlijk zo warm...
De rest van de slangen zijn koud, en dat betekent dus dat ie totaal geen doorstroming heeft.
Wat dus ook kan dat die door een blokkering heen probeert te pompen maar dat lukt hem niet waardoor die hitte genereert.
Vertel me a.u.b. dat ik niks gesloopt heb..