Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb de manual van de XSPC dual bay res erop nagekeken en heb hem exact gemonteerd zoals het in de manual is beschreven. Ook heb ik voor de zekerheid de inlet en de outlet poorten nagekeken of ik het wel goed had gedaan. De onderste (inlet) daar zou het water terug moeten vloeien in de pomp en de bovenste (outlet) moet het versturen naar de CPU > GPU > rad > pomp/res.Rode slang, dus met vloeistof komt van de outlet van de pomp/res die naar het midden van de Apogee XT gaat (inlet van CPU blok), outlet (rechterbovenkant) gaat dan in de GPUTotaalpic van slangen in de kastOverzicht
Ik heb de manual van de XSPC dual bay res erop nagekeken en heb hem exact gemonteerd zoals het in de manual is beschreven. Ook heb ik voor de zekerheid de inlet en de outlet poorten nagekeken of ik het wel goed had gedaan. De onderste (inlet) daar zou het water terug moeten vloeien in de pomp en de bovenste (outlet) moet het versturen naar de CPU > GPU > rad > pomp/res.
Rode slang, dus met vloeistof komt van de outlet van de pomp/res die naar het midden van de Apogee XT gaat (inlet van CPU blok), outlet (rechterbovenkant) gaat dan in de GPU
Totaalpic van slangen in de kast
Overzicht