• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Logitech breidt G-serie uit met drie producten

Terung :O
$199,- volgens Logitech site, die G19.

Dan ga ik wel voor de Logitech G15 V1, die gaat nu voor $79,- op de Logitech site.
Of ik koop hem van Teq99 :D

--

Ook leuk bij die Heatset is dat je je stem kan ''morphen'' in 6 standaard aanwezige stemmen.
Troll, Mutant, Alien, Giant, Cyborg, and Space Squirrel.
 
O & Xel, je was de Logitech G13 vergeten, of is die al in de verkoop?


# 25 programmeerbare knoppen: Pas knoppen aan jouw speelgedrag aan.
# Quick Macro's: Wijs tijdens de game complexe acties toe aan enkele toetsaanslagen.
# Programmeerbare mini-joystick: Manoeuvreer snel en gemakkelijk. Alle controle die je nodig hebt, bevindt zich onder je duim.
# Verlichte toetsen: De juiste knop is gemakkelijk te vinden wanneer je bij weinig licht of in het donker wilt gamen. Bovendien kun je voor de knopverlichting elke kleur kiezen die je maar wilt.

* Duidelijk leesbare GamePanel™-lcd: Verzamel tactische informatie, waaronder livestatistieken, systeeminformatie en berichten van andere gamers.
* Publieke SDK (Software Development Kit): Upload de recentste verbeteringen die exclusief voor GamePanel™ ontworpen zijn door de Logitech opensource-community.

* Ingebouwd geheugen: Slaat je profielen op zodat je je persoonlijke voorkeuren met je mee kunt nemen.
* Draagbaar ontwerp: Zorgt ervoor dat je door kunt blijven gamen, waar je ook gaat of staat.


10983.1.0.jpg
11515.1.0.jpg
10989.1.0.jpg
 
O & Xel, je was de Logitech G13 vergeten, of is die al in de verkoop?


# 25 programmeerbare knoppen: Pas knoppen aan jouw speelgedrag aan.
# Quick Macro's: Wijs tijdens de game complexe acties toe aan enkele toetsaanslagen.
# Programmeerbare mini-joystick: Manoeuvreer snel en gemakkelijk. Alle controle die je nodig hebt, bevindt zich onder je duim.
# Verlichte toetsen: De juiste knop is gemakkelijk te vinden wanneer je bij weinig licht of in het donker wilt gamen. Bovendien kun je voor de knopverlichting elke kleur kiezen die je maar wilt.

* Duidelijk leesbare GamePanel™-lcd: Verzamel tactische informatie, waaronder livestatistieken, systeeminformatie en berichten van andere gamers.
* Publieke SDK (Software Development Kit): Upload de recentste verbeteringen die exclusief voor GamePanel™ ontworpen zijn door de Logitech opensource-community.

* Ingebouwd geheugen: Slaat je profielen op zodat je je persoonlijke voorkeuren met je mee kunt nemen.
* Draagbaar ontwerp: Zorgt ervoor dat je door kunt blijven gamen, waar je ook gaat of staat.


10983.1.0.jpg
11515.1.0.jpg
10989.1.0.jpg

Yeps, heb een soortgelijke eens gekocht en de volgende dag teruggebracht.
Idem met de Zalman FPS gun ding, kan er echt niet mee werken lol
 
de G-serie ... heb nu een G-51 5.1 all surround set... ok wel tevreden van maar ook teveel geld voor betaald... heb je bij al hun G producten vind ik zo.
 
Hmja en 5.1 is zo vervelend te plaatsen. Althans weinig mensen hebben plek
voor links- en rechts achter. Veel mensen plaatsen het dan ook niet op die
manier waardoor het eigenlijk niet tot zijn recht komt.

Had de Logitech Z-2300, ontzettend goed geluid voor 2.1. Beter nog dan die
Bose Companion setjes die ik ook heb geprobeerd. Denk dan ook weer voor de
Z-2300 te gaan. Heel misschien de Cinema Z, maar zo overprized.
 
ik heb de logitech z-5450... best wel duur maar ik vind het toch waar voor zijn geld.. erg goed geluid en geweldig goede bassen
draadloze achterspeakers (naja alleen een stroom stekker dan) dus je hoeft niet van "voren" naar achter door de kamer kabels te trekken :D
 
die G51 dat ik heb, 1 nadeel de kabels naar achteren veel te kort... en zelfs verlengen doe ik zeker niet. Kost teveel geld voor garantie zo weg te spelen.
 
ik heb de logitech z-5450... best wel duur maar ik vind het toch waar voor zijn geld.. erg goed geluid en geweldig goede bassen
draadloze achterspeakers (naja alleen een stroom stekker dan) dus je hoeft niet van "voren" naar achter door de kamer kabels te trekken :D

Klopt het trouwens, dat als je een draadloze muis hebt (die ik niet heb) er last
van heeft/of de speakers doordat de draadloze verbindingen elkaar in de weg
zitten?
 
Klopt het trouwens, dat als je een draadloze muis hebt (die ik niet heb) er last
van heeft/of de speakers doordat de draadloze verbindingen elkaar in de weg
zitten?

ik heb draadloze desktop set (logitech wave setje) en die is volgens mij ong dezelfde frequentie en ik kan zoizo zonder ENIGE storing vanuit bed bedienen (ong 3 meter) het schijnt wel dat als je draadloos netwerk hebt op je pc er dicht bij dat de bandbreedte flink omlaag gaat (lang leven de goeie oude kabel)
 
Nja, enige waar ik surround bij gebruik is gamen.. En dat doe ik met me headset.
Films gaan via me TV en Versterker.

Dan houden we alleen muziek over en daar heb ik toch liever 2.1 :033:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Logitech g cloud Gaming 1
Freddy Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel HighFlow Product Reviews 10
Sw333t Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 QWERTY HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Aequitis [VERKOCHT] Logitech Z5500 5.1 Digital Surround Verkocht 2
E [VERKOCHT] Logitech Cordless Desktop Wave Verkocht 2
E [VERKOCHT] Logitech Cordless Desktop EX110 Verkocht 4
J [VERKOCHT] Logitech Pure-Fi Express Plus. Verkocht 2
Joren [CLOSED] Logitech G15 v2 Gesloten 4
JeanPaul [VERKOCHT] Logitech Z623 2.1 Speaker set Verkocht 2
DieHard [CANCELLED] Logitech S220 2.1 speakerset Verkocht 3
vincent [IN-ACTIVE] logitech driving force GT Verkocht 1
JeanPaul [VERKOCHT] Logitech G110 Verkocht 1
Sanders [IN-ACTIVE] Razer Mamba, Logitech Solar Verkocht 0
sir serial [VERKOCHT] Logitech G9x Verkocht 1
The_Saviour# [GEVONDEN] Logitech Z2300 Gevonden 0
Ianovski Logitech MK600 Mod Cases en Modding 5
W [GEZ - HEADSET]Logitech G35 Gevonden 2
P [REFUSED] Logitech 35% (Procent) kortings Coupon - Code! aangeboden Verkocht 0
k.3nny [VERKOCHT] [logitech z5500] 170excl! Verkocht 20
M5rvii [GEVONDEN] Logitech G25 of g27 Gevonden 4
k.3nny [INACTIVE] [160]Logitech G19+Roccat kone+GRATIS Roccat Apuri. Verkocht 9
Fall3n Logitech G510 Gaming Toetsenbord HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vissa [INACTIVE] Samsung Syncmaster 2032BW + Logitech MX518 Gamingmouse Verkocht 4
dopestuff [VERKOCHT] logitech G9+ hyperglides Verkocht 19
k.3nny [tka-logitech g19] Verkocht 4
Sw333t Logitech MX Revo VEILING! Verkocht 10
Johnny [INACTIVE] Logitech MX 3100 Verkocht 4
Sw333t Logitech Performance Mouse MX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
alain-s Logitech Digital Precision PC Gaming Heads Verkocht 1
MonsterEnergy Logitech G27 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vannos [VERKOCHT] Logitech G19 Verkocht 12
H Logitech Z5450 koelen Overige Koeling 27
MaartenvdE Logitech Performance Mouse MX HighFlow Product Reviews 4
Flipmode Logitech Illuminated Keyboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
Source Logitech G110 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
J aankoop logitech z-5500 Hardware & Software 11
RRPhantom Logitech G15 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Logitech G25 Gaming 37
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nvidia RTX 30-serie (3070, 3080, 3090): specificaties en adviesprijzen NVIDIA 13
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
Thierry Zin in een fallout serie!!?? Films / Movies 1
gunnie_nl Corsair pci-e 6+2 kabel HX serie? Gevonden 2
Freddy [2015] Ash vs Evil Dead (serie) Films / Movies 2
Freddy SLI / CrossFire GPU blokken in serie of parallel? Waterkoeling 9
Zwelgje Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D 2 verschillende merken videokaart zelfde serie Hardware & Software 1
DutchChilles GTX 7xx serie NVIDIA 29

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan