T tommetom New member 20 november 2014 #1 deze heb ik gevonden via de site van de fabrikant zelf. maar als ik het laat verzenden naar belgie ben ik in totaal meer dan 50 euro kwijt. zou dit bij jullie goedkoper zijn? grtj
deze heb ik gevonden via de site van de fabrikant zelf. maar als ik het laat verzenden naar belgie ben ik in totaal meer dan 50 euro kwijt. zou dit bij jullie goedkoper zijn? grtj
Freddy Administrator Forumleiding 21 november 2014 #2 Graag even meer informatie geven over het product en een link ernaar toe. Dan kunnen we kijken of we die mee kunnen bestellen.
Graag even meer informatie geven over het product en een link ernaar toe. Dan kunnen we kijken of we die mee kunnen bestellen.
T tommetom New member 21 november 2014 #3 Dual PSU Extender White - LD Cooling Computer Cases Bij deze Mvg tom
Freddy Administrator Forumleiding 21 november 2014 #4 Toegevoegd aan de shop: LittleDevil Dual PSU Extender White - PSU-EX-W Levertijd kan 2-3 weken zijn, we bestellen het mee met een volgende order bij LD.
Toegevoegd aan de shop: LittleDevil Dual PSU Extender White - PSU-EX-W Levertijd kan 2-3 weken zijn, we bestellen het mee met een volgende order bij LD.
Zwelgje Spy Member 22 november 2014 #5 Kunnen deze dan ook mee Freddy.Rivet Dome Head - BLACK - Pack of 25 - LD Cooling Computer Cases Of kan je ze ergens anders beter krijgen?
Kunnen deze dan ook mee Freddy.Rivet Dome Head - BLACK - Pack of 25 - LD Cooling Computer Cases Of kan je ze ergens anders beter krijgen?