Ladies, Gentlemen...
Na al een tijdje dit forum te hebben onderzocht, bij dezen ook maar eens voorstellen.
Mijn naam is Gerrit Wessels, woon in Almelo en ben 25 jaartjes jong/ oud.
De reden waarom ik op dit forum rondneus is vanwege het feit dat mijn geld in de zak brand :003:
Het moet blijven rollen naar mijn mening..
De laatste maanden of al jaren? mij bezig gehouden met het upgraden, herstellen van mijn pc. Was een arme student en je moet toch wat om het draaiende te houden.. De laatste maanden echter allerlei nieuwe hardware aangeschaft en mij steeds meer gaan interesseren in het fenomeen 'waterkoeling'.
Nu heb ik een globaal idee van wat ik wil, maar is het geld momenteel een beetje op.
Ik zal een dezer dagen nog wel advies komen vragen, ben ik bang, maar dat zal wel in orde komen. :eusa_angel:
Mijn huidige Rig:
MOBO: ASRock 870 Extreme3
CPU: AMD Phenom II X4 955BE @4,0 MHz
MEM: 8Gb Kingston HyperX DDR3-1600
VGA: 2x MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
HDD1: OCZ Agility3 60GB
HDD2: Western Digital 750GB
HDD3: Samsung spinpoint F3 1GB
OPT1: LiteOn
PSU: OCZ ModXStream Pro 600W
CASE: Thermaltake Chaser MK-1
Koeling: Corsair H100
Ik groet u allen.
Na al een tijdje dit forum te hebben onderzocht, bij dezen ook maar eens voorstellen.
Mijn naam is Gerrit Wessels, woon in Almelo en ben 25 jaartjes jong/ oud.
De reden waarom ik op dit forum rondneus is vanwege het feit dat mijn geld in de zak brand :003:
Het moet blijven rollen naar mijn mening..
De laatste maanden of al jaren? mij bezig gehouden met het upgraden, herstellen van mijn pc. Was een arme student en je moet toch wat om het draaiende te houden.. De laatste maanden echter allerlei nieuwe hardware aangeschaft en mij steeds meer gaan interesseren in het fenomeen 'waterkoeling'.
Nu heb ik een globaal idee van wat ik wil, maar is het geld momenteel een beetje op.
Ik zal een dezer dagen nog wel advies komen vragen, ben ik bang, maar dat zal wel in orde komen. :eusa_angel:
Mijn huidige Rig:
MOBO: ASRock 870 Extreme3
CPU: AMD Phenom II X4 955BE @4,0 MHz
MEM: 8Gb Kingston HyperX DDR3-1600
VGA: 2x MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
HDD1: OCZ Agility3 60GB
HDD2: Western Digital 750GB
HDD3: Samsung spinpoint F3 1GB
OPT1: LiteOn
PSU: OCZ ModXStream Pro 600W
CASE: Thermaltake Chaser MK-1
Koeling: Corsair H100