Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Al ligt i in de vernieling, waarschijnlijk, in staat van een complete zenuwinzinking, neem ik 'm dan nog mee. De missie voor deze avond volbracht: middenplaatje staat weer recht.Paar fittingen op hun plek gezet.Kan me nu een beetje voorstellen hoe Freddy zich voelde toe hij met zijn True Gold fittingen bezig was. Je krijgt er werkelijk een beetje goudkoortsachtige gele waas van voor je ogen. Heerlijk gevoel. En nog een extraatje aan werk verzet: het frontplaatje passend geschuurd en het tweede raamkozijn voor aan de binnenkant ook geplaatst.Morgen de loop maken in het bovengedeelte.Edit:Nog een overzichtsplaatje ivm eigen enthousiasme:sponsor
Al ligt i in de vernieling, waarschijnlijk, in staat van een complete zenuwinzinking, neem ik 'm dan nog mee.
De missie voor deze avond volbracht: middenplaatje staat weer recht.
Paar fittingen op hun plek gezet.
Kan me nu een beetje voorstellen hoe Freddy zich voelde toe hij met zijn True Gold fittingen bezig was. Je krijgt er werkelijk een beetje goudkoortsachtige gele waas van voor je ogen. Heerlijk gevoel.
En nog een extraatje aan werk verzet: het frontplaatje passend geschuurd en het tweede raamkozijn voor aan de binnenkant ook geplaatst.
Morgen de loop maken in het bovengedeelte.
Edit:
Nog een overzichtsplaatje ivm eigen enthousiasme:
sponsor