• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik heb 'm nog niet getest. Denk idd ook dat i het nog wel doet. Maar ga zeker voor het inbouwen nog een keer testen. Is anders zo lullig als je er aan het eind van de rit pas achter komt.

Maar de oorzaak van de lekkage was de o-ring van het CPU blok welke niet goed in z'n gootje zat. De ring is ook een beetje beschadigd. Vanmiddag gelijk twee nieuwe o-ringetjes besteld.

De kamer is ook weer opgeruimd. :) Op het moment ben ik nog bezig alle spullen/gereedschap te ordenen. Dan heb ik straks tenminste hopelijk niet meer dat gevoel dat ik aan het dementeren ben wanneer ik voor de duizendste keer iets na twee seconden volledig kwijt ben geraakt.

Volgende week hoop ik de build weer te gaan hervatten in een iets minder snel tempo als de laaste paar updates. ;) TP13 duurt nog even. Nu wil ik zo spoedig mogelijk van de hardware gaan genieten. Die begint ook alweer een beetje bejaard te raken. :p

Terug
Bovenaan