• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Als het goed is kom ik ook een kijkje nemen op de Party.


Ik ga er gewoon van uit dat het hem gaat lukken voor de party...als deze pc daar ontbreekt zal ik zo balen...

Zal ik zorgen dat deze kast er staat. :)




Anders moeten we gewoon TP uitstellen

haha, lijkt me ook de normaalste zaak van de wereld. :D













00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg

00bannerHWI.jpg




Nou ja niet echt een update, maar weer eens zo een net geen update.

bannerwindows.jpg






Net even bezig geweest om het reservoir icm met de buisjes recht op hun plek te krijgen. Redelijk gedoe; een mm teveel ergens en ergens anders staat er iets scheef.


Hier een mm tussen:






Het fillportgat 2mm bijgevijld om een beetje te kunnen schuiven met het reservoir zonder een pak nieuwe fittingen te hoeven kopen voor diezelfde kleine verplaatsing:





Meer dan 2mm kon er niet af. Anders zou er een kiertje komen.





Hier ook krappe boel. Waarschijnlijk dat die pompbehuizign een stukkie gemod moet worden om die draadjes meer ruimte te geven. Voor het geluid zou het namelijk niet fijn zijn als het zijpaneel via de draden tegen de pompen aandrukt. :p






Het gepruts op de mm heeft nut gehad:




Het reservoir staat mooi recht voor het frontraampje en de buisjes lopen mooi parallel en recht. :)





Na de bovenstaande activiteiten nog een buisje gebogen. Volgens mij mijn eerste poging. :D




Niet het mooiste bochtje, maar het is alleen even om te kijken hoe het staat. Ik had namelijk ook wat twijfels over een andere optie voor die verbinding.

Een verbinding met rechte buisjes en een koppeling.



Nu ik het zo naast elkaar zie, ga ik zeker nog even een tijdje oefenen om een perfect bochtje te maken.

De verbinding tussen die 90 graden koppeling en het mosfet blokje kampt nog met dezelfde twijfel: een S-bocht of een recht stukje. Die S bocht ga ik maken als ik al iets beter kan buigen. Lijkt me wel een mooi gezicht een paar slingerende bochtjes tussen al die rechte buisjes.

















Tot slot nog een sfeerplaatje voor de opvulling van deze net geen update.







sponsor
 
ik vind persoonlijk die 90 en 45 graden bochten tussen hardline tubing nooit mooi...ik vind de natuurlijke bocht mooier en anders proberen een 90graden bocht erin de buigen, maar de fittingen die zo "zweven" persoonlijk nooit mooi

but thats just me :033:
 
ik vind persoonlijk die 90 en 45 graden bochten tussen hardline tubing nooit mooi...ik vind de natuurlijke bocht mooier en anders proberen een 90graden bocht erin de buigen, maar de fittingen die zo "zweven" persoonlijk nooit mooi

but thats just me :033:
gb0ssi6.gif


Wat betreft mijn geval ben ik het helemaal met je eens. :) In andere gevallen kan het spiderleg koppelen van buisjes ook erg mooi zijn. Het is maar net hoe het past in de stijl van de build.

Vandaag weer schandalig weinig gedaan. :079: Morgen ook geen tijd. Maandag is er hoop ik weer wat tijd. Een week voor TP heb ik al vrij genomen. Kan nog een leuk stress weekje gaan worden.


Enige wat ik gedaan heb ik het bochtje maken geoefend. Valt niet mee om een perfect bochtje te maken. Hieronder de tweede poging. De derde poging staat niet op de foto, :eusa_naughty: ,maar die is al een stukje beter.






sponsor
 
Laatst bewerkt:
altijd een leuke upgrade van koper naar goud :033:

Maar the party komt wel akelig dichtbij...is die al bijna af ?

Ben er druk mee bezig. :)



Zal weer spannend worden. :D

Maar het steekwagentje is gearriveerd. Dus hoe dan ook gaat i mee naar Eindhoven.
Tenzij de conducteur me niet in de trein wil hebben. Zal we voor de zekerheid een fietskaartje kopen.
 
Klein tussendoortje.


Hoop dingen gedaan. De kast is nu voor de laatste keer uit elkaar geweest voor wat gedremel en geboor.

Nu de boel weer in elkaar zetten. De kleine raampjes zitten nu vast. :)




voorkant


binnenkant




Als het mee zit vannacht de boel vullen. :096:


Nu even alle gordijnen dicht, want ik ga de folie van de middenplaat afhalen. Met al die bling die dan loskomt denken de buren straks nog dat ik hier een wietkweekerij heb staan. :p


sponsor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan