• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Dat is balen, maar het is sowieso recht te trekken.

Doet me denken aan die keer dat mijn V2000 uit mijn handen was gedonderd (wel in z'n doos) op de weg van de auto naar de ingang van The Party 9 geloof ik in Eindhoven. Die zag er toen ook ineens niet meer uit, maar met wat tips van Kenneth is het allemaal nog in orde gekomen.
 
Moet nog gebeuren. :schaam De kast heb ik inmiddels wel uit elkaar gehaald en met een winkelhaak bestudeerd wat en waar het niet meer recht is.

Voor de val had ik nog een alu plaatje gemaakt voor het frontgat. Die paste bijna perfect. Kon 'm er haast zo tussen klikken en de boel sluitte nagenoeg naadloos.
Nu zit daar een speling van ongeveer een ruime millimeter. Dat plaatje wordt een mooie meetlat om te zien of die helft van de kast recht is geworden.

Komend weekend ga ik dat doen met beetje spug op de klauwen en pats ff de vuisten tegen elkaar, en de boel weer mooi recht maken. :p
 
Die had ik tijdje geleden ook bij HWI voorbij zien komen. Kreeg toen een beetje een consumeerdrangetje. Maar ik hou het toch maar oldskoel.

Eergister was ik nog even aan het buigen met een deel van de kast. Plopte er opeens met een knalletje een popnagel uit. Schrok me het apenl. Ben misschien toch ietsje sterker dan ik denk. :p
 
Die had ik tijdje geleden ook bij HWI voorbij zien komen. Kreeg toen een beetje een consumeerdrangetje. Maar ik hou het toch maar oldskoel.

Eergister was ik nog even aan het buigen met een deel van de kast. Plopte er opeens met een knalletje een popnagel uit. Schrok me het apenl. Ben misschien toch ietsje sterker dan ik denk. :p

Meh niet zo bang zijn :sarc:
En door buigen en die zooi updaten ! ben zwaar benieuwd hoe die uiteindelijk uit komt te zien !
Dus ... nou schiet op lol :sarc:
 
00banner.jpg




En alweer een update! :035:

Vanwege het voornemen deze looproute te gaan maken, moet hoogste gedeelte van het middenplaatje wat langer gemaakt worden. De extra ruimte op dat gedeelte is nodig om een doorkoppelfitting te kunnen plaatsen voor de verbinding vanaf de plafonradiator.
Bijkomstigheid van dit plan is dat het opstapje naar de verhoging niet meer schuin kan lopen. Na wat wikken en wegen en uitgeprobeer heb ik gekozen voor een rechte hoek onder en een ronde vouw boven. Zo blijft het toch nog in de stijl van de vorm van de kast.

Hieronder met een teststrookje:













Nu nog even een knoop doorhakken of er wel of geen strookje met gaatjes in dat opstapje komen. Dan plaatje maken en verder gaan waar ik gebleven was.



:039:



sponsor
 
Hoe is het met de schade? leuk en spannend dat het weer verder gaat....

De kast is volgens mij weer recht genoeg. :) Er zit nog een deukje in het dak dat ik later nog wel een keer ga proberen weg te werken.



gXbJVm2.jpg



Vanmiddag wat gaatjes in een oefenplaatje geboord. Morgen nog wat gaatjes erbij boren. Daarna eens uitproberen hoe dat buigt. Ik ben vooral benieuwd hoe het eruit ziet.









sponsor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan