• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Lang geleden dat ik mijn hoofd hier nog liet zien, maar kreeg afgelopen week wat mailtjes binnen over updates in dit topic, vandaar dat ik nog maar eens een reactie schrijf om te bevestigen hoe goed je weer bezig bent beste vriend!
 
Lang geleden dat ik mijn hoofd hier nog liet zien, maar kreeg afgelopen week wat mailtjes binnen over updates in dit topic, vandaar dat ik nog maar eens een reactie schrijf om te bevestigen hoe goed je weer bezig bent beste vriend!

Dank u, dank u!! Dacht al waar blijf je nou. :D Maar leuk weer eens wat van je te horen hier in waterkoelverslaafdenland. :)






01banner.jpg




Voetjes weer gevonden!

14.JPG




Besteld voor de pompjes:

ek-ddc-heatsink-housing_nickel_narrow_800.jpg


EK-DDC Heatsink Housing - Nickel






En eindelijk onder de druk van het naderende evenement in Eindhoven de knoop doorgehakt hoe dat frontplaatje te bevestigen.



Om dit voornemen te bereiken waren de volgende handelingen noodzakelijk:


Gaatjes boren. :D


09.JPG



Gaatjes tappen.

10.JPG



En twee 20 x 20 messing profielen bevestigen aan de gaatjes.

11.JPG


Ziet er wel degelijk uit. :p


Daarna nog meer gaatjes boren.

12.JPG



Uiteindelijk toch voor de gepolijste dopmoertjes gekozen in plaats van de bolkopschroefjes.

15.JPG



De bolkopschroefjes van binnen.

13.JPG





Weer een beetje zoeken naar de positie van het reservoir.

16.JPG




De loop ga ik donderdag in elkaar flansen. Voorlopig komen er slangen in. De buisjes bewaar ik voor na P12.

Dat was 'm weer voor vandaag. Morgen vijf uur op en een uur of negen later weer fris verder met het geknutsel. :)




sponsor
 
Van frisheid vanmiddag geen spoor te bekennen. Rubber profieltje gezet en daarna kon ik de slaap niet meer negeren.

11eLs6k.jpg



Zal nog een hele klus worden om morgen de boel een beetje af te krijgen. :p
 
Thanks allen hierboven! :D



Pffff, wat een gepuzzel en geklooi om die loop in elkaar te krijgen. Veel fittingen zitten nu in m'n andere PC. Voor deze build nu even een mix van merken:



Paar uurtjes slapen en daarna weer frisjes verder.
 
Ik denk niet dat als ik je weer afzet na de TP dat die je die case uit de auto krijgt...


Dammn, beetje gelekt op het mobo. Kwam denk ik uit het cpu blokje vandaan. Maar waar het ook vandaan kwam, deze kast laat ik hier. Geen tijd meer om het op te lossen of het risico te nemen om hier stroom op te zetten. :(

Neem ik de V2000 wel mee. Q9550 en een 6870. Ga ik wel een beetje internetten en ping pong spelen. :D


De V1000 na P12 rustig afmaken. Die is voor P13...


Nu ff die V2000 schoonblazen. Zal wel een pak stof in die rads zitten. :p
 
Dammn, beetje gelekt op het mobo. Kwam denk ik uit het cpu blokje vandaan. Maar waar het ook vandaan kwam, deze kast laat ik hier. Geen tijd meer om het op te lossen of het risico te nemen om hier stroom op te zetten. :(

Neem ik de V2000 wel mee. Q9550 en een 6870. Ga ik wel een beetje internetten en ping pong spelen. :D


De V1000 na P12 rustig afmaken. Die is voor P13...


Nu ff die V2000 schoonblazen. Zal wel een pak stof in die rads zitten. :p

Stop is met trollen :D!
 
Mobo eruit gehaald en mosfet blokje eraf. Lijkt erop dat er niets op het bord of onder die vierkante blokjes is gekomen.



Geen tijd meer helaas om nog een poging te wagen. Beter een tijdje geen stroom op dit ding.:p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan