• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LiLi Tower

23rsor4.jpg


Fking nice!
 
header.png


logo_cm.jpg


Update: Remove the chaos

Deze week wat veranderingen doorgevoerd.
Met de FrozenQ werd het toch wel heel druk in het bovenste gedeelte, en het res. had niet zoveel functie. Er ging wel een flow overheen, maar niet veel, dus was weinig te zien in dit res. alleen dat er een lichie inzit ;)
Heb dus deze weggehaald en wat spiegelplex toegevoegd, om het ruimtelijke effect nog meer door te voeren. De loop van de Tygon tubes gaan nog anders lopen als ze op de componenten komen

DSC07553.jpg


DSC07622.jpg


DSC07615.jpg


En kheb de pompen met elkaar verbonden mbv. een plex buis, om de boel wat te verstevigen. Heeft verder geen functie, maar staat wel leuk

DSC07623.jpg


DSC07547.jpg


DSC07549.jpg


Ik maak nog een plaatje welke de onderkant van de pompen bedekt

DSC07627.jpg


Om de pompen heen dus wat spiegelplex, welke ik sparingen heb gemaakt waarde pompen in passen

DSC07623.jpg


Volgens mij toch wel wat rust in de tent nu ;)
Nu ik er een beetje uit ben hoe de res. erin zitten, heb ik gelijk maar de top cover gemaakt. Gaten voor de fillports erin en de gaatjes voor de bevestiging geboord en verzonken

DSC07545.jpg


DSC07543.jpg


Hieroverheen komt nog zwart alu. plaat, maar ben nog ff aan het kijken wat voor vorm
Ik ben ook nog bezig geweest met de voeding. Nu had ik nog een 1200w Be quiet! voeding, die ik totaal heb gerenoveerd wat het sleeving betreft.
Hij was al zwart gesleeved, maar was niet mooi gedaan al zeg ik het zelf. Krimpkous ongelijk en sommige sleefs zaten los. En heb ook nog een kleine paint job gedaan
Achterkant en onderste rand mat zwart gespoten

Krijgt er gratis een stukje ongeschoren kier bij

DSC07580.jpg


Weer mooie Mdpc kwaliteit sleef. (blijft mooi he)

DSC07572.jpg


En in de 5.25 ruimte heb ik mooi ruimte om alles weer in te proppen

DSC07570.jpg


De curve van de draadjes naar de mobo voeding

DSC07579.jpg


Moet nog ff rangschikken

DSC07560.jpg


En nu wel het krimpkous aardig recht

DSC07568.jpg


Cpu voeding loopt via de 3.25 bays

DSC07557.jpg


Voor de voedingen van de gpu's heb ik wat flatkabel aangepast, dat ik ze op de
Be quiet psu kan aansluiten(weer geklooi met connectors enzo)
hier kwam de psu tester van Coolermaster zeer goed van pas
Ik moest wel flatkabels gebruiken omdat ik anders in de knoop kom met de slimline dvd drive, en ik wil niet te veel kabels in het bovenste gedeelte hebben.
Andere kabels mbt. de sata en molex voedingen heb ik ook flat gemaakt

DSC07592.jpg


DSC07593.jpg


En het komt dan zo te zitten, zo kan ik mooi het bovenste gedeelte erop plaatsen
zonder last te hebben van de gpu voeding

DSC07600.jpg


DSC07601.jpg


Zoals eerder gemeld, de achterkant van de psu zwart gemaakt.

DSC07584.jpg


Ik ga nog wel een extra achterplate maken voor de psu, dat het net als de rest eruit komt te zien

DSC07587.jpg


Ook nog ff de linkies gemaakt voor de gpu,s

DSC07597.jpg


DSC07595.jpg


Ik wacht nog op zilveren fillports ipv. zwarte maar zijn nog steeds onderweg.
Zodra binnen, kan ik alles in elkaar zetten en dan nog wat verzinnen om de kabeltjes netjes weg te werken voor de Aquaero,s. Fans, pompen en usb,s netjes weg te krijgen wordt nog een opgave, maar gaat zeker lukken.
Maar kabels voor het mobo enzo, zijn al aardig weg gewerkt zo

DSC07607.jpg


Dat was hem alweer voor deze keer. Laterzzz.
 
header.png


logo_cm.jpg


Update: Papa z'n pc gaat ook verder

Ben dus begonnen met een pc voor zoonlief, maar dat houd niet in dat mijn pc onder het stof komt ;)

Zilver shinny fittingen waren binnen, beter dan de zwarte

DSC07631.jpg


Nu zijn er gelukkig een hoop modders die meedenken met me. Zo kwam Dick Hard met het briljante idee om de sli brug RVS uit te voeren, deze heel veel poetsen en je heb een nickel look sli bridge

DSC07638.jpg


DSC07635.jpg


Helaas zie je er niet zo heel veel meer van als het bovenste gedeelte erop zit, maar toch een klein stukje wel.
Kheb de voeding ook een paar mm laten zakken om 1 lijn te krijgen als de zijkant erop zit

DSC07643.jpg


DSC07641.jpg


DSC07667.jpg


De hdd bay aan de andere kant heb ik zwart gespoten, wat beter uitkomt zo

DSC07666.jpg


DSC07656.jpg


Ook deze is in 1 lijn met de cover

DSC07646.jpg


Best leuk effect de plex rand onder de alu plaat

DSC07648.jpg


Heb ook wat aanpassingen gedaan aan de plex top. De lucht die de turbine masters de kast inblazen moet toch ergens heen. Daarom sleuven gemaakt in de top

DSC07772.jpg


figuurzaag en vijl komen weer goed van pas

DSC07773.jpg


En na veel zagen en vijlen

DSC07774.jpg


Het eind resultaat

DSC07777.jpg


Voor de kabeltjes die naar de aquaero's toe gaan heb ik een soort kabelboom gemaakt, hierover komt nog een kap

DSC07801.jpg


DSC07790.jpg


Toen werd het tijd om met de slangen te stoeien. De kleine verbindingen eerst

DSC07650.jpg


DSC07651.jpg


Zilveren fittingen en fillports komen mooi uit zo

DSC07663.jpg


De gpu's ook aangesloten. Links naar rad en rechts naar pomp

DSC07783.jpg


Cpu blokkie zit ook aan gekoppeld

DSC07784.jpg


Rams erop

DSC07785.jpg


Rad voor de gpu's aangesloten

DSC07793.jpg


En pomp ook connected. 1 loop klaar ;)

DSC07795.jpg


DSC07789.jpg


Andere loop

DSC07796.jpg


DSC07800.jpg


DSC07804.jpg


DSC07787.jpg


En het dekseltje erop

DSC07779.jpg


DSC07806.jpg


Vanavond denk ik vullen en testen op lekken.

Grtzzz.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
coolfris Lili V1000 nr 2 Gallery & Build Logs 304
soppy lili ARMORSUIT PC-P50WB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Mobomonster Lili kast & window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
Slader ITX tower Gallery & Build Logs 9
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W led strips voor the tower 900 Cases en Modding 5
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
M Phanteks Enthoo Primo (Full tower, standaard 2 x 480 Support...) :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black Verkocht 6
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
X Tower Heist 04-11-2011 Films / Movies 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
J Fractal Design Arc Midi en Mini Tower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
coolfris XSPC H2 Tower Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
M5rvii Cooler Master Elite RC-310-PWN1-GP Midi-Tower - white/pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
TYPHOON The Ivory Tower Gallery & Build Logs 165
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
Bullus [cpu koeler] Tuniq Tower 120 Extreme HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan