kier
Member
Update: Vullen die hap
Gisteren avond eerste loop gevuld. Gelukkig zonder al te veel problemen, ging aardig soepel. Alleen moest ik het reservoir iets strakker aandraaien.
De teaser, net na het vullen en vol met luchtbellen
Beste stroming door de rams en cpu plok
Na een tijdje begon de mist weg te trekken
Vanochtend de andere loop gevuld. Deze ging helemaal zonder problemen
Luchtbellen genoeg.
En de kaartjes zijn onder water
Luchtbellen waren er in de loop van de dag al aardig uit, maar zal nog wel ff een tijdje duren voordat alles eruit is
Nog wat pics van bovenaf.
Ik kreeg ook nog een paar keer het verzoek om het geheel te laten zien. Dus voor de gelegenheid heb ik hem dicht geschroefd.
Er moet nog wel het 1 en ander gebeuren, zoals de laatste kabeltjes sleeven en aansluiten en wat andere kleine tijdrovende dingen.
En ik denk dat ik de bovenste alu platen laat lasercutten ipv zelf te gaan klooien om deze recht te krijgen. Deze zijpanelen/toppaneel krijgen een aardige dunne rand en verschillende vormen (denk ik) Maar moet nog eerst ff uitdenken
Onderste alu zijpanelen goed zo, plex zit er ook achter
Bovenste gedeelte heb ik nu dus alleen de plex platen voor zitten
Op zich ziet het er n u ook al top uit, maar denk toch dat de alu zijpanelen de finishing touch zal zijn
- Fans worden nog gedaan(rondje midden)
- I/O shield ook
- En er komt nog een achterplaatje op de psu
En aan de voorkant gaan ook nog wat panelen op komen. Zelfde maten als de 2 stukken als erboven
Dat was hem alweer voor 1e paasdag, vanavond ga ik maar eieren zoeken. Zijn er nog aardig wat zoek. Zoon heeft ze goed verstopt, kwam er al weer 2 tegen in z'n Cars mod
Grtzzz.