• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LiLi Tower

header.png

logo_cm.jpg

Update: Vullen die hap

Gisteren avond eerste loop gevuld. Gelukkig zonder al te veel problemen, ging aardig soepel. Alleen moest ik het reservoir iets strakker aandraaien.

DSC07816.jpg

De teaser, net na het vullen en vol met luchtbellen

DSC07817-1.jpg

Beste stroming door de rams en cpu plok

DSC07824.jpg

Na een tijdje begon de mist weg te trekken

DSC07825.jpg

Vanochtend de andere loop gevuld. Deze ging helemaal zonder problemen ;)

DSC07828.jpg

Luchtbellen genoeg.

DSC07831.jpg

En de kaartjes zijn onder water

DSC07835.jpg

Luchtbellen waren er in de loop van de dag al aardig uit, maar zal nog wel ff een tijdje duren voordat alles eruit is

DSC07861.jpg

DSC07862.jpg

Nog wat pics van bovenaf.

DSC07868.jpg

DSC07871.jpg

DSC07874.jpg

Ik kreeg ook nog een paar keer het verzoek om het geheel te laten zien. Dus voor de gelegenheid heb ik hem dicht geschroefd.
Er moet nog wel het 1 en ander gebeuren, zoals de laatste kabeltjes sleeven en aansluiten en wat andere kleine tijdrovende dingen.
En ik denk dat ik de bovenste alu platen laat lasercutten ipv zelf te gaan klooien om deze recht te krijgen. Deze zijpanelen/toppaneel krijgen een aardige dunne rand en verschillende vormen (denk ik) Maar moet nog eerst ff uitdenken

Onderste alu zijpanelen goed zo, plex zit er ook achter

DSC07843.jpg

Bovenste gedeelte heb ik nu dus alleen de plex platen voor zitten

DSC07845.jpg

Op zich ziet het er n u ook al top uit, maar denk toch dat de alu zijpanelen de finishing touch zal zijn

DSC07849.jpg

DSC07853.jpg

- Fans worden nog gedaan(rondje midden)
- I/O shield ook
- En er komt nog een achterplaatje op de psu

DSC07850.jpg

En aan de voorkant gaan ook nog wat panelen op komen. Zelfde maten als de 2 stukken als erboven

DSC07858.jpg

Dat was hem alweer voor 1e paasdag, vanavond ga ik maar eieren zoeken. Zijn er nog aardig wat zoek. Zoon heeft ze goed verstopt, kwam er al weer 2 tegen in z'n Cars mod

Grtzzz.

header.png

logo_cm.jpg

Update:

De LiLi Tower staat uiteraard niet stil. Was alleen aan het twijfelen of ik de custom zijpanelen zou laten laseren of zelf handwerk er op los laten.
Het is dus het laatste geworden. met rustig nadenken, zagen en vijlen kom je aardig ver
Wel eerst goe uitgetekend en 3 x meten voor de zaag erin gaat

DSC08019.jpg

Gaatjes voor de decozaag

DSC08023.jpg

En na veel zagen en vijlen, 1 x zijpaneel. Andere ook gemaakt maar dan uiteraard in spiegelbeeld

DSC08029.jpg

Voor het frontpaneel ook 2 tukken afgetekend

DSC08024.jpg

Paneeltje 1

DSC08027.jpg

Paneeltje 2

DSC08025.jpg

Zijkant erop gemaakt. Schuine zijde van het peneel heeft dezelfde hoek als het reservoir

DSC08033.jpg

Deze konden we al. moet hierachter alleen nog wat kabeltjes wegwerken

DSC08035.jpg

Het rechter geheel

DSC08037.jpg

En het front paneel er ook op gezet

DSC08041.jpg

Het display van de aquaero heb ik ook blauw gekregen mbv. donkerblauwe filter
Andere is nog donker, wacht nog ff op kabeltje

DSC08044.jpg

En nog wat pictures toen het donker was

DSC08046.jpg

De voorkant in z'n geheel met........ een blauw kruisje

DSC08049.jpg

Lijn loopt mooi door zo

DSC08054.jpg

DSC08050.jpg

En nog een totaal shotje

DSC08051.jpg

Hij draait nu al een week of 2 erg soepel. Maar moeten nog wat hele kleine finishing puntjes gedaan worden voordat u de final shots van me krijgt.
Maar deze gaan zeker komen, nog even geduld aub.

Grtzzz.

Het is abstracte kunst in het kwadraat, het is zoals Pieter Cornelis Mondriaan de olieverf op het doek aanbracht, de kleuren perfect in balans met de strakke lijnen die een geheel vormen maar ook ieder een eigen verhaal vertellen.
Enorm ingewikkeld om op het doek te krijgen, maar zo mooi in zijn eenvoud om naar te kijken.
Vanaf nu zal je door het leven gaan als "Kier Modjemad Mondriaan" :)

Holy shit, hij (of zij ;)) ziet er verdomd goed uit. Wauw...

Dank u, weet het eigenlijk niet. Vrouwen zeiken meestal over pc's, deze heb ik nog niet gehoord. Dussss.......

Ik denk zomaar dat het een stoere hij is.
Geweldig Kier !

Thnx, denk het ook. ^

Wowieee :D. Nice Richard, zeer nice :D

Wordt wel wat zo he!!!

Supah supah naais.

thnx mate. maar uhh.....je heb bij deze nog niet gevraagd hoeveel ie kost, hoe kan dat? Lol ;)

Het is abstracte kunst in het kwadraat, het is zoals Pieter Cornelis Mondriaan de olieverf op het doek aanbracht, de kleuren perfect in balans met de strakke lijnen die een geheel vormen maar ook ieder een eigen verhaal vertellen.
Enorm ingewikkeld om op het doek te krijgen, maar zo mooi in zijn eenvoud om naar te kijken.
Vanaf nu zal je door het leven gaan als "Kier Modjemad Mondriaan" :)

Mondriaan is wel een heel mooi compliment. Was de bedoeling om een keer een build te maken die om van alle kanten te bezichtigen is. Meestal is het zijpaneel met window een standaard gegeven waardoor de hardware te bezichtigen is.
Deze kan ik draaien wat ik wil en blijf hardware zien.
Enige is, dat mocht ik ergens bij willen, ik eerst een acryl paneel en dan alu paneel moet verwijderen. Zijpanelen in totaal bestaat uit 8 onderdelen met 24 boutjes.

Dank u, weet het eigenlijk niet. Vrouwen zeiken meestal over pc's, deze heb ik nog niet gehoord. Dussss.......
Amen to that :D. Hij ziet er dus verdomd goed uit.

Was de bedoeling om een keer een build te maken die om van alle kanten te bezichtigen is.
Je doel dus compleet behaald. Vind het super dat je van alle kanten naar binnen kunt kijken en dat de oogjes ook nog eens heerlijk verwend worden wanneer je erin kijkt.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
coolfris Lili V1000 nr 2 Gallery & Build Logs 304
soppy lili ARMORSUIT PC-P50WB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Mobomonster Lili kast & window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
Slader ITX tower Gallery & Build Logs 9
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W led strips voor the tower 900 Cases en Modding 5
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
M Phanteks Enthoo Primo (Full tower, standaard 2 x 480 Support...) :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black Verkocht 6
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
Xelation Tower Heist 04-11-2011 Films / Movies 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Xelation [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
J Fractal Design Arc Midi en Mini Tower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
coolfris XSPC H2 Tower Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
M5rvii Cooler Master Elite RC-310-PWN1-GP Midi-Tower - white/pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
TYPHOON The Ivory Tower Gallery & Build Logs 165
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
Bullus [cpu koeler] Tuniq Tower 120 Extreme HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan