Update: Remove the chaos
Deze week wat veranderingen doorgevoerd.
Met de FrozenQ werd het toch wel heel druk in het bovenste gedeelte, en het res. had niet zoveel functie. Er ging wel een flow overheen, maar niet veel, dus was weinig te zien in dit res. alleen dat er een lichie inzit
Heb dus deze weggehaald en wat spiegelplex toegevoegd, om het ruimtelijke effect nog meer door te voeren. De loop van de Tygon tubes gaan nog anders lopen als ze op de componenten komen
En kheb de
pompen met elkaar verbonden mbv. een plex buis, om de boel wat te verstevigen. Heeft verder geen functie, maar staat wel leuk
Ik maak nog een plaatje welke de onderkant van de
pompen bedekt
Om de
pompen heen dus wat spiegelplex, welke ik sparingen heb gemaakt waarde
pompen in passen
Volgens mij toch wel wat rust in de tent nu
Nu ik er een beetje uit ben hoe de res. erin zitten, heb ik gelijk maar de top cover gemaakt. Gaten voor de fillports erin en de gaatjes voor de bevestiging geboord en verzonken
Hieroverheen komt nog zwart alu. plaat, maar ben nog ff aan het kijken wat voor vorm
Ik ben ook nog bezig geweest met de voeding. Nu had ik nog een 1200w Be quiet! voeding, die ik totaal heb gerenoveerd wat het sleeving betreft.
Hij was al zwart gesleeved, maar was niet mooi gedaan al zeg ik het zelf. Krimpkous ongelijk en sommige sleefs zaten los. En heb ook nog een kleine paint job gedaan
Achterkant en onderste rand mat zwart gespoten
Krijgt er gratis een stukje ongeschoren kier bij
Weer mooie
Mdpc kwaliteit sleef. (blijft mooi he)
En in de 5.25 ruimte heb ik mooi ruimte om alles weer in te proppen
De curve van de draadjes naar de mobo voeding
Moet nog ff rangschikken
En nu wel het krimpkous aardig recht
Cpu voeding loopt via de 3.25 bays
Voor de voedingen van de gpu's heb ik wat flatkabel aangepast, dat ik ze op de
Be quiet psu kan aansluiten(weer geklooi met connectors enzo)
hier kwam de psu tester van Coolermaster zeer goed van pas
Ik moest wel flatkabels gebruiken omdat ik anders in de knoop kom met de slimline dvd drive, en ik wil niet te veel kabels in het bovenste gedeelte hebben.
Andere kabels mbt. de sata en molex voedingen heb ik ook flat gemaakt
En het komt dan zo te zitten, zo kan ik mooi het bovenste gedeelte erop plaatsen
zonder last te hebben van de gpu voeding
Zoals eerder gemeld, de achterkant van de psu zwart gemaakt.
Ik ga nog wel een extra achterplate maken voor de psu, dat het net als de rest eruit komt te zien
Ook nog ff de linkies gemaakt voor de gpu,s
Ik wacht nog op zilveren fillports ipv. zwarte maar zijn nog steeds onderweg.
Zodra binnen, kan ik alles in elkaar zetten en dan nog wat verzinnen om de kabeltjes netjes weg te werken voor de Aquaero,s.
Fans,
pompen en usb,s netjes weg te krijgen wordt nog een opgave, maar gaat zeker lukken.
Maar kabels voor het mobo enzo, zijn al aardig weg gewerkt zo
Dat was hem alweer voor deze keer. Laterzzz.