• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

- Likety - Eric Ott - Compus Awesomus

Likety

New member
Echte naam (Voor/Achternaam): Eric Ott
Nickname: Likety / L702
Leeftijd: 18
Woonplaats: Uitgeest
Studie/Werk: Studie: HBO Werktuigbouwkunde
Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Zocht naar een mooie webshop voor casemodding en koeling. Gevonden via Tweakers.net

Compus Awesomus:
MOBO: Asus P5Q Deluxe
CPU: Intel Core2Duo E6850
MEM1: OCZ Titanium Alpha PC8000 2x1Gb
MEM2: OCZ Platinum PC8000 2x2Gb
VGA: HD2900XT (Eerst 2, maar 2 op 500 Watt gaat niet zie PSU)(als het goed is morgen één HD5870:praygod)
SOUND: Auzentech X-Fi Forte 7.1
HDD1: WD VelociRaptor 74Gb (System)
HDD2: Seagate Barracuda 7200.11 320Gb (Programs & Games)
HDD3: Maxtor DiamondMax 21 250Gb (RAID)
HDD4: Maxtor DiamondMax 21 250Gb (Data)
OPT: Pioneer DVR-112D
PSU: Recom PowerEngine M500 (Zat een Enermax Infiniti 720W in maar die is juist vandaag met nog 5 dagen garantie kapot gegaan.:shock: Gelukkig was ik zo slim te wachten tot de garantie over was met sleeven... Affijn; Enermax teruggebracht naar de winkel, kerel zat me aan te kijken van; lucky bastard (nog maar 5 dagen garantie van de 3 jaar). En daar een PowerEngine 500Watt gekocht als tijdelijke oplossing, hoewel het ook genoeg is.)
CASE: Nexus Edge
OS: Windows 7 Ultimate 64-Bit
MON1: Dell E228WFP
MON2: Hanns-G HX191D
KB: Logitech G11 (Led-modded, is nu rood :005:)
MOUSE: CM-Storm Sentinel Advance
MOUSEPAD: Razer Pro|Solutions Pro|Pad™
HS: Sennheiser PC151
TBLT: Wacom Bamboo Fun CTE-450
SPRS: Logitech Z-5500 Digital :048:
INET: Ziggo 40Mbit.
Koeling:
- CPU: Prolimatech Megahalems rev. B + Nexus 12cm PWM fan.
- GPU: Thermalright HR-03/R600 + Nexus 92mm PWM fan.
- Kast: Nexus 14cm fan, Nexus 12cm fan (zwart-wit), 2x Yate Loon 14cm red led.


Zo "awesome" is die nu ook niet meer, maar voor mij nog awesome genoeg. ;)
Fotos heb ik nu niet want het is nu een zooitje, morgen de HD5870 er in, beetje opknappen. Nog een mooie stille koeler er op... welke? Daarom heb ik mezelf bij dit forum geregistreerd.

Heb wel een foto van mijn toetsenbord:
DSC00449.jpg


En een oude foto van mijn "werkplek" met nog m'n oude kast, oude muis, oude kleur leds in toetsenbord:
DSC00302.jpg


En dan toch even een foto zoals ik er nu bij zit:
DSC00462.jpg

En ja, ik ben inderdaad een slechte fotograaf. :p
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan, toch nog iemand die ook werktuigbouwkunde studeert:D Welkom, je bent hier iig op de goede plek!
Hell yeah WTB!

Thanks!

Welkom op het forum, veel lees/type plezier!

Lekker ruim bureau heb je daar ;)
Jaja, grootste bureau blad wat te vinden was in de praxis en daar 4 poten onder geplakt, helemaal top :)

Alleen nu ligt m'n grote kast er naast dus ja, straks staat die weer op de grond en kan ik van alle ruimte genieten.

Welkom hier.

mooi pctje , en bureau stoel
Thanks!
 
Okay, vandaag de HD5870 binnen. Maar die geeft geen beeld... :(
Wat gegoogled en zie dat het meer gebeurt, overal staat bios updaten, dus dat heb ik gedaan, maar helpt niet, nu Asus gemaild.

Of m'n voeding is dan toch te weinig maar dan kloppen de recommended requirements niet die achter op de doos staan (500W, 40A) want daar voldoet mijn voeding gewoon aan.
 
Als het geod is zitten er 2 x 6 pins aansluitingen op. Die zitten gewoon goed aangesloten ?
Draait de Fan van jou kaart ook niet ? of juist wel

als ie hard blaast zit er iets niet goed in je aansluiting
 
Ja, ik heb beide pci-e 6 pins aangesloten. Hij draait gewoon normaal, fan niet op 100%. computer start ook gewoon op zonder enige problemen. :017:

-EDIT-

Nu met 2 voedingen en beide videokaarten er in (HD2900XT en HD5870). Nu kan ik via mijn 2900 zien dat CCC en Windows de kaart gewoon detecteren en er drivers voor installeerd/aanpast. Maar als ik er een dvi kabel in doe detecteerd CCC de display niet maar als ik er een dvi-vga adapter in doe met vga kabel detecteerd die de display wel. Maar hij geeft alsnog geen beeld... Ik vind het maar raar.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Eric stelt zich (op verzoek) kort even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan