Light Update!!!
Goeie avond luitjes,
Vandaag een verlichte update. Heb wat leuke dingetjes gedaan met ledjes en nog wat meer dingen uitgedacht voor de McMod.
De knalpijpen kon ik natuurlijk niet standaard laten, daarom een tweetal setjes rode leds gemaakt
5 mm gaatjes erin geboord
En prik erop. Effect is leuker dan ik verwacht had
Terug geplaatst op McMod
En shotje in het donker, gassen maar
Volgende onderdeel...........de wielen. voor de airflow door de kast wat sparingen gemaakt. Wel uitkijken voor de verschillende plates
En het wiel geplaatst. Genoeg open voor de inlaat
Andere wiel ook klaar gemaakt, en rondom wat isolatie tape geplaatst. Dit omdat het een aardige klankkast is geworden zo'n dicht wiel.
Op de rand komt nog een rand zwarte plex. met mischien mesh paneel, maar ben hier nog niet zo zeker van, omdat ik het zo eigenlijk mooier vind staan dan met mesh.
Dus het is twijfelen tussen vingertjes of looks...........moeilijk
Ik ben ook nog bezig geweest met de achterspoiler. Voor deze moest ik ook nog wat aanpassingen maken zodat hij over de schroefjes van de graka valt, en als geheel aansluit op de behuizing
Past nu mooi en ziet straks niks meer van de schroeven van de graka en andere meuk
En sluit mooi aan zo
Het stukje boven de I/O komt nog een stuk mesh
Verder met het verlichtings plan........ De power led en de hdd led
Hiervoor heb ik de bestaande plex puisten aangepast. Voor de hdd led een 3mm led en gaatje. En voor de power een 5mm led en gaatje gemaakt
De Power led
En de hdd led
En best leuk detail is dat als het kleppie dicht is ook nog de leds te zien zijn
Nu we toch aan het solderen zijn, ook maar alvast de print aangepast en touwtjes erop gesoldeerd voor de power knop en de eject button
Begint alweer een aardige spaghetti te worden
Toen ik zo lekker bezig was viel m'n oog op de videokaart. dismantle dat ding
ff kijken wat ik er mee kan.
keuze was niet zo moelijk, plastic eraf en de
fans mbv. busjes en schroefen vast maken tussen de koelribben.
Ribben komen mooi uit met de V8
Maar toch...... er klopt iets niet. Koper-----zilver niet echt mooi combi
gaan we wat aan doen
zo beter denk ik
Even alles geplaatst voor een totaal overzichtje
Als laatste ben ik van plan om met de shitload van rgb strips nog wat leuke dingen te doen.
Eigenlijk doe ik ze liever niet in een kast ivm het disco effect, maar voor m'n kid maak ik een uitzondering. Hij is helemaal gek van de rgb's lekker spelen met de afstandsbediening. zit van alles op fade, switch en dim functie, dus kan ie zich lekker uitleven.
Metertje afgeknipt en niet pluggie erop gezet
Bijkomend voordeel is ook nog dat ik dan gelijk z'n mood zie
harmonie en vertrouwen
zuiverheid
rust, kalmte en koelte
passie
Zow, dat was de wijze psychologische kleuren les, en de update van vanavond
Heren (en dames) see you en fijne avond.........laterzzz.