• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian li Xbox360

Er moet nog 1 bestelling gedaan worden en dan kan ie afgemaakt worden... Een voeding voor de pomp en de UV-balkjes (die ook nog gekocht moeten worden) en nog wat molex pinnen en stekkers.....

Een kleine update...

De pomp is nu zwart gespoten... zo past hij beter bij het zwart groen thema van de xdoos...

De bestelling met de laatste spullen is gedaan maar nu zie ik dat ik nog een 45gr bocht moest halen voor op het res...
rbl85u.jpg

Zo eindelijk wat meer gedaan dan alleen aan de nieuwe kast wat gedaan..

Van het weekend had ik de meeste voedingskabels gemaakt en vandaag de Xdoos uitelkaar gehaald en in de nieuwe behuizing gezet...

Hier de Xdoos zoals hij standaard is... gewoon een saaie zwarte elite...
2myw6ft.jpg

Hier zonder zijn jasje....
mbiij5.jpg

Nog een stukje kaler....
12675o3.jpg

Zo goed als kaal...
muempz.jpg

Hier de 2 lawaai fans die de boel moesten koelen...
35mjfw8.jpg

Het mobo met de heatsinks.... de heatsink die onderaan met de heatpipe aan de 2 grotere zit zat er bij de eerste gen Xdozen niet op waardoor die nog warmer werden dan deze al was....
29pvsww.jpg

Mobo zonder heatsinks.... Om die dingen er af te krijgen was een kl*^# werkje... met een soort van klemmen die echt lastig te verwijderen waren...
w20h0j.jpg

Het XSPC waterblok dat vanaf nu de boel koel moet gaan houden...
35i94ch.jpg

De hdd van de doos...
2rm8d3c.jpg

En alles er in... de Xdoos hardware dan, de waterkoeling spullen ga ik morgen inbouwen
2ih6vzd.jpg

wow vetjes!!! we want more !! :D

worden trouwens de mems en vrm's van die xdozen eigenlijk een beetje warm??

Daar zat ik ook al aan te denken.... deze zouden eerst wss genoeg gekoelt worden door de airflow van de fans maar ik denk dat de airflow nu wat lager is met de nieuwe setup...

Ik zal er denk ik maar wat kleine blokjes op plakken... weet iemand of deze dingen een beetje goed plakken... of anders andere blokjes die goed plakken... Enzotech MOS-C10 10x10x14mm Heatsinks (10 stuks)

Ja dat hoop ik ook... anders koop ik wel een nieuwe Xdoos... gewoon de goedkoopste met HDMI... de 120gb hdd heb ik toch al...

De WC zit bijna inelkaar dus zo kijken of alles het weer doet.... maar nu eerst pannenkoeken bakken en eten natuurlijk...:)

De WC zit er nu in... alleen de kabeltje moet ik nog anders gaan maken... eerst had ik de stekkers achter de pomp gemaakt maar dat blijkt nu niet handig... ik kom er nu door het mobo niet meer bij....

De Xdoos start wel op... ff mijn monitor er op zetten en testen of de het nog helemaal doet...

Leuk man nog nooit gezien dit :)

Hoe regelt een 360 zijn voeding? De eerste xbox had een lossen "voeding geval" erin zitten, maar dat zie ik bij de 360 niet terug.

ben benieuwd naar het eindproduct! :)

De Xdoos doet het weer... Er moet nog wel een aantal dingen afgewerkt worden aan de mod...
Zoals de stroom voorziening van de pomp en de fans... Het blijkt dat de voeding die op de Xdoos zelf zit 7v geeft en de fan dus te langzaam laat draaien... de watertemp werd al best hoog terwel ik alleen in het dashbord zat... ff een Trieb 1800 er bij gezet en de temps zakte snel....

Snel ff 2 foto's hoe de waterkoeling er nu in zit... let niet op de kabels, die worden nog weg gewerkt.
25g9f6f.jpg

2rr6k5k.jpg

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan