Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er moet nog 1 bestelling gedaan worden en dan kan ie afgemaakt worden... Een voeding voor de pomp en de UV-balkjes (die ook nog gekocht moeten worden) en nog wat molex pinnen en stekkers.....
Hij is meer donker grijs en het achterkapje is paars.... de aansluitfittingen op de HPPS waren ook van glanzend metaal...... nu is alles net zo zwart als de rest
Zo eindelijk wat meer gedaan dan alleen aan de nieuwe kast wat gedaan..
Van het weekend had ik de meeste voedingskabels gemaakt en vandaag de Xdoos uitelkaar gehaald en in de nieuwe behuizing gezet...
Hier de Xdoos zoals hij standaard is... gewoon een saaie zwarte elite...
Hier zonder zijn jasje....
Nog een stukje kaler....
Zo goed als kaal...
Hier de 2 lawaai fans die de boel moesten koelen...
Het mobo met de heatsinks.... de heatsink die onderaan met de heatpipe aan de 2 grotere zit zat er bij de eerste gen Xdozen niet op waardoor die nog warmer werden dan deze al was....
Mobo zonder heatsinks.... Om die dingen er af te krijgen was een kl*^# werkje... met een soort van klemmen die echt lastig te verwijderen waren...
Het XSPC waterblok dat vanaf nu de boel koel moet gaan houden...
De hdd van de doos...
En alles er in... de Xdoos hardware dan, de waterkoeling spullen ga ik morgen inbouwen
Daar zat ik ook al aan te denken.... deze zouden eerst wss genoeg gekoelt worden door de airflow van de fans maar ik denk dat de airflow nu wat lager is met de nieuwe setup...
Ik zal er denk ik maar wat kleine blokjes op plakken... weet iemand of deze dingen een beetje goed plakken... of anders andere blokjes die goed plakken... Enzotech MOS-C10 10x10x14mm Heatsinks (10 stuks)
De WC zit er nu in... alleen de kabeltje moet ik nog anders gaan maken... eerst had ik de stekkers achter de pomp gemaakt maar dat blijkt nu niet handig... ik kom er nu door het mobo niet meer bij....
De Xdoos start wel op... ff mijn monitor er op zetten en testen of de het nog helemaal doet...
De Xdoos doet het weer... Er moet nog wel een aantal dingen afgewerkt worden aan de mod...
Zoals de stroom voorziening van de pomp en de fans... Het blijkt dat de voeding die op de Xdoos zelf zit 7v geeft en de fan dus te langzaam laat draaien... de watertemp werd al best hoog terwel ik alleen in het dashbord zat... ff een Trieb 1800 er bij gezet en de temps zakte snel....
Snel ff 2 foto's hoe de waterkoeling er nu in zit... let niet op de kabels, die worden nog weg gewerkt.