Kast zit nog niet in elkaar. Iets uit elkaar halen is toch altijd weer makkelijker dan iets in elkaar zetten. :icon_mrgreen:
Moest hier en daar nog wat gaatjes wat ruimer boren voor een dikkere schroef + nog wat dingetjes.
Maar...
De voetjes zijn afgelopen vrijdag al binnen gekomen. :surprised: Ze zijn mooier van formaat dan ik verwacht had (kleiner). En ze staan prachtig. Maar voorlopig alleen even deze pic van de voetjes. (Later meer, dit is meer voor de tease. :icon_fU
Hier de hele boel op een tafel:
En dit was één van die dingetjes die ik op de valreep heb gedaan:
Een raampje achter de proc. om eventueel een ander koelblokje erop te kunnen zetten dat een ander mounting systeem heeft. Ben ik nu niet van plan, maar wie weet later...ooit nog eens. Maar het zit nu in ieder geval in de kast als een extra'tje en het staan ook wel mooi vind ik.
Hier nog eentje voor de tease :071::eusa_angel:
En een onvervalste aktiefoto van het afkorten van een schroefje.
Het is toch altijd weer even schrikken al die vonken als je al die tijd al aluminium gewend bent.
Maar deze week zal i dan toch werkelijk in elkaar@samen gaan komen. De gang zit er weer in, hoe langzaam dit ook moge zijn. :zzz
Oh ja, ik heb ook nog een paar van
deze ledlampjes besteld. Ik had tekort oranje shrink besteld (1 foot ipv 1 meter :eusa_shhh
Heb ik die lampjes maar gelijk meebesteld. Staat denk ik wel mooi op de twee alu titan
fans die op het plafon zitten. Moet er nog wel witte ledjes in zetten.