De kast zit nog niet in elkaar. Door die kras in het gepolijste alu tussenplaatje is de boel een beetje vertraagd. De kras is inmiddels weer weggesschuurd en het plaatje zit weer op korrel 2500.
Ook gelijk even de 5.25" bays houder dingetjes een semi brushed alu look gegeven met een korrel 400.
Het wachten was deze week op het schuurpapier met die ultra fijne korrel en wat polijstspul. Dat is nu gearriveerd:
Die 12000 voelt nog gladder aan dan een krant. Het zal mij benieuwen wat voor effect dat zal hebben. :106:
En wat polijst goodies:
:icon_butt:
Vanavond het resultaat.
Als ik nog tijd@zin heb na het schuren poetsen gaat de kast weer in elkaar. :079:
Behalve de nieuwe poetsspulletjes heb ik nog twee nieuwe goodies gekocht en binnen gekregen.
Een SilverStone ST60F 600W voeding, omdat deze volledig modulair is. (de "oude" is 0,0 modulair als ik het me goed kan herinneren
).
Dit zal het sleeven wat makkelijker maken, maar vooral het geheel in de kelder van de kast een stuk cleaner eruit laten zien. Is er gelijk wat meer ruimte om de mcubed fancontroller een mooi plekje te geven.
En last but not least:
Een koperen topje voor de Supreme. :055:
Wilde deze aanvankelijk gaan schuren en polijsten, maar gelijk toen ik 'm zag, heb ik dat idee uit mijn hoofd gezet.
Nu maar hopen dat i een beetje snel af is, want ik ga weer veel te veel spulletjes kopen. :icon_eek: