• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian-Li PC-P80NX(W)

Deathchant

New member
Hoi Freddy,

Op de CeBIT heeft lianli de nieuwe armorsuit aangekondigd, namelijk de PC-P80N.
Ik heb mijn A77FB verkocht om deze nieuwe kast te kunnen kopen, maar dan de PC-P80NX(W)-versie. Deze heeft zwart interieur, zijraampje en alles blue led fans.
Ik wil dus NIET de PC-P80N versie, maar echt die met raampje en alles.

Echter, kan ik alleen informatie vinden over de PC-P80N, maar op de specsite van lian-li staat die met raampje ook vermeld.

- Naam product
Lian-Li PC-P80NX(W)

- Naam fabrikant
Lian-Li

- Omschrijving product
Dit is de geupgrade versie van de huidige, succesvolle PC-P80 armorsuit.
Deze kast heeft de volgende upgrades ten opzichte van de oude versie:
- Vele moederbordgaten (afgedicht met rubber) voor kabelmanagement
- Nu 2x140mm TOP fans
- Kabelgoten
- 11 PCI sloten
- Bodemmontage voor de voeding
- De NX(W) versie heeft een zwart interieur, alle fans blue-LED, en een zijpaneel met raam
- De HDD racks zijn anders, waardoor er nu ook 2x 2,5" schijven geplaatst kunnen worden

- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product
Er zijn nog geen reviews over het nieuwe product. Wel informatie die tijdens de CeBIT beschikbaar gesteld is:
CeBIT 2011 - Lian Li PC-U6/PC-P80NXW/PC-Z70/PC-C60 and MORE! - Vortez Forums - PC Hardware News and Reviews

- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops.
Product zou volgens Lian-Li uitkomen in Juni met adviesprijs: US$489 voor de PC-P80N. De versie met window en zwarte binnenkant (PC-P80NX) is nog niet bekend

- Foto's van het product
index.php


p80nx-01.jpg


- Overige informatie
Dimensions: (W) 220mm x (H) 633mm x (D) 610mm
Moederborden: HPTX / EATX / ATX / Micro-ATX / Mini-ITX
 
Laatst bewerkt:
Hoi Freddy,

No Problem! Zo staat het toch ook in de sticky topics dat deze info aangeleverd moet worden in een post?
Heb je al iets kunnen vernemen wanneer deze te koop gaat zijn? Lian-Li geeft zelf in een mail aan dat ze begin Juni overal te krijgen moeten zijn.
 
Hmm, hehe, dan ben ik bijna 1 jaar bezig met een nieuwe PC kopen. Ik kan ondertussen een GTX570 kopen, waar ik eerst van plan was vorig jaar een GTX460 aan te schaffen :) Maar is niet erg, het geld op de bank wordt alleen maar meer :) Ik wacht wel af, maar ik kan je wel de garantie geven dat ik de kast wil hebben, dus wanneer hij te bestellen valt, pak er maar ene :)
 
Ah, dan heb ik goede hoop dat de NX(W) versie snel erbij komt! Hebben jullie geen directe contacten bij Lian-Li?
Sow 354 euro is stevig.....dan zal de NX(W) nog zeker 50 euro duurder zijn....slik.....
 
Hoi Freddy,

Lian-Li laat niks van zich horen :( Ik zie ook dat je op de website niet meer kunt kiezen voor de NX(W) versie. Die stond er een maand geleden wel nog op. De foto in mijn beginpost echter, staat er nog gewoon. Kun je nog eens informeren? Ik vrees dat hij niet meer uitkomt, maar aan de andere kant: ze hebben het aangekondigd op de CeBIT dus dan zal het ook moeten komen.
Maar ja, je weet maar nooit. De Gigabyte GTX580SOC en GTX570SOC zijn ook aangekondigd maar nog steeds niet verkrijgbaar....
 
Hoi Freddy,

Slecht nieuws :'(

Hi,
Sorry about replying this late; we didn't get your first mail.
There should be a tech issue.
Regarding your question, for some reason,we don't make P80NW anymore.

Best Regards,
Aaron Su / Special Assistant to GM
Lian Li Industrial Co., LTD.
Address: No. 11-1, Kong-Chien N. Rd., Liu-Tu Industrial Park, 206 Keelung, Taiwan
Tel: +886-2-2451-3000 #294 Fax: +886-2-2452-5659
Web: µL¼ÐÃD¤å¥ó
Mail: aaron@mail.lian-li.com

Daar moet ik het maar mee doen :'(
Heb ik voor niks mijn mooie A77FB verkocht, omdat ik zo nodig op deze kast moest wachten. Ben wel een beetje teleurgesteld.

EDIT: Freddy, ik bedacht me net even wat geks.....jullie doen CPU lapping.....Is het mogelijk om de PC-P80N bij jullie te bestellen en door jullie te laten zwartmaken van de binnenkant (poedercoat)?
Hehe, klinkt desperate, maar ik wil gewoon weten of het mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik al geprobeerd bij een coater bij mij in de buurt. Zij vragen 250 euro ervoor. Van de zotte. Ik ga die in Echt eens bellen. Ik wil wel 75-100 euro ervoor uitgeven, maar niet meer. En anders moet ik toch maar een andere kast uitzoeken. Zonde van de spiksplinternieuwe A77FB die ik met verlies verkocht heb :'(
Maar goed, het is niet anders. Mocht je toch ooit nog iets anders vernemen van je leveranciers, dat hij toevallig nog te krijgen is, dan hoor ik het wel.
 
Ik heb een reactie gekregen van Lian Li:

Hi Sir,
We can still make it if someone order 100 pcs.
Most of our distributors don't like it. That's why we don't make it unless someone place a big order.

It cost a lot to make a case goes on the market, if we can't sell them well, we would loss a lot of money. If you can gather your friends to buy it make it 30, 40 pcs, we might make it.

Freddy, zie je enige business-case voor highflow om 30 van deze cases te bestellen (en natuurlijk ook kwijt te komen) Aan mij heb je er in ieder geval 1 :p Ik zal wat rondvragen in mijn kring of ik wat mensen kan ronselen voor zo'n case.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan