Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

moet nog eens foto's maken als ik het glass goed schoon heb gemaakt (dankzij de verlichting zie je gelijk als er een streep of stof of wat dan ook op is gekomen....heel handig >.>) maar de boel gloeid zelfs overdag met het licht uit al goed.

heb wel nog een rogue lambje op me EK blok maar dat moet eigenlijk weg trekken op een punt (heeft het voorheen teminste altijd gedaan pas weer terug gekomen bij het eind vullen dus zal wel goed komen...anders nog een beetje met een stokje ofzo tegen de kabel duwen, ah stak nog een kabeltje beetje uit daar tegen duwen en twas weer goed dus in het filmpje is het EK logo niet meer rood ^^)

de nieuwe kabel chaos....niet zo net als ik had gehoopt maar 100X overzichtelijker dan het was.

en eentje met alles er op ready to rock ^^

foto idle zonder RGB

en in volle gloeiende glorie

komt nogal roze uit in de foto's maar is bijna blauw paars irl....video heeft het bijna goed met momenten...en verkleurt dan opeens flink >.>

fans staan nog niet op maximale fellheid (50% staan ze opt moment dus het kan nog erger maar vind het zo wel wat plezanter)

[MEDIA=youtube]o3_mHlIA8fo[/MEDIA]

tevens aan het filmpje te zien....word het toch wel tijd voor een nieuwe telefoon >.> cmon pixel 6 be cheap.

Terug
Bovenaan