zo zondag maar begonnen met het onderhoud aan de pc en alles uit elkaar getrokken.
ben maar begonnen met de noctua NF-A 12X15's in te bouwen, hiervoor had ik eerder al 8 schroeven ingekort (word dood gegooid met 3cm maar 2 is toch wel lastig te vinden...niks dat de dremel en wat hobby tape niet kunnen oplossen....al wast zeker niet leuk om te doen >.>).
uiteraard paste de bijgesloten noctua extention kabels niet dus had ik er al 2 van 60cm bestelt juist voor dit moment en deze maar op maat gemaakt en gesleeved.

en toen kreeg ik de radiator er niet meer in omdat die tegen de voorste ventilator kwam dus, 2e ronde met de hobby tape om te zorgen dat de voorste ventilator net wat verder door kan en toch nog recht hangen (achter kon hij nog veel verder maar dat zat de ventilator enkel achter vast en hing hij nogal scheef...)

en na flink wat vijlen later kon ik eindelijk mijn custom 12 pin EPS passen voor hem af te werken.

dit....bleek lastiger dan ik had gedacht >.>
uiteindelijk maar alles gepinned, ingebouwd en gekeken welke kabels tegen werkte en die maar los gehaalt en ingekort 2 kabels tegelijk tot hij goed op zijn plaats kwam, eind resultaat is wel fijn maar ben er een.....8 uur aan bezig geweest >.> lang genoeg dat de 24 pin en PCI-E als ik me ooit verveel projecten worden. en om maar niet te spreken over de hoeveelheid pinnen en heatshrink dat ik gebruikt heb >.>