beetje late update maar mocht je ooit je eigen kabels maken (ik ben er momenteel wat aan het maken voor later bij onderhoud af te maken zodat het hopelijk goed past..).
maar ik had de MDPC-X carbon sleeving gehaalt en ivm die van cablemod vond ik ze toch een beetje teleurstellend, dus heb ik een cablemod extention set uit elkaar gehaalt (had ik nog liggen omdat ik me voeding in een andere plaats wou proberen en de kabels het dan niet meer haalde).
maar deze is niet ideaal om de scavangen vanwege 18awg kabels hoofzakelijk, als je deze op 16 doet worden ze korter dus heb je ~45 nodig word die 45 nog maar...35cm zowat en de 30cm extensions kan je nagenoeg nergens gebruiken want daar blijft maar 20-25 van over >.>.
had meer nodig dus heb ik een 8 pin pci extension cable van cablemod bestelt en deze gebruiken 16awg draad en sleeve (altans die wat ik kreeg, die wat onderdeel was van de extension set was 18awg dus weet niet of dit altijd het geval is) . tis wel fors duurder dan sleeve alleen maar die metaal achtige shine er in maakt hem net wat specialer.
tevens was de 16awg van cablemod veel beter te hergebruiken dan de 18awg (bespaart weer 45cm draad en een connector
) , de 16 lijkt redelijk normaal waar de 18 zo hard was dat me automatische striptang het niet gestript kreeg
zowizo geen geweldig ding maar met zachtere kabels is hij wel goed te gebruiken.
tevens ffe foto van me wip 24 pin , kan nie wachten tot ik me EPS's kan afmaken om die spagetti daar weg te halen (zit een radiator voor dus kan nu niks)

kun je gelijk het verschil zien tussen de carbon's, de MDPC-X carbon heb maar voor wat sata/molex kabels gebruikt heb want die zie je zo niet en goed voor te oefenen