• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt

anub1s18

Junior Member
heb een tijdje zitten plannen en net de 2e bestelling geplaatst, binnenkort komen ook de 2070 supers uit waar ik naar wil upgraden mits ze idd even veel kosten als de 2070's momenteel en ga gelijk upgraden naar zen 2 of als de reviews van deze tegenvallen intel i7 9700k (al leun ik op het moment heel hard richting amd).

1e lading
zc7XeEIl.jpg


ben momenteel van plan me 360 rad in de zijkant te proppen met fittingen onder met dual drain voor makelijk drainen (kast lijkt te willen dat ik fittingen boven plaats maar heb hem zeker gezien met fittingen onder dus moet kunnen...anders dremel) en dan dikke 240 rad boven mogelijk in pushpull... zou mogelijk net moeten passen maar als het te raar uitziet gewoon push en ffe herplannen.

RGB fans boven en onder voor licht aangezien de led strips verstoppen gewoon slecht gaat uitzien, hopelijk is dit genoeg licht anders beetje bij sparen en de zijkant ook in rgb bekleden maar imo zal dit te veel zijn.

de fan's stoorde me de logo's achter op een beetje...had ze kunnen verwijderen maar weet niet zeker hoe het er onder uitziet dus wat plakfolie bestelt en met een ghetto tooltje wat rondjes uitgesneden om ze te bedekken.

ba0KsKjl.jpg


ziet er imo net wat minder storend uit.

en al ffe de fans in preview modus met wat andere fans geplaatst voor te meten hoe dingen uitkomen ^^ ziet er een beetje raar uit omdat de folie er nog op zit, wil die pas verwijderen als hij echt in gebruik gaat.

Sk50sW2l.jpg


zit nog te overwegen of dit mijn 1e kast met fillport word, er lijkt een goed plekje voor te zijn, en hem bijvullen word gewoon irritant maar moet er voor boren en weet niet zeker hou dit uitkomt met uiteindelijke reservoir positie t.o.v. de fillport. gaat weer gewoon rigid tubing worden....hoe weet ik nog niet is ook best irritant te plannen in deze case zonder distro blok maar bedenk wel iets zodra ik meer van de onderdelen heb.

weet al dat mijn idee voor een dual drain redelijk dicht op de fans uit komt dus hopelijk at dit uiteindelijk wel past (zat te deken aan 2 van deze : https://www.highflow.nl/watercoolin...od-2x-g1-4id-revolvable-deep-black-17063.html samen met 2 van deze https://www.highflow.nl/watercoolin...ter-exhaust-fitting-glorious-black-2-pcs.html, zodat als het drain tijd is ik ze bijde aan kan sluiten en bijde helfden van de loop leeg kan laten lopen. rechte stuk voor drain 45 graden vertakking verder naar....ik gok reservoir / gpu blok ... lijken de logische keuze.

dit is me huidige dual drain, beetje groot en veel fittingen voor gebruikt maar het werkt fantastisch, binnen 30 seconden is heel me loop leeg als het moet met minimaal tot geen heen en weer tilten/pc ondersteboven houden altijd bang dat hij uit me handen schiet en ik dan heel ongelukkig word.



ODqW6DVl.jpg


tevens zie ik net waarom ik een molex extractor setje in mijn wenslijst had staan en had moeten bestellen..volgende zending dan maar (rood zwarte kabel van me pomp...die komt in zicht te hangen dus da word sleeven die handel)
 
Laatst bewerkt:
2e lading is binnen niks spannends maar weet wel al iets beter wat voor iets het word, voor de cpu wil ik voor de amd 3900x gaan, moederbord wou ik eigenlijk gigabyte gaan (niet te duur en niet te druk) maar die lijken toch wel verschrikkelijke biosen te hebben dus overwoog ik de asus X570 strix-F maar deze lijkt toch wel een zuinig voor zijn prijs vrm te hebben dus overweeg ik nu meer de asus X570 strix-E die nagenoeg dezelfde VRM heeft als de crosshair VIII

verder al even het nieuwe reservoir bekeken (ek x-res zelfde als wat ik nu heb maar transparant acryl denk dat dat er net wat beter gaat uitzien.

en de fittingen voor me side rad met fittingen onderaan in elkaar geschroefd voor te kijken hoe die uit komt, lijkt wel genoeg plek te zijn voor de drain tube er op te draaien alleen kijken hoe het uitkomt als ik een extender nodig heb voor fan clearence.

hbiBadul.jpg


tevens psa over de alphacool fitting de rechte Y splitter als je ze bestelt even er doorheen kijken, die kopere ring in het midden komt uit een van die fittingen heb ik er met een pen uit kunnen breken en nu ziet het er zoals het hoort uit maar vervelend als je hem laat zitten.
 
Laatst bewerkt:
zijn weer wat zendingen binnen gekomen, moet alleen nog wat geheugen zien te vinden (al het interessante geheugen lijkt vreemd genoeg plotseling overal uitverkocht) dus maar voor cheap 16gb kitje en later het 32gb kitje er in dat ik wil.

gpu word misschien een evga RTX 2070 super black, probeer een 2070s te vinden die de reference board layout gebruikt zodat er een waterblok op past maar garantie dat een kaart reference is is op vandaag toch veel minder dan vroeger >.<
had het aan asus en evga gevraagd, asus kwam terug met classified information en evga met alles buiten de FTW is reference maar chips kunnen een beetje verplaatst zijn (handige reactie al beetje bezorgzaam voor compatiblity met waterblokken).

wat'k tot nu toe binnen heb is :

Cpu : ryzen 3900X
mobo : Asus X570 Strix-E
voeding : Corsair RM750 (was eigenlijk niet nodig maar nu hoefk geen 2cm uit een paneel te snijden ^^
koelblok : EK-Velocity D-RGB AMD
reservoir : EK-Xres 140 Revo D5

oMXK8BCl.jpg
 
laatste zendingen zijn ook binnen, zijn nog wat custom kabels onderweg van cablemod maar daar hoef ik niet op te wachten, ik ga hem als het vanavond vroeg genoeg gaat regenen dan in elkaar zetten en testen anders morgen (echt geen zin om een pc te gaan bouwen / testen in de 35-37 graden die het op mijn kamer is >.<)

eerst dagje of zo op lucht om alles te testen of het werkt.. en dat de 3d kaart niet gilt als een banshee zoals me 980ti dat doet >.<

dan me oude koeling leeg laten lopen en de onderdelen die ik voor de waterkoeling nodig heb er uit halen en transplanteren naar het nieuwe systeem.

nieuw binnen zijn de :

gpu : nvidia geforce RTX 2070 super
koelblok : EK Vector RTX RE RGB
backplate : EK-Vector RTX 2080 Backplate (RTX 2070 super zijn reference is nagenoeg gelijk aan de 2080 vandaar deze)

 
Ik ben heel erg benieuwd hoe het resultaat zal zijn, aangezien ik op het punt stond om deze kast ook te kopen (maar toen kreeg ik een aanbod die ik niet kon weerstaan). Dus ik ben benieuwd hoe "mijn" kast eruit had kunnen zien. :112:
 
ik zit momenteel op het systeem (op lucht uiteraard) werkt wel naar behoor.
3d kaart vertoonde beetje coil whine maar niks zo erg als de 980ti en na een 5-10 min benchmarken werd het opeens een stuk minder hoorbaar. hopelijk dat de waterblok dit niet al te erg versterkt.

tis zo wel beetje krap allemaal... en eind klaar zal nog ffe duren, heb een 24 pin en 8 en 4 pin cpu kabel onderweg dat het allemaal beetje netjes uit ziet en achter ook niet veel plaats op neemt maar had blijkbaar me pci-e kabels ook mee moeten bestellen >.< deze waren te lang in mijn H440 dus dacht dat het wel goed komt maar 1 is 2 cm te kort de ander... wil 5-10 zeggen :p

en stock voeding kabel steekt tegen het zijpaneel op zo weinig plaats is er naast de kaart.

en persoonlijk de behuizing vind ik heel irritant om te verplaatsen. de voorpooten zijn dicht dus je kan je handen niet voor onder de kast duwen, de zijkanten zitten led strips dus ook daar wil je hem eigenlijk niet vast pakken.

makelijkste is nog alle panelen er af en dan aan de bovenkant optillen.
 
eerste mod heeft al plaats gevonden.

gister even de 360 radiator er in gedaan voor te kijken hoe alles uit komt, hij kan idd met de fittingen onder maar boven zit de fan dan maar met 2 schroeven vast. hier hebk 2 hoekjes uit geveilt dat ik gewoon 4 schroeven kan gebruiken.

drain plan werkt ook komt alleen 0.5cm van een ventilator af dus bij drainen zal ik die ventilator weg moeten halen anders krijg ik er geen tubes op maar daar kan ik wel mee leven.



 
de folie zit nog op het glas, vandaar dat het er zo uit ziet....tevens vandaar dat het er nog op zit :p

zit er aan te denken om misschien een doosje van die doctors handschoenen te bestellen voor als de folie er af gaat.
 
na lang lang wachten zijn eindelijk de eerste custom kabels binnen gekomen, 8 pin cpu, 4 pin cpu (niet nodig maar ja dan kan toekomstige support daar niet naar wijzen) en 24 pin... ze zijn mooi maar moet echt zelf kabels leren maken >.<

ze lopen nagenoeg rechtstreeks van de connector naar de voeding zonder heen en weer te moeten voor de extra lengte weg te werken maar als de 8 pin en 24 pin 1 cm korter waren geweest hadk ze er niet in gekregen >.<

had al beetje ruim gemeten maar dat kwam uit op 36cm dus 35 zou geen probleem moeten zijn, helaas loopt 1 pin van de onderkant van de 24 pin op het moederbord, naar het aller hoogste pinnetje op de voeding. het past maar 1cm langer op dat kabeltje had geen kwaad gekunt (helaas is het 5cm or go home).

tevens inmiddels 3e sessie kabel management gedaan, zal nog een 4e of 5e nodig zijn, komt nog een aquacomputer hubby7 aan om de nzxt usb hub te vervangen (slaap met me hoofd 1m van me kast af en die van nzxt maakt zelfs als de pc uit staat een hoog piep geluid moet me monitor al helemaal uitzetten vanwege zooiets ga niet ook nog de voeding elke keer uit tikken >.<

nja picture time zitten al wat onderdelen in de vast eind plaats, boven andersom word het niet tenzij ik enkel pull ga of push en in push kan ik boven maar 2 fans want de rgb van de fans komt niet door een radiator heen.

pomp kan ik ook nog iets anders plaatsen dmv de singularity mount maar omdat het nieuwe reservoir boven helemaal doorzichtig is will ik de EK mount gebruiken omdat die rond de pomp zit en die toch al het licht blokkeert.





 
Laatst bewerkt:
zo al een tijdje sinds me laatste update helaas is er nog niet veel veranderd :( wou wachten op me pci-e kabels omdat er ook een langere 8 pin bij zit en dan kan ik me top rad net een beetje op schuiven. helaas hebben de kabels dik een week ergens stil gelegen en komen pas volgende week maandag aan >.<, wel al pomp op zijn plaats gedaan voor even te kijken hoe dingen uit komen...best krap allemaal en tword een korte loop (kwa tubes) mogelijk wel meer dan de 2 die ik nodig heb, heb mogelijk geluk met 1 die recht uit komt en dus vrij makelijk te maken moeten zijn, de rest word allemaal vervelend >.<





ben van plan van de flowsensor recht (indien mogelijk) de radiator in, van radiator naar de gpu (rot bocht) gpu naar cpu (makelijk zat) en dan van de cpu naar de voorste fitting van de radiator, en dan van de achterste verbinding terug naar de pomp.....die vooral word gewoon van begin tot einde irritant >.<
 
Laatst bewerkt:
geheel onverwacht stond gister opeens dhl aan de deur met de kabels, vandaag gelijk sessie ik ben de tel kwijt van kabel management gedaan, wil de top rad terrug plaatsen past niet T.T had wat kabels op andere plekken gedaan (betere fan controll mogelijkheden opt moederbord) en dat paste dus niet >.> waren wel 2 pwm splitter kabels dus waren in totaal 5 kabels wat er naar boven liepen, ging wel maar zag gewoon niet uit 3 van de kabels moeste "om" lopen voor er doorheen te kunnen dus maar nog een bestelling bij highflow geplaatst >.< ik denk dat ik het project nog 1 bestelling ga noemen.

nog wat foto's van hoe de kabels er bij staan en me nieuw gemaakte probleem om op te lossen >.<



en met hardeschijven terug geplaatst :



en de probleem plek



tja da word het toch net niet



kabels zijn met sleeving zo dik dat ze er alleen enkel naast elkaar doorheen passen.
 
zo de eerste tube zit na slechts 2 uur >.>, uiteraard werkte plan A net niet maar had de fitting die nodig was voor plan B, plan C was gewoon een heen en weer bochtje in de tube wat toch niet zo super uit ziet... niet dat ik enorm happy ben met hoe dit uit ziet maar ziende de flowsensor is dit toch wel de enige plek waar het mogelijk is : /

heb ook dmv de langere 8 pin en pwm fan hub de top rad 1cm kunnen opschuiven, niet veel maar tussen .5cm plek om een fitting aan te draaien en 1.5 hebk liever 1.5 :p en als extra lijkt er meer licht van boven bij het reservoir te komen waardoor deze iets feller oplicht.







die tube van het reservoir naar de radiator zal nog een uitdaging worden om die niet als noodle te laten uitzien >.>

gpu stroom kabels zitten nog een beetje vreemd, dit zou beter moeten uitkomen met de waterblok er op aangezien die smaller is dan de stock koeler.

versie 1 van de 2e tube zit, hij is niet perfect maar hij past, hopelijk goed genoeg om geen issue's te krijgen met leaktesten al overweeg ik licht om ipv deze tube een 90 graden fitting op de radiator te draaien en daar op te mikken, ziet er denk ik netter en mooier uit : / deze 90 graden bocht of hoofdzakelijk de knik die er op volgd en er heel dicht op moet zien er imo niet zo fijn uit.





tevens zit versie 2 van de 2e tube al op zijn plek dit ziet er imo toch net wat strakker uit.



 
Laatst bewerkt:
na heel lang uitstellen 2 dagen vrij gepakt van het werk voor de boel om te bouwen.

helaas zal ik het binnenkort nog eens moeten doen (paar tubes zijn niet zo mooi/strak geworden en de tube van de gpu>radiator is zeker 15-20x herbogen om goed te worden waardoor ik niet heel veel vertrouwen heb in die tube (wie weet hoe dun de wand op plekken is).

heb een tube in de mail zodat ik gewoon op me gemak die onderste tube kan hermaken, dan later leeg laten laten lopen die tube vervangen en even leaktesten en weer gaan.

teven's is de moederbord RGB controlle een regelrechte ramp ><
1e windows installatie no mobo rgb, na uurtje of 3 vechten werkte me windows nie meer fijn dus nog eens geformateerd.
2e windows installatie rgb werkt eindelijk yay, tot ik de ek gpu en cpu blok installeerde en aansloot, de d-rgb cpu blokken hebben blijkbaar met asus moederborden issue's (de 5v is niet 5v genoeg of zooiets, maar kleur effecten en zo blijven vaak half hangen wat nogal storend is) na een 15 min van spelen met de rgb software om proberen een leuk werkend effect te krijgen zij de software opeens nope en sinds dien heb ik geen moederbord RGB controlle meer >.<

heb het voor de foto's beter werkend gekregen door het helemaal te slopen (nu rainbow loopt alles maar gewoon wat beter werkt dan de effecten >.<

dus mogelijk binnenkort op naar de 3e windows installatie om die asus RGB meuk werkend te krijgen, good old asus NR1 in hardware below the bottom of the chart in software ><

mja op naar de foto's















ow had ook ondertussen nieuw ram gekocht, het ram dat ik oorsponkelijk wou (helaas kwam weekje nadat ik ze kreeg meer informatie over het ram naar buiten via de asus QVL en had ik van tevoren kunnen weten dat ik nog 20 euro erbij had moeten duwen voor samsung ram ipv sk hynix ram te krijgen >.< (is vlot zat maar het samsung kan zo veel verder gaan, dit ram is out the box stabiel, do not tinker with it you will have to reflash your bios)

en met de raar werkende cpu blok had ik al gelezen dat het te fixen is door een 4 pin rgb kabel te pakken 1 kabeltje weg te doen en een weerstand tussen de andere te solderen... heb 90 euro voor de blok betaalt i'm outsourcing this problem, als ik hem terug moet sturen bestel ik wel die amd rgb ombouw kit die highflow net kan leveren, kost minder tijd en even veel moeite : /

misschien over een maand of 6 kan ik foto's sturen van me hele rgb meuk in sync voor nu lijkt dat nog onmogelijk (asus is net over gegaan van aura > armory crate die laatste is nog in beta en lijkt op een ouderwetse true beta want die app is meer stuk dan werkend)
 
Laatst bewerkt:
yep ik heb idd de 3 fans onder als intake en de 3 fans rechts als intake, bovenkant als exhaust.

idee zijnde dat de fans onder verse lucht richting bovenkant sturen zodat die lucht niet puur voorverwarmd is, tevens helpen ze de chipset fan een beetje (die 3cm bij 1cm "heatsync" er op heeft alle hulp nodig die hij kan krijgen >.< word nog 58 graden)
 
morgen nog even 2 tubes vervangen en zien hoe de drain ervaring is maar ik heb inmiddels vooruitgang geboekt met het RGB gevecht.

Windows vandaag nog maar eens geformateerd om de mobo rgb software werkend te krijgen, toen nog eens jacknet RGB opgestart en grootendeels werkend gekregen (alleen me razer meuk staat er nog niet tussen dus die gaan nog hun eigen gangetje, het moet kunnen maar weet niet of niet supported of iets vergeten aan te zetten ergens later onderzoeken) maar heb nog wat foto's van de case in sync (sort of) problemen met de cpu block RGB zijn nergens te bespeuren via jacknet RGB.






met groen heeft me telefoon toch heel veel moeite, helaas is hij nu weer out of sync gelopen met me razer meuk >.<

ging voor een beetje een tron achtige style is met alles in sync wel gelukt imo ^^

tevens video zag dat het in sync was en gelijk telefoon gegrepen, is een beetje een rommeltje op me kamer en me tv staat nog aan maar liet de kans niet weg glippen is al lang geleden dat de fans en case even in sync waren.


nog even update over de dual drain's tis een beetje meer setup dan voorheen (hoofzakelijk vanwegen de case) drain zit heel laag en moet een over een randje gaan dus tot echt alles er uit is zal er een beetje water in de drain tube staan.

daar buiten geen druppel er uit met de drain tubes aan sluiten het werkt echt veel fijner dan verwacht, maar met de drain er uit halen vanwegen het water dat in mijn geval in de tube blijft staan bij verwijdering een paar druppeltjes/kleine hoeveelheid.

de nieuwe tubes zitten ook ziet er nagenoeg gelijk uit maar de tubes zijn 1x per bocht gebogen niet 5+ keer om het goed te krijgen zag alleen toen ik een lek aan het verhelpen was en alleen de rechter kant leeg had laten lopen dat een klein zwart stukje plastic uit me cpu blok kwam en in de tube ging liggen(tubes zijn allemaal transparant en blokken zijn nieuw dus??? ik heb echt geen idee wat het is en hoe of waar het vandaan zou kunnen komen) -,-"

het was helaas al laat dus heb het maar laten zitten lijk wel iets minder flow rate te hebben als resultaat dus dit zal ik vast in de toekomst opnieuw bezoeken en dan maar de cpu blok uit elkaar te halen >.<

kwa geluids demping dempt de 011 dynamic wel iets maar tis idd niet gek veel, op 25% is me pomp heerlijk stil, op 30 hoor ik hem al x.X maar nu is me systeem in idle stand ook wel heerlijk still, en laat de fans regelen door het moederbord op basis van water temperatuur dus geluid loopt langzaam op en gaat gewoon door als ik stop met spelen tot het water terug afgekoelt is, heb het ingestelt voor ~1000rpm bij 30 graden water temp ~1600 bij 45 graden (max van de rgb's en wat ik als max instel voor de non rgb's aangezien ik pushpull heb boven). heb het nog niet getest met een lange hardcore game sessie maar normale werk week/weekend lijkt het goed te werken.
 
Laatst bewerkt:
beetje een update.

ik heb recent (terug in augustus) onderhoud gepleegd en de voeding geswitched van een RM750 naar een SF750, een heerlijk kleine voeding die je makelijk in je hand kan houden, tevens voeding naar onder verplaatst ipv achter de cpu om terug plaats te maken voor een van mijn oude 3.5" schijven (had wat meer plaats nodig ^^), tevens nog eens 2 tubes opnieuw gemaakt omdat ik nogaltijd niet tevreden was over die wat ik eerder gemaakt had.

en wat recenter alle corsair RGB meuk er uit gehaalt en vervangen met een Aquacomputer Octo + wat extra's, corsair oplossing gebruikte me wat te veel sata connectors ivm de 2 fan controllers die ook nog eens een sata en molex nodig hadden (sf750 heeft zo alle aansluiten die de RM750 ook heeft, maar fors minder sata >.<). ook nog koelpaste met een thermal grizly carbon flapje, word misschien graden of 2 warmer maar hoeft nooit vervangen te worden....alst goed is :p en de cpu niet uit de socket trekken als ik de koelblok er af haal....thx amd :p

1SfJ4tLh.jpg


voor het onderhoud dit jaar ben ik nog flink aant plannen, al is een ding al zeker dat er in komt ^^, recht onder de gpu, best wel strak idee van EK :p

huuRdCLh.jpg

KH6kDNLh.jpg


ben nog niet zeker of ik de 45 graden fitting gebruik... zal beter uitzien als normale fitting met gebogen tube maar bocht moet dan heeeeeel dicht op de fitting, en de gebogen bocht is zowizo losser dus dat zal vast geen optie worden :(, ga ook over op acryl tubes. had gehoort dat PETG tubes kunnen krimpen, ik heb niet echt kunnen achterhalen of dit een enkele batch was, een enkel merk, alle merken, PETG in algemeen of wat dan ook dus dan geeft acryl me een beetje meer rust... en de frosted tubes vind ik eigenlijk wel heel leuk uitzien, hopelijk speelt het leuk met de RGB.

verder zit ik nog te wachten op de zwarte noctua NF-A12X25's om de ML120's te vervangen, en zit ik er aan te denken om de 3900x te vervangen met een 5900x (of tegen die tijd 5900XT who knows) en denk ik er aan om het reservoir met een singularity combo kit te vervangen mogelijk icm een nieuwe PWM pomp ipv usb zodat hij gewoon via de octo bestuurt kan worden al moetk ffe zien hoe ik er tegen die tijd financieel uit zie ^^ veel plannen :p.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan