• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian-Li PC-A7110 Gold Edition

Het is de bedoeling dat ze de lucht eruit zuigen. Ik dacht dat ze goed gemonteerd zijn. Altijd met die lelijke kant van de fan aan die kant waarnaar de lucht moet blazen.

Maar vertel, want ik zou het natuurlijk helemaal verkeerd kunnen hebben.
Liever dat ik er nu achter kom want het systeem draait nog niet.
 
Tja wat zal ik zeggen. De kast draait allang, maar af is ie zeker niet.

Ik ben weken aan het wachten geweest op een paar onderdelen die ik nu sinds pas compleet heb. Dat ging o.a om Bitspower D5 mod en een paar kabeltjes.

In de tijd dat ik aan het wachten was heb ik alweer iets anders in mij hoofd gehaald. De bovenkant wordt weer compleet veranderd. Spullen zijn al bestel en ik heb gehoord van Freddy dat ze begin volgende week geleverd zullen worden bij me. Dan hoop ik dus alles in 1 keer te doen/af te krijgen.

Dat wordt dan:
  1. Pomp modden met Bitspower D5
  2. Kabels ordenen.
  3. Nieuw rad erin.
  4. Nieuw toppaneel.
  5. Slangen opnieuw leggen.

Dat is het geloof ik wel.

Ik heb ondertussen wel een paneel gemaakt van zwart aluminium (AC-Ryan) achter de HD's zodat je daar geen kabels meer ziet. Zo'n zelfde paneel is gebruikt voor op de bodem van de kast zodat je de bodemplaat met al die lelijke gaatjes niet meer ziet. Hij is nu egaal mat zwart. Als je de kast ziet zou je niet zo 1,2 3 zien wat er aan gedaan is en dat is wel wat ik altijd wil. Ik maak de kast alleen een stukje mooier (in mijn ogen natuurlijk) zonder de kast gelijk een extreem uiterlijk te geven.

Wat er nog in de koker zit is een open zijpaneel, een andere fancontroler en een aantal andere fans. Geen van drieën zijn nu leverbaar.
 
Klinkt goed man, ben benieuwd naar de foto's. En ik ken het wel haha, af is het nooit, hoewel je dat de eerste tijd wel denkt, dan zie je weer iets en móet je het hebben. Die Sunbeam controller ziet er wel erg mooi uit, de CM fans zijn die niet te koop in de CM shop?

Jouw kast + spullen doen het hier trouwens nog prima :)
 
In het begin het ik het idee om een kast te modden en dat binnen korte tijd af te ronden. Vraag me niet waarom, maar het heeft zo zijn redenen gehad waarom dit niet zo snel gelukt is. Omdat het allemaal zolang duurt heb ik besloten toch maar eens wat plaatjes te posten en te vertellen wat de stand van zaken is.

Hieronder staan de dingen die sinds de laatste update zijn veranderd:

  • Gaten in het moederbord tray gemaakt rond het moederbord voor kabel in en afvoer.

  • De bodemplaat verhoogd met een zwart AC Aluminium paneel.

  • Achter het HD rek een zwart AC Ryan Aluminium paneel gezet zodat je de kabels daar niet meer ziet.


  • Een nieuw Feser rad geplaatst. Nu de 360 i.p.v de 460.

  • Een nieuw toppaneel geplaatst (met langgezochte zwarte inbusboutjes).

  • In het toppaneel een I/O paneel gezet die niet bij deze kast hoort (omdat de mijne niet past).

  • De DVD speler zwart gemaakt en voorzien van een mooie stroom en SATA kabel.

  • Alle 8 fans vervangen door CoolerMaster 120mm Blue/Black Led Fans.

  • En natuurlijk alle kabels mooi weggewerkt.

Gisteren mijn 480 rad verkocht en heb besloten om gelijk maar het res te vervangen. Daardoor staat mijn systeem even stil. Bij de komende bestelling zit dit reservoir, een zijpaneel met window en lichtbuisjes en nog wat kleine dingetjes.

Dingen wat me de meeste tijd heeft gekost is het T-713B bovenpaneel omdat ik het I/O paneeltje maar niet in mijn bezit kon krijgen. Ook het Mod setje voor de pomp heeft lang op zch laten wachten, buiten de schuld om van Highflow trouwens.

Nu vanmiddag de gaten in de bodemplaat geboord voor de pomp, maar nu mis ik weer 4 mooie zwarte inbusboutjes. Twee opties om daaraan te komen. Ik spuit ze zwart of koop ze 10km verderop. Mezelf kennende zal het wel het laatste worden denk ik. Wel lachen kom je zo'n zaak binnen waar ze alleen bouwspullen verkopen voor minimaal € 100,- per klant en dan kom ik daar voor 4 boutjes van 20 cent totaal :033: De laatste keer dat ik daar was hadden ze 10 van de 12 boutjes. Kom ik een week later weer die kant opgaan voor de resterende twee. Nu weer voor 4. Ach hij zag er gelukkig ook wel de humor van in (dacht ik).

Later wat plaatjes.
 
En de foto's

naamloos06.jpg


naamloos04.jpg


naamloos03.jpg


naamloos02.jpg


naamloos05.jpg


naamloos01.jpg
 
Een van de problemen die ik had was dat ik een paar originele schroefjes zocht van het I/O paneeltje. Lawtje kon ze niet meer vinden en de mijne .... tja de mijne... wat zal ik zeggen ..Ook Highflow kon me hier niet aan helpen. Zelfs een aantal keren naar Lain Li gemaild zonder ook maar 1 reactie terug te krijgen.

:024:


Totdat ik ergens op een forum een e-amail adres tegenkwam van een mederwerker van Lain Li die aanbood te helpen aan iemand die problemen ondervond met levering van een onderdeel.

De stoute schoenen aan getrokken en diegene ook maar gemaild. Weken langs niks vernomen en was het al bijna vergeten totdat ik opeens een mail in mijn in-box zag met het onderwerp "lost bolts" van ene Diana. Ik dacht aan spam en meer van dat soort dingen. Nieuwsgierig als ik was besloot ik toch maar eens te kijken wat 'Diana ' te vertellen had. Bleek het een medewerker van Lian Li te zijn die vertelde dat de boutjes al verscheept waren met EMS compleet met Track and Trace nummer.

Weer meer dan een week later eindelijk de boutjes ontvangen. Dacht ik dat ik er twee zou krijgen. Heeft ze een heel zakje opgestuurd

:098:

naamloos07.jpg


Ben ik blij? Ja. Het gebeurd dan ook niet echt vaak dat ik post uit Taiwan krijg.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ShaquilleMoreno [REFUSED] Lian-Li PC-A7110 Gold Edition Verkocht 3
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan