Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar doordat ik op het laatste moment besloten heb om alle (doorzichtige) slangen te vervangen door zwarte laten kan ik de kast nog niet afronden. Problemen met mijn drainport en te lange fittingen i.c.m. met mijn pomp dragen daar ook een klein beetje aan bij. Mijn nieuwe bestelling bestaat daarom ook uit de zwarte slang en zeer korte fittingen. Met dank aan Freddy.
Ik plaats nu maar twee foto's en hoop volgende week alles te kunnen posten als de kast af is.
De nieuwe fillport
Op de foto zit nog de (te) lange fitting in de draiport.
Mooie kast trouwens die andere. Heeft ie mooi opgelost met die witte slangen. Das trouwens ook gelijk de reden dat ik mijn binnenkant van de kast niet zwart wilde hebben Ik was er een beetje bang voor dat het allemaal te eentonig, zwart en dus ook te donker zou worden. Dat goudkleurige is gelukkig iets lichter en de zwarte slangen die erin komen steken hopelijk een beetje af.
Dat is inderdaad ook zo. Goud is echt mooi, maar ik ja natuurlijk niet na-apen
Ben me nu suf aan het bellen en weet nou niet wat beter is: spuiten, powder-
coaten of anodiseren. Wat ook vervelend is dat bijv. bij powdercoaten het in
de oven moet. En in die Lian-Li kasten zitten plastic dingetjes met popnagels
vast die eruit moeten. Geen idee hoe ik ze dan weer vast krijg.
Ja dat wil ik ook wel is zien hoe jij je resevoir hebt gemonteerd, in mijn build ga ik denk ik een EK150 gebruiken die boven mijn D5 zit gemonteerd. De drainport zal ongeveer het zelfde worden als die van jou, maar dan met de BP fill/drain-port
Ziet er echt wel strak uit, niet alleen de goud-zwart combi doet het hem, maar het ziet er echt uit als van een vakman, dat scheelt ook. Dikke pluim voor jou.
Bedankt voor de complimenten, maar ik vindt mijn pc niet te vergelijken met de Million Dollars pc's. Hun geldbron lijkt bodemloos te zijn terwijl mijn pc budget vrij laag is. Dan heb ik het nog geeneens over de tijd dat ik erin kan steken en het gereedschap wat ik (niet) heb en last but not least de ruimte (werkruimte) die ik er niet voor heb. Zucht ..... allemaal kommer en kwel...... (don't we all)
Evengoed....
Mijn reservoir zit gewoon tegen de achterwand aan. Niks bijzonders. Ik kom net van mijn werk en kan daarvan nu geen foto's maken anders wordt ik vermoord door mijn vriendin (te veel achter de pc). Morgen hetzelfde verhaal. Ik hoop misschien in het weekend wat foto's te kunnen maken. Zeg maar wat je wilt zien.
Zoals al eerder gezegd hoop ik heel binnenkort mijn kast af te kunnen maken en een mooie fotoreportage te kunnen maken hiervan.
Ik zit nu op mijn laatste spulletjes te wachten. Het kan hoorde ik van Freddy nog wel een paar dagen duren. Maar voordat ik de spullen bestelde werd ik hierop al gewezen. Ik wacht gewoon rustig af.
Bedankt voor de complimenten, maar ik vindt mijn pc niet te vergelijken met de Million Dollars pc's. Hun geldbron lijkt bodemloos te zijn terwijl mijn pc budget vrij laag is.
Jouw kast ziet er erg sjiek uit met de goud/zwarte combo, ik hou wel van dat minimalistische wat je aan de buitenkant gebruikt. Lekker stealth waterkoeling setup, echt een top mod .
Ga je nog een window maken? dan zou ik wel ff de stickers van de voeding aftrekken, ziet er weer wat strakker uit .
Heb je advies aangenomen. Ik heb de stickers van de bovenkant van de voeding afgehaald en het is inderdaad een stuk beter geworden. Ik zie nog wel of ik het ook aan de voorkant doe want ik kom er een beetje moeilijk bij.
Wat window betreft die komt er zeker als hij deze maand (eindelijk) leverbaar wordt.
Ik ben nu bezig een soort fotoreportage te maken. Leuk klusje.
Heb je advies aangenomen. Ik heb de stickers van de bovenkant van de voeding afgehaald en het is inderdaad een stuk beter geworden. Ik zie nog wel of ik het ook aan de voorkant doe want ik kom er een beetje moeilijk bij.
Wat window betreft die komt er zeker als hij deze maand (eindelijk) leverbaar wordt.
Ik ben nu bezig een soort fotoreportage te maken. Leuk klusje.