• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian-Li PC-A7110 Gold Edition

Ik hoop binnenkort onderstaande te kunnen bestellen zodat de kast afgemaakt kan worden.

• 1X LED30B LED 5mm Ultra Helder Blauw
  • 1X 13MM (1/2) High Flow 90 Graden Fitting - G1/4
  • 1X RM015 Revoltec Ultra Bright Cold BLUE Light - 30cm
  • 8X Koolance Hose Clamp / Slangklem (1/2) Zwart
  • 1X Scythe Kaze Master Ace 5.25" Fan Controller
  • 4X RC024 3-Pin Splitter / Y-Kabel
  • 1X DangerDen Brass Fillport
  • 1 meter Tygon R3603 slang

Dan heb ik nog geeneens een zijpaneel met window. Die is leverbaar in December.

Ondertussen al mijn spulletjes binnengekregen en alles al ingebouwd.

• Fillport bovenin
  • Drainport onderin
  • Nieuw reservoir
  • CPU blok
  • Fancontroller

Maar doordat ik op het laatste moment besloten heb om alle (doorzichtige) slangen te vervangen door zwarte laten kan ik de kast nog niet afronden. Problemen met mijn drainport en te lange fittingen i.c.m. met mijn pomp dragen daar ook een klein beetje aan bij. Mijn nieuwe bestelling bestaat daarom ook uit de zwarte slang en zeer korte fittingen. Met dank aan Freddy.

Ik plaats nu maar twee foto's en hoop volgende week alles te kunnen posten als de kast af is.

De nieuwe fillport
CanonEOS400132Small.jpg

Op de foto zit nog de (te) lange fitting in de draiport.
CanonEOS400164Small.jpg

Ziet er weer gelikt uit Shaq, jouw build en deze Link zijn dan ook de
de inspiratie voor mijn volgende build. De Lian-Li A70.

Zijn de fill- en drainport redelijk te bevestigen? 75% komt altijd weer neer
op het juiste gereedschap. Heb je het zelf gedaan en waarmee?

Xel!

Ziet er weer gelikt uit Shaq, jouw build en deze Link zijn dan ook de
de inspiratie voor mijn volgende build. De Lian-Li A70.

Mooie kast trouwens die andere. Heeft ie mooi opgelost met die witte slangen. Das trouwens ook gelijk de reden dat ik mijn binnenkant van de kast niet zwart wilde hebben Ik was er een beetje bang voor dat het allemaal te eentonig, zwart en dus ook te donker zou worden. Dat goudkleurige is gelukkig iets lichter en de zwarte slangen die erin komen steken hopelijk een beetje af.

Zijn de fill- en drainport redelijk te bevestigen? 75% komt altijd weer neer
op het juiste gereedschap. Heb je het zelf gedaan en waarmee?

Gewoon kleine gaatjes geboord en dat uitvijlen tot je een ons weegt. Maar het is op zich makkelijk te doen.

Dat is inderdaad ook zo. Goud is echt mooi, maar ik ja natuurlijk niet na-apen :)

Ben me nu suf aan het bellen en weet nou niet wat beter is: spuiten, powder-
coaten of anodiseren. Wat ook vervelend is dat bijv. bij powdercoaten het in
de oven moet. En in die Lian-Li kasten zitten plastic dingetjes met popnagels
vast die eruit moeten. Geen idee hoe ik ze dan weer vast krijg.

Komt veel bij kijken zeg maar.

Ja dat wil ik ook wel is zien :) hoe jij je resevoir hebt gemonteerd, in mijn build ga ik denk ik een EK150 gebruiken die boven mijn D5 zit gemonteerd. De drainport zal ongeveer het zelfde worden als die van jou, maar dan met de BP fill/drain-port

Bedankt voor de complimenten, maar ik vindt mijn pc niet te vergelijken met de Million Dollars pc's. Hun geldbron lijkt bodemloos te zijn terwijl mijn pc budget vrij laag is. Dan heb ik het nog geeneens over de tijd dat ik erin kan steken en het gereedschap wat ik (niet) heb en last but not least de ruimte (werkruimte) die ik er niet voor heb. Zucht ..... allemaal kommer en kwel...... (don't we all)

Evengoed....
Mijn reservoir zit gewoon tegen de achterwand aan. Niks bijzonders. Ik kom net van mijn werk en kan daarvan nu geen foto's maken anders wordt ik vermoord door mijn vriendin (te veel achter de pc). Morgen hetzelfde verhaal. Ik hoop misschien in het weekend wat foto's te kunnen maken. Zeg maar wat je wilt zien.

Zoals al eerder gezegd hoop ik heel binnenkort mijn kast af te kunnen maken en een mooie fotoreportage te kunnen maken hiervan.

Ik zit nu op mijn laatste spulletjes te wachten. Het kan hoorde ik van Freddy nog wel een paar dagen duren. Maar voordat ik de spullen bestelde werd ik hierop al gewezen. Ik wacht gewoon rustig af.

Bedankt voor de complimenten, maar ik vindt mijn pc niet te vergelijken met de Million Dollars pc's. Hun geldbron lijkt bodemloos te zijn terwijl mijn pc budget vrij laag is.

Het is vooral de manier van fotograferen ;).

Jouw kast ziet er erg sjiek uit met de goud/zwarte combo, ik hou wel van dat minimalistische wat je aan de buitenkant gebruikt. Lekker stealth waterkoeling setup, echt een top mod :D.
Ga je nog een window maken? dan zou ik wel ff de stickers van de voeding aftrekken, ziet er weer wat strakker uit :p.

Ga je nog een window maken? dan zou ik wel ff de stickers van de voeding aftrekken, ziet er weer wat strakker uit :p.

Heb je advies aangenomen. Ik heb de stickers van de bovenkant van de voeding afgehaald en het is inderdaad een stuk beter geworden. Ik zie nog wel of ik het ook aan de voorkant doe want ik kom er een beetje moeilijk bij.

Wat window betreft die komt er zeker als hij deze maand (eindelijk) leverbaar wordt.

Ik ben nu bezig een soort fotoreportage te maken. Leuk klusje.

Heb je advies aangenomen. Ik heb de stickers van de bovenkant van de voeding afgehaald en het is inderdaad een stuk beter geworden. Ik zie nog wel of ik het ook aan de voorkant doe want ik kom er een beetje moeilijk bij.

Wat window betreft die komt er zeker als hij deze maand (eindelijk) leverbaar wordt.

Ik ben nu bezig een soort fotoreportage te maken. Leuk klusje.

Voorkant is natuurlijk veel minder te zien dan de zijkant en bovenkant :).

Ah, zonder window is het zo zonde van al het harde werk he :D

Ik zal rustig de foto's afwachten ^^

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ShaquilleMoreno [REFUSED] Lian-Li PC-A7110 Gold Edition Verkocht 3
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan