In het begin het ik het idee om een kast te modden en dat binnen korte tijd af te ronden. Vraag me niet waarom, maar het heeft zo zijn redenen gehad waarom dit niet zo snel gelukt is. Omdat het allemaal zolang duurt heb ik besloten toch maar eens wat plaatjes te posten en te vertellen wat de stand van zaken is.
Hieronder staan de dingen die sinds de laatste update zijn veranderd:
- Gaten in het moederbord tray gemaakt rond het moederbord voor kabel in en afvoer.
- De bodemplaat verhoogd met een zwart AC Aluminium paneel.
- Achter het HD rek een zwart AC Ryan Aluminium paneel gezet zodat je de kabels daar niet meer ziet.
- Een nieuw Feser rad geplaatst. Nu de 360 i.p.v de 460.
- Een nieuw toppaneel geplaatst (met langgezochte zwarte inbusboutjes).
- In het toppaneel een I/O paneel gezet die niet bij deze kast hoort (omdat de mijne niet past).
- De DVD speler zwart gemaakt en voorzien van een mooie stroom en SATA kabel.
- Alle 8 fans vervangen door CoolerMaster 120mm Blue/Black Led Fans.
- En natuurlijk alle kabels mooi weggewerkt.
Gisteren mijn 480 rad verkocht en heb besloten om gelijk maar het res te vervangen. Daardoor staat mijn systeem even stil. Bij de komende bestelling zit dit
reservoir, een zijpaneel met window en lichtbuisjes en nog wat kleine dingetjes.
Dingen wat me de meeste tijd heeft gekost is het T-713B bovenpaneel omdat ik het I/O paneeltje maar niet in mijn bezit kon krijgen. Ook het Mod setje voor de
pomp heeft lang op zch laten wachten, buiten de schuld om van
Highflow trouwens.
Nu vanmiddag de gaten in de bodemplaat geboord voor de
pomp, maar nu mis ik weer 4 mooie zwarte inbusboutjes. Twee opties om daaraan te komen. Ik spuit ze zwart of koop ze 10km verderop. Mezelf kennende zal het wel het laatste worden denk ik. Wel lachen kom je zo'n zaak binnen waar ze alleen bouwspullen verkopen voor minimaal € 100,- per klant en dan kom ik daar voor 4 boutjes van 20 cent totaal :033: De laatste keer dat ik daar was hadden ze 10 van de 12 boutjes. Kom ik een week later weer die kant opgaan voor de resterende twee. Nu weer voor 4. Ach hij zag er gelukkig ook wel de humor van in (dacht ik).
Later wat plaatjes.