Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sorry voor de kick van topic. Maar het is de laatste dag dat je nog een stem kan uit brengen op de case mod die jij het beste vind. http://www.facebook.com/LianLiHQ/app_564203670276494
Al vast bedankt de steun.
heel leuk dit voten maar dit komt neer op hoeveel vriendjes je kan optrommelen. jouw build is zoveel mooier en unieker dan die van miquel. 2 kasten aan elkaar zetten vind ik niet speciaal.
heel leuk dit voten maar dit komt neer op hoeveel vriendjes je kan optrommelen. jouw build is zoveel mooier en unieker dan die van miquel. 2 kasten aan elkaar zetten vind ik niet speciaal.
^^ Dat is dus elke keer hetzelfde gedoe met voten via Facebook. Degene die de meeste vrienden heeft wint... Erg jammer omdat zo de niet eerlijk beoordeeld worden..
^^ Dat is dus elke keer hetzelfde gedoe met voten via Facebook. Degene die de meeste vrienden heeft wint... Erg jammer omdat zo de niet eerlijk beoordeeld worden..
mensen aansporen om aleen op een bepaald persoon te stemmen is ook lame, je doet tenslotte allemaal mee bij miguel is het gewoon een of andere community.
Mensen aansporen is prima vind ik, zeker als het gedaan wordt in een mod groep. (En nou niet boos zijn dat ik alain's build promote, ik heb jouwe ook gedaan )
Wat jammer is aan het voten via Facebook is dat er allemaal mensen die helemaal niets met modden hebben hun stem uitbrengen, alleen omdat hun FB vriendje daarom vraagt. Volgens mij zou het beter/leuker zijn als er gevote wordt door mensen die wel wat met modden hebben. Door het buiten Facebook om te doen voorkom je al die votes van vriendjes, een registratie op een modsite is voor vele wel een drempel denk ik.
en zo heeft hij veel meer, hij verwijderd steeds alles en elke keer een nieuw bericht, hij heeft ook 2 eigen casemod pagina's etc, wel grappig hoe ver je kan gaan