Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Natuurlijk mag een vlaggetje niet ontbreken aan een mast :icon_mrgreen:
Wat ik wel apart vindt is het transparante van de kast. Volgens mij bestaat er geen andere kast waar je via het zijpaneel zowel links als rechts de kast uit kan kijken. (Ik weet effe niet hoe ik het anders kan formuleren :017: )
Wat iets minder is is dat je echt 4 HD´s moet gebruiken anders zit je tegen lege slede´s aan te kijken door het zijpaneel.
De behuizing, de Lian Li PC-888 noemt, zal deze week op de
CES-elektronicabeurs in Las Vegas getoond worden. Bezoekers
kunnen de kast, waarvan het ontwerp op het Burj Al Arab-hotel
in Dubai werd geïnspireerd, persoonlijk aanschouwen.
En wederom een onbetaalbare behuizing van Lian-Li.... Deze zal wel aardig wat centjes gaan kosten. Ik zluit mij aan bij Freddy, zwart had mooier gestaan
@maomanna dat is niet de burj dubai maar de burj al arab.
dit is de burj dubai:
dat ze hier maar eens een mooie bigtower gaan maken
dit schatje word ergens tussen de 800 en de 900 meter hoog!
ben 2 jaar terug nog in dubai geweest maar toen waren ze nog met de fundering bezig van dit kunstwerk
burj al arab is trouwens ook heel erg vet om in het echt te zien.
hier wat fotos die ik nog op me pc heb staan van me dubai trip.
niet op kwalitiet letten want heb ze gemaakt met een oude SE telefoontje met 2mp camera.
Burj al Arab van veraf:
Dikke hummer limo:
Me hotel toen:
en 1 of andere grote zandbak buiten dubai waar we 5 min later met een 10tal jeeps doorheen croste wat echt kei vet was