Deathchant
New member
Hoi Freddy,
Helaas heeft Lian Li laten weten dat de PC-P80NXW niet gemaakt gaat worden. Als alternatief ben ik geinteresseerd in de PC-P50WB.
Echter heeft deze maar 1 HDD-rack met 1 intake fan.
Deze wil ik uitbreiden met nog 1 HDD-rack met nog 1 intake fan. Helaas is Lian Li niet zo heel goed met het overzichtelijk houden van artikelnummers die passen bij eender welk artikel, dus ik vermoed dat de HDD-rack met artikelnummer EX-332NX bij deze PC-P50 hoort.
- Naam product
Lian Li EX-332NX All black(W)
- Naam fabrikant
Lian Li
- Omschrijving product
HDD-cage voor 3x3,5" schijven inclusief een 120mm double ballbearing fan die op 1000RPM draait. Mounting holes voor 2,5" schijven zijn aanwezig, inclusief een rubberen ringset om vibraties tegen te gaan. Geschikt voor de meeste Lian Li kasten.
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product
Lian Li Industrial Co., Ltd.
- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops.
De prijzen die ik kan vinden in Nederland: €35,60
Zercom Computers Eindhoven
- Foto's van het product
- Overige informatie
Number of HDD's: 3 x 3.5”
Dimensions: 145mm x 127mm x 163mm (W,H,D)
Fan: includes an 1 x 120mm ball bearing fan (1000RPM)
Voordat je echt actief deze gaat zoeken om in de shop te zetten, had ik eerst nog een vraagje:
De PC-P50 heeft allemaal aparte 5,25" frontbezels, met daarachter de HDD-racks waar de fan inzit. Weet jij toevallig of alleen het fanmount-onderdeel die aan die HDD-racks bevestigd zitten ook los te krijgen zijn (uiteraard geschikt voor de PC-P50)? De reden dat ik dat vraag is, dat ik dan niet een compleet HDD-rack hoef te kopen.
Ik weet dat er iets te krijgen is zoiets als:
Lian Li BZ-502B 3x 5.25 Bay Fan - Black
maar dan is de layout van die aparte frontbezels er niet meer. Ik wil qua looks die aparte frontbezels houden. Mocht die losse fanmount er niet zijn, dan kan ik nog altijd de keuze maken OF compleet HDD-rack OF deze Lian Li BZ-502B uit jullie shop.
Helaas heeft Lian Li laten weten dat de PC-P80NXW niet gemaakt gaat worden. Als alternatief ben ik geinteresseerd in de PC-P50WB.
Echter heeft deze maar 1 HDD-rack met 1 intake fan.
Deze wil ik uitbreiden met nog 1 HDD-rack met nog 1 intake fan. Helaas is Lian Li niet zo heel goed met het overzichtelijk houden van artikelnummers die passen bij eender welk artikel, dus ik vermoed dat de HDD-rack met artikelnummer EX-332NX bij deze PC-P50 hoort.
- Naam product
Lian Li EX-332NX All black(W)
- Naam fabrikant
Lian Li
- Omschrijving product
HDD-cage voor 3x3,5" schijven inclusief een 120mm double ballbearing fan die op 1000RPM draait. Mounting holes voor 2,5" schijven zijn aanwezig, inclusief een rubberen ringset om vibraties tegen te gaan. Geschikt voor de meeste Lian Li kasten.
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product
Lian Li Industrial Co., Ltd.
- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops.
De prijzen die ik kan vinden in Nederland: €35,60
Zercom Computers Eindhoven
- Foto's van het product
- Overige informatie
Number of HDD's: 3 x 3.5”
Dimensions: 145mm x 127mm x 163mm (W,H,D)
Fan: includes an 1 x 120mm ball bearing fan (1000RPM)
Voordat je echt actief deze gaat zoeken om in de shop te zetten, had ik eerst nog een vraagje:
De PC-P50 heeft allemaal aparte 5,25" frontbezels, met daarachter de HDD-racks waar de fan inzit. Weet jij toevallig of alleen het fanmount-onderdeel die aan die HDD-racks bevestigd zitten ook los te krijgen zijn (uiteraard geschikt voor de PC-P50)? De reden dat ik dat vraag is, dat ik dan niet een compleet HDD-rack hoef te kopen.
Ik weet dat er iets te krijgen is zoiets als:
Lian Li BZ-502B 3x 5.25 Bay Fan - Black
maar dan is de layout van die aparte frontbezels er niet meer. Ik wil qua looks die aparte frontbezels houden. Mocht die losse fanmount er niet zijn, dan kan ik nog altijd de keuze maken OF compleet HDD-rack OF deze Lian Li BZ-502B uit jullie shop.