Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar is de update dames en heren!
Even snel het mesh ontvet en daarna meteen in het rood gekieteld.
Ik moet zeggen, het resultaat is erg mooi
Nu mijn vraag: wat denken jullie? Rode led fans erachter, led-less erachter, andere kleur ledfans?
Want ik wil de zijkant(dat schuine stukje) voorzien van een ledstrip..
Jaaaaaa! water komt er aan Olivierrr, eerst naar de coater. Maar dat gaat niet meer lukken. Ben vanaf morgen op vakantie..
Daarom volgende week.
Ik ga even experimenteren met witte led fans erachter
Misschien wel geen leds in de fans en alleen de ledstrip
Jaaaaaa! water komt er aan Olivierrr, eerst naar de coater. Maar dat gaat niet meer lukken. Ben vanaf morgen op vakantie..
Daarom volgende week.
Ik ga even experimenteren met witte led fans erachter
Misschien wel geen leds in de fans en alleen de ledstrip
Nu mijn vraag: wat denken jullie? Rode led fans erachter, led-less erachter, andere kleur ledfans?
Want ik wil de zijkant(dat schuine stukje) voorzien van een ledstrip..
@ homie dankje! maar ik ga geen led fans doen. Ik denk wat the savior zei.. rode ccfl's
Ik ga nog een beetje spelen er mee over een weekje. Na vanavond ben ik een weekje weg van huus
Oke nice
BTW vraagje was deze week alle bussen gan halen om men mesh ook in het rood te spuiten dus ik deurtje van case eraf gehaalt en beginnen te demonteren :O
Tot ik op het probleem kwam dat de mesh voor een groot deel is vastgelast aan de zijkant :S
Vastgelast? bij mij is er niks vastgelast. alleen dat er die rubbertjes zitten. die moet je wel los snijden zegmaar.. dan kan je erachter komen en moet echt alles eraf..
Vastgelast? bij mij is er niks vastgelast. alleen dat er die rubbertjes zitten. die moet je wel los snijden zegmaar.. dan kan je erachter komen en moet echt alles eraf..
Kan het misschien proberen los te dremelen :S
En die rubbertjes daar bedoel je waarschijnlijk die lange slierten mee langs bijdekanten.
Plak je ze nadien er terug op of heb je ze eraf gelaten?
nouja die hoef je niet vast te plakken.. los zitten ze prima, ze plakken dan aan het soort van 2-delige stripje....
met wat geluk is dat kast morgen aan de beurt