Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
haha sommige soort eten kan ik best wel goed voorbereiden maar, nu heb ik het even heel makkelijk. mijn moeder maakt namelijk voor mij die ingevroren vietnamese soepjes waar alle ingredienten al in zit (vlees, groenten) en voeg je gewoon bij je rijst. Erg handig als je laat thuis komt en moet modden hahha
hehe dankje alles zit erop!! yaya behalve de deur en wat front paneeltjes om wat dingen weg te werken. maar die fan's zijn vet man. echt goed mooi rood. de temps spreken ook zeker voor zich. met everest cpu op 37 graden en gpu op 29.. maar nog 10 minuten aan. Maar daarvoor zat ik 7 graden of iets meer hoger. en mobo ook ik zet zo snel mogelijk de foto''s op maar ik moet nog wat doen en opruimen, krijg morgen bezoek...
en over jouw helpen.. wat moet jij dan nog doen? stel een lijst op etc.
ja zeker mooie fan's ben er erg blij mee. nee die heb ik niet afgehaald. ik heb 2 naar buiten steken waar die buitensnoeren van de buitenfan's inkomen dus dat is ok als ik het met mijn vingers vasthoud merk ik dat ie sneller gaat lopen hehe cool.
haha thanks ja ik weet het 1 core vallen uit... of misschien wel zelfs 2 als ik langer door laat gaan. Maar kijk die Q6600 B3 is een ouwe shit en deze kan voor geen meter hoog geocéd worden. Ik heb nog wel steeds een duo2core voor nu toch hehe. ik wil niet echt lager gaan vanwege de FPS in games. Ik heb er geen moeite mee en zo spelen die games nu nog wel goed alles op max res.
Maar ik weet wel dat jullie wel gelijk hebben in stabiliteit.. maar ik merk wel wanneer die stabiel is door zeg maar als ik in een proggy zit en hij BSOD ^^
Gisteren speelde ik GRID en dat ging gewoon goed zonder te crashen met +/- 41 FPS dat is vrij goed voor zo'n low end GPU en CPU. in Grid waren de temps 6 graden minder ben wel blij mee.
Hey guys hier wat nieuwe foto's van de andere zijpaneel met bedrading en de 1cm fan achter de opening van mobo bij de cpu. Ik dacht dat het daar wel fijn is als de er wat lluchtstroom over de mobo gaat.
@Foxdelta: ik heb geen fan controller hehe, misschien ooit.
dat is het h'm weer! verder weet ik nu niet echt zo goed meer wat ik nog aan kan doen lol. oh wacht er moeten nog leds in die yateloon fan's. wel mooie rood zoals enemax fan's wil ik maar dat betwijfel ik dat leds dat hebben. weten jullie waar ik mooi rood kan halen?? thx
blazen, denk dat het beter is wat moet het dan echt wegzuigen geen gaten om uit te zuigen zeg maar , als je blaast dan gaat het rondom de mobo weer weg en nemen die 3 enemax fans en achter fan's die lucht weer uit, toch?
Hey mede modders, hier een nieuwe update van net (30 min geleden) de frontbay aangepast. Origineel van scyte kaza frontbay met fan. Het leek me wel gepast om dit te gebruiken.
Aktie foto's zijn gemaakt door een goede maat van me, sommige zijn niet scherp maar er komen wel mooie vonken van af die metalen plaat van scyte kaza is dik!
The final result
Gemonteerd in de bay
Ik denk dat dit nu wel even welletjes is en ga genieten van mijn computer.
Moeten natuurlijk nog wel ledjes komen voor de yateloons. Behalve dat is het
nu wel af. wat vinden jullie?