• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li A10 Ignition Project!

Pasta, oke dat is omdat ik denk ik wat weining ervaring had dus had ik op beide gedaan :p haha ach ja het werkt en de temps zijn nu idle op 32 graden, en load 39-40 graden in games. terwijl er toen met stock koeling in games 85-90 graden werd. dus dit is wel een hele grote verbetering.

lees dan eens de koelpasta handleiding ;)
en probeer de volgende keer maar eens uit een keer zoals je het daar deed en daarna meteen zoals in de guide :)

Jah, wat moet je zeggen op zoiets.

"Om jaloers op te worden", denk ik zo ;)

Hou eigenlijk helemaal niet van builds met veel licht en poespas, maar nadat je de sleeving had gedaan in het zwart met blauw is je hele build een stuk opgeknapt, bijna MDCP waardig :D

lees dan eens de koelpasta handleiding ;)
en probeer de volgende keer maar eens uit een keer zoals je het daar deed en daarna meteen zoals in de guide :)

haha ok zal ik doen thanks :p ik wil eigenlijk wel crossfire maar dat gaat helaas niet. Mijn mobo is crossfire en mijn gpu is sli. Ik had dit kaartje gekregen van xfx nadat mijn xfx 8800 ultra kapot ging. ik vroeg of ik een radeon kon krijgen omdat ik een crossfire mobo heb, maar daar gingen ze niet mee in. ach ja. Dan maar wachten totdat ik ooit een nieuwe kast koop en nieuwe hardware ervoor haal.
Maar op moment gaat alles nog soepel :D

Ik heb de topic verplaatst naar Buildlogs ;)
Dankje buddy :D

Jah, wat moet je zeggen op zoiets.

"Om jaloers op te worden", denk ik zo ;)

Hou eigenlijk helemaal niet van builds met veel licht en poespas, maar nadat je de sleeving had gedaan in het zwart met blauw is je hele build een stuk opgeknapt, bijna MDCP waardig :D

Ah maar eigenlijk heb ik niet veel lichten gebruikt :) heb zo gedaan dat het minimaal is, een heel lichte rood als ambient en wat plekken uitlichten zoals de gpu. In het echt is ie wat dimmer dan op de foto :) maar voor de foto is het mooi als het wat lichter is. en de sleeving had ik maar achtergewerkt anders viel die te veel op tenopzichte van de betubing Engine look ^^.

Enne Dankje^^

mooie kerstboom heb je daar :033:

Hahah thanks :) zoals je hierboven leest is de verlichting vrij minimaal. Ik wil nog wat lichten veranderen zoals de power led en de aanduiding van power. die is nu blauw. wil het in groen denk ik. Maargoed, we zien wel.

Ik zie dat je een razor Mamba muis hebt... nu ben ik aan het rond kijken voor een nieuwe muis en is mijn oog ook op deze gevallen....
Hoe bevalt hij je???

Wat zijn je temps met je setup eigenlijk??

hij's wel mooi hoor ;)

hehe thanks :) ben er blij mee. dit is mijn tweede keer dat ik wc in elkaar zet.

Ik zie dat je een razor Mamba muis hebt... nu ben ik aan het rond kijken voor een nieuwe muis en is mijn oog ook op deze gevallen....
Hoe bevalt hij je???

Wat zijn je temps met je setup eigenlijk??

Ik vind de mamba muis wel erg fijn. in he begin niet omdat het firmware update nodig heeft. Als je dat niet doet gaat die muis zelf vandoor op het scherm, beeetje bij beetje. als je iets wilt klikken dan gaat ie weer verschuiven... heel gevoellig dus. maar dat kan je allemaal instellen. En natuurlijk niet vergeten om die muis op je docking station te plaatsen als je langdurig niet gebruikt dan laat ie het weer op.

de temps heb hier wat foto's

idletemp.jpg

hier heb ik maar op lagere geheugen stand gezet. opgegeven moment bij de bijna 1300 mhz kreeg ik bsod. En nu niet meer tijdens prime95 :) Maar ingame komt ie toch nooit op dit temp.
loadtemp.jpg

wat vind je ervan?

Ik vind het mooi hoe die slangen lopen zo evenwijdig naast elkaar.
Kan je misschien Core Temp ook eens in je screenshot plaatsen als je Prime95 laat lopen?
Ben benieuwd hoe deze zijn aangezien ik ook een Q6600 heb die 3.5 GHz draait.

Ik was van plan om jouw build volledig uit te lezen, maar toen het woord Thermalk*t erin kwam ben ik gestopt. De foto's zien er wel mooi uit... hopelijk heb je nooit problemen met die brol.

mooie build man, ik zie hier een paar handige handen.

Lijkt me ook gezellig in die modding garage:p

Hahah dankje :) ja biertje hier en daar en snacks, avond eten.... uren gaan voorbij lol. een vriend van me gaat zijn build log maken, misschien ook hier op highflow... anders op australische overclock forum waar ik ook zit. Ik had voor hem ook foto's gemaakt.

Ik vind het mooi hoe die slangen lopen zo evenwijdig naast elkaar.
Kan je misschien Core Temp ook eens in je screenshot plaatsen als je Prime95 laat lopen?
Ben benieuwd hoe deze zijn aangezien ik ook een Q6600 heb die 3.5 GHz draait.

ja zoals we al in begin van mijn build zagen was het heel erg chaos en niet mooi... door de ram waterkoeling bij te doen onstaat er iets nieuws en door niet te kijken naar loops zoals Res>pomp>cpu....etc kan je mooie tubing doen. Hier zijn de temps met coretemp.... die verschillen veel met die van everest... welke is nauwkeuriger?

loadtemp2.jpg

Ik was van plan om jouw build volledig uit te lezen, maar toen het woord Thermalk*t erin kwam ben ik gestopt. De foto's zien er wel mooi uit... hopelijk heb je nooit problemen met die brol.

hahaha, dat was mijn eerste WC kit dat ik kocht en toen ik niet tevreden was ik ik een custom wc maken :) dus lees toch maar lol.... en tegenwoordig heb ik maar 1 pomp dus die pomp van thermaltake ook eruit omdat het te veel lawaai maakt en het maakt niet veel uit in temps. ik merk dat ik nu beter koeling heb met 1 pomp voor mijn gpu in al mijn loop. ^^

Nou allereerst wat een werk :p maar dat vind ik juist mooi om te zien. Hier is veel tijd in gaan zitten. Respect voor je harde werken. En mooie mod heb je me daar gemaakt.

Leuk om te horen Foxdelta-Mods, ik vind het hardstikke leuk om dit te doen. (maar 74+ kabels sleeven in 1 avond heb ik het ook wel gehad met sleeving :p ) wat ik eigenlijk nog niet aan jullie heb laten zien is nog 1 mod dat ik gedaan heb op de 10cm licht diode, het ziet er niet fantastisch uit ofzo.... had met karton gemaakt want ik had ff niks anders... daarna met een perferator gaten gemaakt, kijk onder:

img0043d.jpg

deze zit vast aan de rand van de window boven aan, zodat ie minimaal licht geeft... anders word het te heftig :)

[edit] Als ik toch dit laat zien laat ik maar ook ff achter mijn kast zien en andere kant van de kast... wel moet ik zeggen dat ik ff die platte kabel management klemmen moet hebben :D

Achter zie je onderaan een 8mm fan die naar binnen blaast, maar die maakt te veel toeren en dus veel geluid en het is een oud ding. gebruikt het niet meer. en de temps gaan niet eens omlaag. ik denk dat die beter is om naar buiten te blazen aangezien van voren de fan blaast op de HD's dus kan de kleine zeg maar de warmte eruit blazen. Moet dus nog wat fan's bestellen bij Freddy!
img0002tsr.jpg

omgekeerde voorkant, anders gaat het de verkeerde kant open en kan ik moeilijk zien.
img0005vrv.jpg

wat kabels lol :p moet ooit ook netjes gedaan worden.
img0007o.jpg

deze foto's waren meer voor om te laten zien waar die gaten voor dienen :) voor de kabels.
http://img56.imageshack.us/img56/1906/img0008q.jpg

molex 24, 8 pins kabels, sleeved met murdermod sleeves
img0009bqf.jpg

Hier iets van de sata kabels en andere
img0010ole.jpg

nou dat was het voor vandaag :) ga op mijn werk als ik tijd heb hier ff wat lezen, tot zo
[

Laatst bewerkt:
hehe ik zal vandaag de tijd eens lezen om hem volledig te lezen :)

Jij spreekt over 74+ kabels aan sleeven? Ik heb er nu al :

40+ fans
10+ sensoren
8+ pomp + RPM
+20 T-balancer's
+40 PSU1
en voeding 2 moet er ook nog bijkomen ;)

sleeven

hehe ik zal vandaag de tijd eens lezen om hem volledig te lezen :)

Jij spreekt over 74+ kabels aan sleeven? Ik heb er nu al :

40+ fans
10+ sensoren
8+ pomp + RPM
+20 T-balancer's
+40 PSU1
en voeding 2 moet er ook nog bijkomen ;)

haha goedzo :p ja jij moet er ook een heel wat, maar ik moest 74+ kabels sleeven van de weekend.... za op zondag met daaronder nog modden... dus dat was best zwaar... Als je rustig aan kon sleeven dan is het wel goed te doen, maar stampen en stampen lol krijg je wel genoeg van nader hand hehe :D

[edit] het was niet eens mijn pc :p hehe, maar ik heb een goede daad verricht^^

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan