Nou allereerst wat een werk
maar dat vind ik juist mooi om te zien. Hier is veel tijd in gaan zitten. Respect voor je harde werken. En mooie mod heb je me daar gemaakt.
Leuk om te horen Foxdelta-Mods, ik vind het hardstikke leuk om dit te doen. (maar 74+ kabels sleeven in 1 avond heb ik het ook wel gehad met sleeving
) wat ik eigenlijk nog niet aan jullie heb laten zien is nog 1 mod dat ik gedaan heb op de 10cm licht diode, het ziet er niet fantastisch uit ofzo.... had met karton gemaakt want ik had ff niks anders... daarna met een perferator gaten gemaakt, kijk onder:
deze zit vast aan de rand van de window boven aan, zodat ie minimaal licht geeft... anders word het te heftig
[edit] Als ik toch dit laat zien laat ik maar ook ff achter mijn kast zien en andere kant van de kast... wel moet ik zeggen dat ik ff die platte kabel management klemmen moet hebben
Achter zie je onderaan een 8mm fan die naar binnen blaast, maar die maakt te veel toeren en dus veel geluid en het is een oud ding. gebruikt het niet meer. en de temps gaan niet eens omlaag. ik denk dat die beter is om naar buiten te blazen aangezien van voren de fan blaast op de HD's dus kan de kleine zeg maar de warmte eruit blazen. Moet dus nog wat fan's bestellen bij Freddy!
omgekeerde voorkant, anders gaat het de verkeerde kant open en kan ik moeilijk zien.
wat kabels lol
moet ooit ook netjes gedaan worden.
deze foto's waren meer voor om te laten zien waar die gaten voor dienen
voor de kabels.
http://img56.imageshack.us/img56/1906/img0008q.jpg
molex 24, 8 pins kabels, sleeved met murdermod sleeves
Hier iets van de sata kabels en andere
nou dat was het voor vandaag
ga op mijn werk als ik tijd heb hier ff wat lezen, tot zo
[