• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li A10 Ignition Project!

nbtran1975

Junior Member
Aeolas RIG: Ignition Project

Hoi mede overclocker! Voor het eerst dat ik hier mijn waterkoeling opstelling met jullie willen delen. Maar als eerst wil ik Freddy (admin) Danken voor het snel leveren van de waterkoeling elementen. Altijd voor 4 uur en heb je je product volgende dag binnen! TOP!

Ongeveer in April 2009 ben ik gaan denken om custom waterkoeling te kopen. Daarvoor had ik een setje gekocht van Thermaltake bigwater 760i (niet bij highflow). Dat was mijn eerst aanraking met waterkoeling voor de pc. Ik hoorde dat het veel scheelde in temperatuur. Maar ik had het fout met dit setje, de temp was gewoon nog hetzelfde als op lucht, dus ik was echt teleurgesteld. Een vriend van me zei toen, Binh! je moet een custom waterkoeling kopen dat zou het beste zijn. Dus ben ik veel gaan lezen en kwam ik toevallig uit bij Highflow.

Hier zijn de specificaties van mijn computer (huidige setup):
case: Lian Li A10
mobo: Asus Blitz Extreme
cpu: Q6600 B3: 3.51 v1.48 (Lapped may 5th, 2009, 11:15pm)
psu: Thermaltake 1200 watt
mem: OCZ 2x2gb dd3 1333 - 6.5.5.15
hd: 2x WD75gb raptor (raid0), 2xWD500gb (raid0)
gpu: xfx gts 250 core edition 735mhz (stock) / evga tool: 792mhz
Razor: Mouse> Mamba / Mousepad> Destructor / Keyboard> Lycosa

Waterkoeling Specs:
tube size: 1/2 Connections
radiator: Thermochill 120.3 & 120.1
pomp: Laing D5-MCP655
cpu block: D-tek Fuzion v2
resevoir: DangerDen 5.25bay
fan: 3xYate Loon 120mm D12SL (Pull config) voor RAD 360mm, 2xNoctua (1 voor RAD120mm), 1x andere merk voor RAD360 (push)
case fan: Scyte 5'25 for front panel (fan niet in gebruik alleen voorpaneel ervan).
Shroud (RAD houder): Thermochill 360mm
tube: Fesser UV High Flow en Flexible (BLACK)
liquid: Heel veel Fesser VS.C en Andere variant mengesel
Universeel GPU waterblock: EK-VGA Supreme - Plexiglass
Fittingen: 45/90/vertikaal graden
-------------------------------------------------------------------------

Ik had al een setup gemaakt in die tijd voor dat ik een maand op vakantie ging en daarna zou ik verder werken aan het project. Jullie gaan foto's zien waarbij andere onderdelen zijn gebruikt omdat ik in die tijd andere spullen had besteld en steeds ging verfijnen. Hier komen de foto's.

Hier had ik andere kleur tubing gebruikt. Begin stadium. Ook nog geen shroud van thermochill gebruikt. Wel 1 x120 mm shroud van Swiftech.
IMG_0004.jpg

29 juni 2009: Foto's van dat ik de hele setup uit elkaar heb gehaald en mijn kast ging modden.

GTS 250 + Stock koeling
IMG_0002.JPG

GTS 250
IMG_0003.JPG

GPU Chip
IMG_0011.JPG

RAM op GPU
IMG_0013.JPG

Stomme luide Fantilator op de GPU
IMG_0004.JPG

Lian Li A10 kast
IMG_0005.JPG

PSU
IMG_0006.JPG

Mobo
IMG_0007.JPG

Radiator
IMG_0008.JPG

Reservoir
IMG_0009.JPG

Pomp & andere onderdelen
IMG_0010.JPG

DDr3 Memory (ik heb deze vervangen omdat ik ze stuk heb gemaakt door de heatsink af te trekken ging de chip mee, STOM!! blijkbaar goed vast gelijmd)
IMG_0011a.JPG

Pomp & Res van de oude Thermaltake bigwater 760i voor mijn 2de loop
IMG_0013a.JPG

-----------------------------

PLAN:

Ik wil wat kleine modificaties maken aan mijn kast om de betubing beter te laten lopen. Ik wou dus 2 ronde gaten maken voor de tube, maar had uiteindelijk 1 gemaakt. Zie foto:

Pomp & geboorde gaten.:
IMG_cut1.JPG

IMG_cut2.JPG

IMG_cut3.JPG

Ik was van plan de radiator in de 5,25 inch voor paneel te stoppen, Thermaltake Pomp en Reservoir (ik wilde hiermee de grafische kaart aparte loop waterkoelen. Het zijn niet de beste onderdelen maar ik had het nog staan).

1 Juli 2009

Hieronder zien jullie de nieuwe onderdelen die ik besteld heb bij highflow, om mijn nieuwe waterkoeling project waar te maken. Zie foto's

Alle Onderdelen

box_closed.jpg

box_open.jpg

all.jpg

antiknik.jpg

clips.jpg

crane_fittings.jpg

fitting_koolance.jpg

fitting90.jpg

fittings.jpg

gpuwaterblock.jpg

gpuwaterblock2.jpg

radiator120.jpg

tube.jpg

De Waterblok vast zetten aan de GPU
gpuwaterblock_artic.jpg

gpu_artic.jpg

gpuwaterblock_on_gpu.jpg

gpuwaterblock_on_gpu2.jpg

Ik ben blij met de gpu waterblock omdat het plexi is kan ik het mooi oplichten met een led.

3 Juli 2009

Tijdens het monteren van mijn computer besefte ik dat ik wat onderdelen mis en had dus weer een bestelling gedaan :D Het is altijd klote als je iets mist of vergeet of van te voren niet aan denkt en achterkomt als je bezig bent.

De foto's zijn niet zo super als daarvoor omdat het gemaakt is met de camera op mijn werk

Doos Gearriveerd!! YAY!
1box1.jpg

Alle onderdelen op een rijtje
3all.jpg

Fan Noise absorber
4fannoiseabsorber.jpg

GPU Ram Heatsinks
5ramheatsink.jpg

Rubber om te scherpe randen te dekken als je je kast bewerkt (nooit gebruikt eigenlijk, ze werken na mijn ervaring niet goed, ze gaan ten eerste moeilijk op en niet goed / Koelling pasta :)
6pasterubber.jpg

Normal fittings and 45 degrees for on the Koolance watercooling heatsink
7fittings.jpg

2 Shrouds voor mijn 360mm and 120mm radiator (thermochill)
9shrouds.jpg

Koolance Watercooling elements voor de RAM (Hierbij wil ik de ocz reaper cas6-5-5-20 1333mhz ddr3 koelen)
10koolance3.jpg

10koolance.jpg

10koolance2.jpg

6 Juli 2009

Van de weekend kwam een vriend van me even helpen omdat hij het gereedschap heeft om mijn Kast te bewerken. (in die tijd woonde ik nog op een kleine kamer. Tegenwoordig heb ik mijn eigen appartement)

Terug blik

Vrijdag 3juli, 2009
Ik moest hier uitvogelen hoe ik alles in mijn kast moest passen. Ik praat hierover verschillen de loops. 2x RAD, 2x Pomp, 2x Tank, extra tubing, Koelen van de Ram. Hier zie je een layout met foto's wat ik had gedaan.

1layouting.jpg

3layouting.jpg

5layouting.jpg

6layouting.jpg

4layouting.jpg

Zaterdag 4 juli, 2009
Een vriend van me kwam langs om te kijken hoe of waar ik de gaten voor mijn betubing kan maken en ook met een dremel de andere zijkant wat gaten te maken voor beter kabel management etc..

Hier wat foto's

Zoals je ziet zit er op de RAM de MICRON CHIP, deze chip blijkt goed te zijn voor overklokken
7ram.jpg

9ram.jpg

11case.jpg

14break.jpg

10case.jpg

12case.jpg

13break.jpg

15case.jpg

16case.jpg

17case.jpg

18case.jpg

20sleeves.jpg

21pizza.jpg

22ramtermalplaster.jpg

23rampaste.jpg

Zondag 6 Juli, 2009
Rond 11:00 uur ging ik weer verder knutsellen aan mijn computer. Zaterdag had ik wat wat Zwarte tube gebruikt (2meter), maar zoals je hieronder de foto's ziet zie je wat donker blauw tube, ik had geen zwarte meer over dus moest ik later weer bij bestellen. Onder zie je aquamarine blauw tube voor de gpu loop.

De loop is als volgt:
Reservoir>Pump>CPU>NB>RAM>RES360mm>Reservoir

(hieronder wat in engels, had al eerder dit op een andere forum geplaatst)
I also use 2 Cranes, Stop Fitting and " T splitter " to tap the Liquid out.
During my adventure with this WC it leaked 1 time with my little reservoir.
But beside that its all fixed. And 1 thing that u have to pay attention is. when u sleeving your cords and you get the Head piece (powerplug) of the cable. mark it which color at which position. Why i say this is. When i sleeved my Big Pump, and put it in as i thought it was logical it didnt work so i thought the pump was broken, and i wanted to send it back. Then i picked up the box of the pump and saw a picture of the Powerplug and put them together. i notice the way i put in the cable again was not right.

Pump Cable Color: Red/ Black.
PSU Power plug: Red/ Black / Black / Yellow.

My first setup was when u plug in together all color fits, but the right plugin was. Pump cable color Red goes in the PSU Power Plug Yellow /Black.

After this it worked. Here are some photo's of the day

24casetesting.jpg

25casetesting.jpg

26casetesting.jpg

27casetesting.jpg

28casetesting.jpg

Nu dus even testen of het lekt en dan even Overclocken.

7 Juli 2009

Ik heb blijkbaar meer spullen nodig en tools en heb wat nieuwe dingen besteld en ik ga dus opnieuw tuben zodat het wat netter wordt. Hierbij gebruik ik de 90 graden aansluiting stukken. Hieronder een lijst van betellingen.

- Sunbeam Molex Extractor Kit
- Tube cutter (10-40MM)
- SilverStone Aero Slots
- Screwdriver set 15-pieces for Electronics
- Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - BLACK
- Heatshrink 4.8MM - 2.4MM - Black - 1M (for cable management)
- Lian Li WB-01 Wheels Stand
- Bitspower G1/4 Black Sparkle Rotary Angel 1/2 Fitting (for memory)
- Kableclamp 18MM (self attaching tape) (you know the round thing where u can clock together, but i want to use these for Spacing the tubes.

8 juli 2009
ok guys i got some new pictures :)

This time its about soldering 3 green led cables together for management so it fit in the hole i made up in my case. Those leds are going in 3x Yateloon fan's. They have standard holes for leds.

And secondly some photos of temporary placing he lights i want. So maybe u see some cable of the leds hanging.

And today a new package arrive for tubing etc :D i will upload those photos another time.

Here are the LEDS:

Close up Green led, its important to know what is what for when u remove the cables, so you will know which side is for the red or black cable.
1leds.jpg

Molex piece (i think its the name)
2cablemolex.jpg

Soldering 3 leds together (the cables so u get 1 end molex)
4ledcables.jpg

Fan holes for the leds
3ledhole.jpg

Finnished. the only thing that has to be done is to put heatsink plastic around the soldering
5ledfinished.jpg

Leds in yateloon Fan's
6ledoverall.jpg

Now some photos after i put in the Leds / UV in the casing. Its a temporary setup because some cables are not managed.

Tubes :D
16uv7.jpg

Raser Mamba Cordless/wired mouse
9rasermamba.jpg

More tubes
17uv8.jpg

Overall photo of desk
12uv3system.jpg

Above angle view overall of desk
13uv4above.jpg

Tubes different angle
15uv6.jpg

RIG only
11uv2p.jpg

Raser Lycosa keyboard
8raserlycosa.jpg

HERE IS THE FINAL IMAGE
Scroll to the left, its a big picture!!!

oldnew.jpg

So what you guys think so far? I will work today or soon to do the finnishing touch :D and post again new photos.

9 Juli 2009

NEW UPDATES van Mijn Rig. Ik dacht dat dit bijna klaar was :)
but mostly its not done cause u always start to put light here or there.
you know what i mean :D

Hose/Tube Cutter
1tubecutter.jpg

2x 90 degree fittings for North Bridge to Ram and CPU
3fitting90.jpg

PSU modding tools
5psumodtool.jpg

Silverstone Backplating for air
2silverstone.jpg

Screwdrivers with long neck
4pcscrewdriver.jpg

Take a break take a kit kat, u get that when u order watercooling stuff :p
9kitkat.jpg

Cable clamps, i use these for holding the Tubes in place, mostly on the ceiling. See picture later on where i showed it with arrows.
7wiremanagement.jpg

Lian Li Wheels: now that there are alot of space under it, i am going to
put some nice lights under it, so it looks like fast and the furious :p
6wheels.jpg

Heatshrink, for cable tighten up. i did that after i use sleeves, but sometimes i jus use this only, because i dont have small sleeves anymore.
8heatshrink.jpg

Case view of how i used the fittings and cable clamps and tubing.
10rigexplain.jpg

Now view of the Rig in House lightning, i started to work yesterday from 11pm and finished everything around 6AM, and i had to go to work at 10AM.
This Rig is killing me.
11riginlight.jpg

Uv/LED overall lightning in my RIG: I shot this in the morning around 5am
12tubing.jpg

13tubing.jpg

Cable management behind the right Window
14cablemanagement.jpg

More Tube Photos
15tubes.jpg

THE FINAL FOTO of MY RIG! that has been finished!!! maybe need to add 1 more UV light because 1 didnt work well... something wrong with the cable. I am going to check that out when i am in my new home.
16final.jpg

I hope the ones that read this thread enjoyed it and there might be an update :D but i like to talk to u all so keep comming.

Everyone take care. and if u want to know anything i try to help you out, just PM me.

15 juli 2009

Hier wat foto's van mijn nieuwe werk plek in mijn nieuwe appartement

img0038qdt.jpg

img0036x.jpg

7 augustus 2009

Hier heb ik de ambient verlichting verandert naar rood betubing met 90 graden bitpower aansluitingen om dit mogelijk te kunnen maken(zie foto). Nu moet ik nog mooie plaats vinden voor de overige verlichting vinden en het gehele kabel in mijn systeem sleeven met mudermod sleeves :D

binhrig3.jpg

binhrig2.jpg

binhrig1.jpg

binhrig5.jpg

binhrig4.jpg

9 augustus 2009

hi guys i am back with my new modification on my case :) i did it yesterday with a friend.

Cutting the Window with Dremel
img0004mud.jpg

Friend sleeving something
img0006v.jpg

img0008m.jpg

Finish case window mod
img0001clx.jpg

Whats left now is ofcourse clean the whole thing and sleeve my case :D

10 augustus 2009

Hier wat foto's van mijn zondag nacht werk :p

Molex 24 Pins
img0001lch.jpg

explain how to proceed
img0003f.jpg

Sleeved 24 pin power molex
img0013ike.jpg

Sleeved GPU power molex
img0012qos.jpg

img0011fdh.jpg

img0007mie.jpg

img0005lsv.jpg

Nu is het genoeg geweest. Nu moet ik nog even spelen met de Snoeren hoe ik het in mijn kast laat lopen.

11 augustus 2009

Hier wat meer foto's over mijn Sleeve werk met Murdermod sleeve set(besteld in duitsland).

aeolasrig01.jpg

aeolasrig03.jpg

aeolasrig04.jpg

aeolasrig05.jpg

aeolasrig06.jpg

aeolasrig07.jpg

aeolasrig10.jpg

aeolasrig27.jpg

aeolasrig18.jpg

aeolasrig14.jpg

aeolasrig24.jpg

aeolasrig20.jpg

aeolasrig26.jpg

aeolasrig09.jpg

aeolasrig23.jpg

aeolasrig19.jpg

aeolasrig11.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/5497/aeolasrig17.jpg[img]

[img]http://img405.imageshack.us/img405/4143/aeolasrig13.jpg

12 augustus 2009

2extra foto's

img0090zjv.jpg

img0084bvm.jpg

Heb hier gespeeld met het licht

28 augustus 2009
Hi guys,

Hier zien jullie wat foto's van mijn Moederbord paneel dat ik ga bewerken met een dremel. Hierbij wil wat gaten maken voor de 24 pin molex power kabel en voor de 8 pin molex power kabel en ook een grote gat maken bij de cpu gedeelte zodat ik dan makkelijk de backplating van de waterblok kan demonteren en monteren.

img0001mzk.jpg

img0002sxh.jpg

img0003wxt.jpg

img0004wkt.jpg

img0005r.jpg

img0007j.jpg

img0014srg.jpg

8pin molex power kabel, 1 geluidskaart kabel, 1 dvd geluids kabel door 1 gat
img0020m.jpg

img0016u.jpg

--------------------------------------------------------------------------
Dit is dus mijn ervaring met waterkoeling. Ik hoop dat jullie er van hebben genoten en of misschien iets van geleerd hebben. Ik leerde zelf terwijl ik hier aan werkte. Ik ben nu wel blij met wat ik heb. Maar er is altijd wel een klein verandering dat ik wil doen aan mijn PC. Zaols 2 extra gaten maken boven in mijn kast zodat er in totaal 6 ventilatoren in passen voor max flow. En ik wil graag dat mijn CPU uitlicht in het rode ambient licht. Ik ga hiervoor denk ik zelf iets maken van plexiglas.

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden :)

Nou ik wens jullie allemaal goede ervaring met waterkoeling en natuurlijk het belangrijkste is veel plezier hebben van je pc!!! tot snel weer

DOEI!

Binh Out.

zo daar zit een hoop werk in... ziet er goed uit :023:

Ziet er errrug mooi uit zeker weten!

:D

Dank je wel :) zeker weten veel werk :) gisteren was ik ook al bezig met die vriend van me in die foto met zijn kast. Hij had zijn TJ07 silverstone kast meegenomen en gingen we zijn kast bewerken en ik heb ongeveer 74 kabels voor hem gesleeved en 1 hd powerkabel met mooie spacings dat precies past tussen zijn hd's.

Het is zeer leuk om dit te doen^^ aanrader als je geduld tijd hebt en geld :p

Ik vroeg me al af wat je met al jouw bestelde producten ging uitvoeren :D

Het resultaat mag er zijn!
Ziet er echt heel netjes uit.
Ook foto's mooi gemaakt!

hahha flushed in the toilet!! :p

Dankje freddy, soms de frustrerende smsjes van me of het nog de volgende dag geleverd kon worden en of ik langs kon komen lol... Hardstikke bedankt voor je hulp en snelle reactie altijd op mijn emails en sms. Daardoor kon ik snel mijn pc afmaken. Ik schiet de foto's met een Spiegelreflex :D Zo hoe is het verder met je? Heb jij zelf een project liggen of ooit een keer gepost waar mee jij bezig bent. wil het graag zien.

Gr,
Binh

xD Graag gedaan :)

Mijn laatste project was begin dit jaar, toen ik mijn hardware ging upgraden.
De kast heb ik gehouden (mountainmods), heb er nieuwe hardware ingedaan en 3 loops van gemaakt.
Zie hier:
http://www.highflow.nl/forum/f34/project-bigboss-iii-1338/

Ik had helaas geen tijd meer om alles netter weg te werken, want moest het snel af hebben voor een Lan Party toen :)

Maar heb verder ook weinig ruimte in mijn kast om mijn kabels netjes weg te stoppen.
Hij draait sinds februari wel gewoon perfect en heb er verder niks meer aan gedaan.

xD Graag gedaan :)

Mijn laatste project was begin dit jaar, toen ik mijn hardware ging upgraden.
De kast heb ik gehouden (mountainmods), heb er nieuwe hardware ingedaan en 3 loops van gemaakt.
Zie hier:
http://www.highflow.nl/forum/f34/project-bigboss-iii-1338/

Ik had helaas geen tijd meer om alles netter weg te werken, want moest het snel af hebben voor een Lan Party toen :)

Maar heb verder ook weinig ruimte in mijn kast om mijn kabels netjes weg te stoppen.
Hij draait sinds februari wel gewoon perfect en heb er verder niks meer aan gedaan.

hey Freddy had een paar uurtjes terug gekeken en gepost. Als je meer tijd had zag het wel wat beter uit maar aangezien je een lan party had moest het wel snel :) Maar wat die kast allemaal kan bevatten :) mooi hoor.

ziet er top uit :shock:

Dank je Quadcore, heb jij ook ergens een work log?

ziet er wel mooi uit :)
doe jij pc's bouwen voor alle vrienden en familie ofzo?? :p
van de eerste pc zijn die quick disconnects alleen een beetje jammer, en waarom doe jij en pasta op het blok en op de gpu??

ziet er wel mooi uit :)
doe jij pc's bouwen voor alle vrienden en familie ofzo?? :p
van de eerste pc zijn die quick disconnects alleen een beetje jammer, en waarom doe jij en pasta op het blok en op de gpu??

Dankje Dopestuff :) de volgende dat ik aan mijn kast ga doen is 2 xtra gaten maken voor de fans van de rad. dan heeft de rad in totaal 6 fans pull push :D
Hahah als ze me vragen help ik graag. Had van de weekend non stop (24 uur gewerkt aan een pc van een vriend van me, die was hier met zijn tj07.

Pasta, oke dat is omdat ik denk ik wat weining ervaring had dus had ik op beide gedaan :p haha ach ja het werkt en de temps zijn nu idle op 32 graden, en load 39-40 graden in games. terwijl er toen met stock koeling in games 85-90 graden werd. dus dit is wel een hele grote verbetering.

je hebt m al gevonden zag ik :033: thanx voor je reactie

Yup Gotcha! en gelukkig kon je niet de tubes doen zoals iemand anders voor je had getekend, want hoe je het nu is is het juist een woestende, beast sfeer. Mischien dat de 1 tube die horizontaal door die andere gaat.... nog achter de eerste vertikale loopt mooier??? heb je dat al geprobeert? dan krijg je en mooi lijnen spel.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan