Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dankje, één ding is zeker, het misstaat in mijn ogen zeker niet. Maar nu kan je 't wel mooi vergelijken en vind ik clear toch mooier staan met mijn gekleurde vloeistof
raar dat je 2 oringetjes moet gebruiken, normaal zou dat niet eens passen hoe je het ook draait of keert :S hoe je het nu heb, tjha, ik zou niet in je schoenen willen staan
raar dat je 2 oringetjes moet gebruiken, normaal zou dat niet eens passen hoe je het ook draait of keert :S hoe je het nu heb, tjha, ik zou niet in je schoenen willen staan
De uitgang van het CPU blok bleef maar lekken, met welke fitting dan ook!
Nu heb ik een o-rin van een 2e fitting afgehaald, bij de fitting op het CPU block gedaan.
Haha nee, maar had meerdere redenen:
1. Ik ben Corsair fanboy dus wou al een Corsair voeding. Vooral omdat deze ook ECHT zwarte kabels heeft. En niet half geslevede zoals de CM.
2. Ook was ik opzoek naar een 100% modulaire en dat brengt me bij de AX series van Corsair.
Hierin vallen de 750, 850 en de 1200. Zowel de 750 als de 850 hadden wel een enkele 6990 of twee 560Ti's gedraaid. Enkel had ik zo ideetjes om er ooit een tweede 6990 bij in te gooien. Vandaar dat ik heb gekozen voor de AX1200.
De uitgang van het CPU blok bleef maar lekken, met welke fitting dan ook!
Nu heb ik een o-rin van een 2e fitting afgehaald, bij de fitting op het CPU block gedaan.
Ben het natuurlijk mee eens dat het niet hoort. Maar deze zitten om 1 fitting en als je deze strak genoeg aandraait moet 't strak genoeg zitten naar mijn mening.
Ook heb na enkele weken draaien nog geen druppel gevonden...