• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Leuke meid tegen gekomen en wat dan?

2. Kan zomaar zijn dat ze totaal niet meer erop terug reageerd.. (zal ik wel erg onaardig van haar vinden) Vind dat je op ze minst kan vertellen hoe de vork in de steel zit.
Hou er rekening mee dat iedereen niet zo makkelijk reageert op zo'n email ;). Kan misschien even duren voordat je er iets van hoort.

Maar, daten en poging tot daten is een leerproces met vallen en opstaan. Ben zelf ook al een aantal keren op mn bek gegaan, maar hoort er jammer genoeg wel bij.

Ik zou al dat stiekeme gedoe toch maar achterwege laten wat schiet je er mee op als je weet waar ze woont.
Enigste wat ze kan gaan denken als ze er achterkomt is dat ze je een freak gaat vinden.
Ik zou toch eens meer actie ondernemen richting haar niet geschoten is altijd mis.
Dit zijn allemaal een beetje losse flodders en dit kan er alleen maar voor zorgen dat ze een verkeerde indruk van je gaat krijgen.

Nope niks geworden. Ze vond het leeftijdsverschil te groot, en vond mij dus niet leuk.. Oke dan kan ik begrijpen..
Wat ik wel erg bagger vind dat ze nogal erg moeilijk reageerd op msn..(aan de ene kant snap ik dat omdat ze mij niet kent) maar kan op msn toch gewoon normaal je zegje doen.. dat stoort me wel het meeste..

Snel maar weer vergeten dus...

Wat ik wel dapper vond is dat ze wel de moeite heeft genomen om op msn te komen.
Volgens mij is ze een beetje aangeslagen.. Kut wijven.. Vind het i.i.g normaal om gewoon normaal je zegje te kunnen doen. Dit is wel echt een kutwijf zeg.. Als er iemand mij leuk zal vinden zou ik ook niet meteen zo bot doen..

ookal weet ik dat ik geen wijf ben..

Laatst bewerkt:
Nou Robin.
Jammer dat het niks word maar om der meteen een kutwijf te noemen omdat ze bot reageert is een beetje overdreven, mss heeft ze het wel druk en ze had je natuurlijk ook meteen kunnen blocken in plaats van een praatje te maken.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
LightStar leuke pc Verkocht 7
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
stravinski leuke gadgets Algemene Discussies 29
V leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
Freddy Gebruikte GPU waterblokken tegen dumpprijs HighFlow Computer Cooling Shop 10
B [gezocht] corsair SP120 quiet *ruilen tegen corsair 120AF Nieuw in doos* Gevonden 0
T Advies nodig: Moederbord in case isoleren tegen condens Overige Koeling 3
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Robin 7850 tegen hanger van nvidia Hardware & Software 3
J "Spartacus-ster verliest de strijd tegen lymfklierkanker" Nieuws en Sport 4
S [VERKOCHT] ruilen d5 mcp655 tegen ddc 355 Verkocht 3
Freddy [INACTIVE] Groot uitverkoop, veel Innovatek tegen dumpprijzen Verkocht 44
Vissa Top service, geen shop kan tegen Highflow op! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
fasster wc temps vallen tegen! Waterkoeling 45
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan