Even tussendoor
Vandaag is het mesh binnen gekomen en kon het dus niet laten om het in te bouwen.
Mijn eerste idee was om het mesh te buigen zodat het op dezelfde diepte zit als het paneel, maar daar is dit mesh absoluut niet geschikt voor.
Ook heb ik even de airflow getest met de RX240 en slipstream
fans, maar dit blijkt geen drempel te zijn. Bij temps van 45 graden maakt het slechts 1~1,5 graad verschil bij full stress. Acceptabel dus. De fan speed is trouwens ook nauwelijks van invloed op de temperatuur in mijn systeem. De 2 slipstreams draaien constant op 5V.
Wel heb ik mijn D5 op 2/5 gezet ipv 1/5 omdat dit toch nĆØt wat beter de warmte afvoert, maar toch ook weer stil blijft. Hiermee haal ik mijn temps omlaag van 50 naar 45 graden.
Ik had gedacht dat ik vandaag ook mn mobo binnen zou krijgen, maar 4Launch is een beetje traag met verzenden, dus kan me nu nog enkele dagen irriteren aan mn mobo fan die 10549503 RPM draait
. Ik heb echt een hekel aan geluid lol.
Wellicht dat ik ook de zwarte M3 schroeven ga vervangen door zwarte UNC-32 (pc) schroefjes. Ik heb nu problemen dat de schroefdraad kapot is in het alu, en de schroeven er dus uit vallen x_x.
Anyways de pics van 1 zijpaneel :
Aangezien ik geen metaal kan lasersnijden heb ik toch maar eens de dremel gebruikt. Wat een fantastische uitvinding :041: