• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LEM LX3 Sport 2003

Wel ik heb een kleine update van de stand van zaken:
M'n uitlaat is dus naar de zak.
Ik ga een tweedehands demper kopen en zelf lassen op de buis van m'n oude uitlaat.
Dat kan ik doen bij een vriend die aan metaalbewerking doet, dus heb ik beschikking tot een lasapparaat.
Nu maar hopen dat ik die uitlaat kan bemachtigen.
Ik moet dan wel alle bevestigingplaatjes mee op de demper monteren.
En hopelijk past dan alles precies tussen m'n kappen.
 
Wel ik heb een kleine update van de stand van zaken:
M'n uitlaat is dus naar de zak.
Ik ga een tweedehands demper kopen en zelf lassen op de buis van m'n oude uitlaat.
Dat kan ik doen bij een vriend die aan metaalbewerking doet, dus heb ik beschikking tot een lasapparaat.
Nu maar hopen dat ik die uitlaat kan bemachtigen.
Ik moet dan wel alle bevestigingplaatjes mee op de demper monteren.
En hopelijk past dan alles precies tussen m'n kappen.

Ik zou je vriend laten lassen, niet lullig bedoeld maar voor je het weer heb je de gaten erin. (Spreekt een lasser ;))

Send from my GT-i9500
 
Zo, ff weer een kleine update, en misschien ook de laatste.
Al m'n pakketjes waren binnen.
Ventieldopjes, handvaten, remkabel, en zo'n stuurpad, maar die was te groot.
Ook heb ik vandaag m'n uitlaat ontvangen.


En die heb ik zo gemonteerd:



Lekker stevig vast hoor, gaat er heus niet af vallen.

Remkabel ook vast gezet

Normaal gezien zou die bout dwarsliggende cilinder in de gaten zitten waar de bout nu zit, maar de remkabel was veel te lang. Dit hielp dus met de remkabel wat strakker te zetten.



Overview van nieuwe handvaten en km teller aan de andere kant:


Ventieldopje:


Zo dat was het dan voor deze week, lekker 1 week wachten op pakketjes.
Ik had geluk gehad dat de uitlaat precies past op de buis. De oude demper moest ik eraf slijpen met een parkside dremel dingetje, natuurlijk lidl kwaliteit, maar hij hield het uit. (heb geen haakse slijper).
Zoals je ook op de foto ziet, is dat het achterspatbord niet wit, maar origineel rood is.
Komt ervan door een slechte paintjob... maar dat maakt op dit moment niets uit, want ik kan dan lekker crossen.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan