• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ledstrips

Hallo Highflowers,

Ik wil eigenlijk een LEDstrip in m'n pc gaan zetten, gewoon omdat ik het leuk vind mn hardware nog wat extra uit te lichten. Nu zijn er via Highflow veel verschillende te krijgen van verschillende merken. En nu kan ik wel uitgaan van specs maar er zijn vast mensen die een of meerdere van deze sets hebben uitgekozen. Ik zou graag een setje met rode LED's willen. Welke zijn het meest kleurecht en geven het beste een dekkend effect, zegmaar als dat je niet ziet LED-Opening met geen licht en weer led. Kleurdichtheid oid. Uiteraard weet ik dat wwwicked en Cyg ook Ledstrips maken, maar ik vind 25euro voor een enkel ledstripje toch wel erg veel, wie weet komt dit nog ooit.

Wie kan mij vertellen welke ik het beste kan uitkiezen en of ik er evt nog een controller oid voor nodig heb?

Groet,
Reinoud
 
Tjah, Ik kan maar zeggen dat ik wwwicked/Cygleds hun geld dubbel en dik waard vind. Ik heb zelf al 2 verschillen premade ledstrips gebruikt (NZXT 24x Orange LED Sleeve - 2M - CB-LED20-OR en FlexLight Dip Leds - 24x 4mm Leds UV - 25CM) en moet zeggen dat geen van deze ook maar dicht komt bij wat wwwicked of cygleds geven. In beide gevallen ben ik zelfs overgeschakeld op wwwicked leds.
Als je naar andere strips kijkt is er maar 1 iets wat een gelijkaardig effect kan geven, veel meer leds, maar dan stijgt de prijs ook evenredig en moet je nog eens meer plaats op offeren.
 
Thanks beide,

@ethernal wwwickedled's gaan er nog wel komen uiteindelijk, maar wil op het moment een wat goedkoper kitje bestellen om te kijken of het uberhoupt wel een leuk effect geeft.

@Stephan bedankt voor de tip, deze zijn wel extern gevoed neem ik aan? Hoe heb je dit opgelost dat het gewoon op de stroom van je PSU draait?
 
Als je dat wil proberen moet je misschien een aan freddy vragen of hij aan de Phobya 'high density' * enter single color* ledstrips kan geraken. Je hebt die in 30-60-120 cm en deze hebben 36-72-144 smd's, dat zou ook een goed resultaat moeten geven (en zouden niet zo duur mogen zijn uitgaande van phobya site).
 
@Stephan bedankt voor de tip, deze zijn wel extern gevoed neem ik aan? Hoe heb je dit opgelost dat het gewoon op de stroom van je PSU draait?[/QUOTE]

ik heb gewoon de stekker en de aan en uit controler waar je de kleuren mee kan veranderen gewoon via de achterkant uit de pc kast laten lopen. dus niks met de interne voeding van je pc, nu kan ik ook de verlichting aan doen als mijn pc uit is en als ik is wat moet veranderen in mijn pc zet ik de verlichting op wit en kan ik alles goed zien.
 
Heb hier nog de demostrip liggen, ziet er niet echt uit met 3 verschillende folies (en folie is ook niet volledig te verwijderen):

CIMG6438.JPG


CIMG6436.JPG


Als je een mooie Edding 3000 hebt, dan is dat natuurlijk ook vrij snel wat strakker te maken.

Mag voor 15 euro inclusief weg.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan