• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Le Cubé

Yil

IPOS project
Nou, ik ga eens wat anders doen. IPV een joekel een Mini-tje ;)
Misschien hebben jullie wat aan deze buildlog en misschien ook niets.

Ik bouw Le Cubé voor een goeie vriendin.

De build zal gaan bestaan uit.

Asus P5Q-EM
Intel core 2 quad q8200
Corsair 4gb pc6400
Samsung F1 500gb
Lian Li PC-v350 zwart
Corsair CX400w
Cardreader
Logitech EX100

Het scherm is een 46" LCD van Samsung.

lian-li-pc-v350.jpg


Dit is gewoon een simpele leuke build zonder poespas.

Het is voor haar sowieso een dikke vooruitgang, omdat ze van een eerste reeks celeron overstapt.
Het moest sowieso binnen een bepaald budget blijven, maar ik denk dat ik aardig goed geslaagd ben.

Geen dikke graka, maar een krachtpatser van een chipset voor HTPC en workstation doeleinden

De bedoeling is om deze build zo clean mogelijk te krijgen.
Tevens is het ook een schitterend kast voor een build.

De eerste foto's zijn afhankelijk van Freddy, gezien hij de V350 zal gaan leveren.

Gr Yil
 
Laatst bewerkt:
Mooi dingetje hoor die V350!

Ik loop er nu ook al een aantal dagen mee te prutsen en het is echt heel wat anders dan een dikke tower. Heb de drive ook al gestealth zodat je daar niks meer van ziet :p

Verders bij mij ook aardig standaard, oude hardware en alles gesleeved :)

Hopelijk kun je alles mooi strak weg werken, want dat is nog wel een opgave in zo'n kleine kast :icon_wink:
 
Ik heb gewoon van een standaard bezel de zijkantjes afgehaald en op m'n drive gemonteerd met dubbelzijdig plakband :)

Tadaaaahh

Daarna hoef je alleen nog maar te zorgen dat je het knopje raakt als je op de bezel drukt en dat het natuurlijk strak zit met de voorkant.
 
Terug
Bovenaan