Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LD WarMachine

UPDATE

d8sLZi6.png


Cooled by:


Hoi Modders en genieters,

Buiten is alles in kerststemming en zitten we ingesneeuwd :p en ik ben verkouden, dus echt een goede Vrijdag om even een update te doen.

Omdat ik verkouden en koortsig was heb ik niet al teveel aan de mod gedaan maar hieronder toch even een paar foto's en nieuwe plannen voor de mod:


Als eerste uiteraard de case er weer bij gepakt:

CEEwlDZ.png


en de hardware terug erop gezet:

OFz8RSV.png


De eerste radiator hing al (met 3x Enermax vegas trio fans)

Ze5Uv4Q.png


Dus nu bezig met de 2e radiator:

sSbfO4J.png


oPoEwMe.png


Voor deze radiator heb ik een aantal handige schroeven besteld bij Highflow.nl
Met deze schroeven van Koolance kun je de schroeven nooit te ver in de radiator draaien en word montage gewoon super makkelijk zoals jullie hieronder kunnen zien:


TCyacdi.png


aNrDQqi.png


4NInvFX.png


Op deze radiator komen Enermax vegas duo die ik van noob2070 gekregen heb voor de mod (thx m8!)

RSgR18X.png


pgOI3Xv.png


En alles gemonteerd :) :

pVMdyJm.png


YWrKXPH.png


Tijd voor de (nieuwe) voeding :

hi4XohP.png


xgV0fVC.png


hYK4KdD.png


De pomp op zn plekkie:

JWX1f8L.png


Hardware terug op zn plaats:

OFz8RSV.png


en de slotcovers op hun plaats gemonteerd met zwarte inbus boutjes:

VOaTXyc.png


s34hL71.png


Hierdoor komen we meteen bij m'n nieuwe plannen (mede dankzij m'n maat Roy)

VOaTXyc.png


De 3 slots zonder covers gaan eraf omdat deze buiten het moederbord komen en alle hardware word 2cm (!) opgeschoven zodat ik aan beide kanten een 250mm tuberes kwijt kan (hier ben ik nog naar op zoek)

Zo staat de case er nu bij :) :

uWNqPJe.png


Bedankt voor het kijken en tot de volgende update!

Cooled by:
 
UPDATE

d8sLZi6.png


Cooled by:


Tijd voor een nieuwe update maar niet voordat ik mijn sponsor HighFlow Heb bedankt voor het snelle leveren van een reservoir en een aantal fittingen die ik miste voor mijn build!

Bedankt Freddy voor :

2uxJDr6.png


Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM
Bitspower G1/4 Black Sparkle Rotary 45 Degree
en 4x 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) 45 graden Schroeffitting - G1/4 Black Nickel


Thierry bedankt voor :

AV4gumM.png


En Alex voor de 2e reservoir van Bitspower!:

wxXRSdj.png


Bij de vorige update gaf ik al aan dat ik van plan was het moederbord op te schuiven zodat ik aan beide kanten een reservoir kwijt kon, dus ben ik begonnen met de pc van de case af te halen en de gaten af te tekenen en te boren voor het verplaatsen:

wGBDQmu.png


UfT2EbR.png


A9tQZnL.png


QoKPYcN.png


HgkJK2A.png


oLlDer8.png


s8HvonT.png


ft3grsb.png


xW8lPfp.png


Daarna de gaten tappen :

ONNoKRQ.png


0K4b7cr.png


muhsvMF.png


ftTuu6S.png


MhKENi8.png


En de 2 gaten voor de pcikaarten houder (is vast een andere naam voor :) )

PQGYzvS.png


BnAH52q.png


z8UjWZI.png


Wat ik niet mooi vond is dat de houder naast het moederbord uit kwam (3 slots) en we verplaatsen het moederbord dus moet deze mee verplaatsen dus 2 goede redenen om 3 slots te verwijderen:

Q0pOkn7.png


nOojMiy.png


YEqe0cl.png


JK3U9zy.png


Ew0i03y.png


En geplaatst:

T3p9iHD.png


VXtRhPf.png


mLf8e0K.png


4dISAYv.png


Daarna kijken of alles past (niet onbelangrijk:) ):

CifS5wZ.png


TKUeGD1.png


Pcikaart houder stopt mooi langs het moederbord:

9SEx3sY.png


WSPWxMO.png


Moederbord vastgezet met zwarte inbusboutjes:

wNMCRsw.png


En de reservoirs er naast gezet om te kijken of het past:

mkWc4uJ.png


qmcoBVr.png


jPJpYLE.png


En de kabels weer aangesloten:

MGHzWFr.png


Dit was het even voor nu :)
De volgende update gaat even op zich laten wachten omdat ik druk ben in huis en de 23ste mijn verjaardag vier.

Tot de volgende update!


Cooled by:
 
Hey Modders en genieters!

Zoals jullie al gemerkt hebben is er de laatste tijd weinig gebeurd met mijn mod!

Ik had eerst mijn verjaardag, daarna heb ik een tijdje aan de antibiotica gezeten vanwege een oorontsteking en op dit moment heb ik best wat problemen met de pc zelf zoals hier is te lezen : http://forum.highflow.nl/f84/videokaart-blijft-vol-draaien-zonder-belasting-14959/#post262213

Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden maar ben er druk mee bezig :)

Zodra ik verder kan ga ik dit ook zeker doen!

Dus hopelijk snel tot een volgende update!
 
Hardware Update

d8sLZi6.png


Cooled by:


Hoi Modders en genieters!

Bij deze stel ik jullie even voor aan mijn nieuwe vriendin :p

mlWoLP2.png


WFVsknf.png


l5kbrSZ.png


3mAmDyq.png


YCDg7FQ.png


HAn3wNk.png


De extra's vind ik wel erg karig voor een kaart van 600 euro! (kleine gadget of attentie had er wel bij gemogen vind ik)

N71xnZl.png


En in de machine ermee :D

NEutGue.png


De kaart word later ook water gekoeld uiteraard (bestelling volgt binnenkort :) )

Ik ben ondertussen bezig met de kabels van de radiatoren, deze worden allemaal ingekort en met 1 stekker aangesloten, dus binnenkort (denk dit weekend) komt er een mooie update!

Tot de volgende Update!
 
mooie vriendin heb je daar ;) Nu bedenk ik net wat mijn oma allemaal probeert om mijn aan een lief te krijgen, met wat misleiding kan ik daar zeker een quad titan setup uit persen, bedankt voor het idee :040:
 
Wel een grote G-spot heeft die doos. En je hoeft er geeneens naar te zoeken.

gspot.png


:sarc:

Damn als ze zon G spot had zou ik dr de hele dag kietelen :p

mooie vriendin heb je daar ;) Nu bedenk ik net wat mijn oma allemaal probeert om mijn aan een lief te krijgen, met wat misleiding kan ik daar zeker een quad titan setup uit persen, bedankt voor het idee :040:

Succes! houd ons op de hoogte he haha

Haha lache reacties. :D :D

Maar wat is er nu gebeurd met je andere kaart? Was ie kaduuk of... ?

Mn vorige kaart is verkocht aan een kennis die nu mijnenvegen doet in recordtijden :p
Het probleem was een logitech driver/programma die de pc wou overnemen :O

Oplossing is hier te vinden: http://forum.highflow.nl/f84/videok...zonder-belasting-14959/index3.html#post262781

1 dezer dagen komt er een update :)
 
Damn als ze zon G spot had zou ik dr de hele dag kietelen :p
Whahahahaha :D :D
Ooooh buurman, wat doet u nu? professional kietelen... hehehe :p :D

Mn vorige kaart is verkocht aan een kennis die nu mijnenvegen doet in recordtijden :p
Het probleem was een logitech driver/programma die de pc wou overnemen :O

Oplossing is hier te vinden: http://forum.highflow.nl/f84/videok...zonder-belasting-14959/index3.html#post262781
Aha daar had ik nog niet gekeken. Mooi dat het gefixt is. Ook een geluk bij een ongeluk voor je, kom je door zo'n stom driverprobleem nog aan een nieuwe dikke kaart. ;)
 
Ja dat is vaak met die vage problemen. Op een gegeven moment kom je dan op het punt dat je het liefst het raam open wilt doen om alles naar buiten te kieperen. Mja, ff relativeren en een forum als dit helpt je dan weer goed op weg vaak. ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
sir serial Arnold - sir serial - Warmachine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan