• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LD WarMachine

Doet me lichtelijk pijn om de banchtable zo uit elkaar te zien. Als ik daarnaast echter het modwerk zie, de plannen en een dame welke gewoon ook nog eens mee helpt, wordt ik toch weer vrolijk :)
Super netjes! Ik volg je uiteraard ;)
 
Haha, mijn eerste reactie was ook zal ik dit wel of niet doen ( en m'n maat die meteen zei niet doen want hij is al mooi zo) maar het gaat helemaal goedkomen en dat m'n vrouw erbij wil helpen vind ik ook heel erg leuk inderdaad vooral omdat ze er verder niet zoveel mee heeft (als de pc het doet is het prima zeg maar)

ik hoop dat je achteraf met een goed gevoel de case terug gaat zien :) ik ga iig m'n best erop doen :)
 
Vandaag even langs serial geweest.
Hij ziet het helemaal voor zich,ik zie alleen wat aluminium.
en de lolly was al op
Maar naar zijn eerdere dingen gezien te hebben komt het allemaal dik in orde.
 
UPDATE

d8sLZi6.png


Daar zijn we alweer met de beloofde update :)
Vandaag zijn Roy en ik druk bezig geweest met het slijpen van het moederbord plaatje.


Eerst hebben we even stickertjes geplakt waar de standoffs zitten (scheelt weer beetje werk later), aan en reset knoppen verwijderd en de usb aansluitingen:

fvQHIJP.png


vCMgWfw.png


Daarna van de gaatje sleufjes gemaakt zodat het vloertje zakt (4mm), dit was nog vrij lastig maar uiteindelijk goed gekomen:

tUnE99b.png


(hij lijkt wat scheef maar dit komt denk ik meer door de foto, in echt ziet het er mooier uit)

gsxnCOZ.png


Stuk ertussenuit waar de 24 pins komt:

VSGKu8L.png


En netjes afgewerkt:

xU716Ye.png


Stukje waar de s-ata kabels komen afgeslepen:

L0ylzHJ.png


En sleuf voor de SSD's:

Bc2JtBz.png


En als laatste een totaal overzichtje:

sC8D614.png


(Bovenste ssd sleufje was ik wat uitgeschoten met de dremel helaas maar die hebben we daarna ook zo mooi mogelijk afgerond :) )
Al met al weinig foto's voor dik 4 uur werk maar toch veel opgeschoten.

Morgenmiddag ff spuitbusje mat zwart ophalen en het plaatje even bijwerken en daarna de case weer monteren, uiteraard volgen daarna weer de nodige foto's.

Dus tot morgen bij de volgende update!


Cooled by:
 
UPDATE!!

Deze update staat in het teken van het afwerken, spuiten en monteren van de case!

Gisteren hebben we de nodige aanpassingen gedaan aan de case en staan we nu op het punt om deze indien nodig wat aan te passen waar nodig, de bramen te verwijderen en te spuiten:


lx92qjE.png


aa7IkKm.png


OPcRVEC.png


Nu alles wat bijgewerkt en afgebraamd is word het tijd om alles weer te monteren.
Als eerste de bracket voor de voeding die 3 cm is opgeschoven:


fKtnQjq.png


R1iOIrd.png


Daarna de voor en achterkant (echt wel veel mooier met inbus dan met popnagels! :D ):

oQ7RXMr.png


Lastig te zien maar de rand is ook precies zoals ik het wou (4mm gezakt in totaal):

SkcMfF9.png


4ZmO528.png


a6uAidq.png


Close up foto's zijn lastig te maken met mijn toestel maar zodra we wat verder zijn vraag ik even een kennis (die amateurfotograaf is) om een paar hele mooie detailfoto's te maken voor me, die houden jullie dus te goed!

De rest van de week ga ik me bezig houden met het spoelen van m'n waterkoeling set en wachten op een aantal bestellingen.
Ik verwacht ergens volgende week een mooie update weer te kunnen doen, dus tot volgende week!


Cooled by:
 
Netjes sir serial !

Alleen als ik het zo lees zeg je zelf deze update staat in teken voor afwerking :p
Er mag hier en daar nog wat bij gevijlt worden imho , maar dat zijn mijn 2 centen bijdragen hoor .
Voor de rest lekkere case ben benieuwd !
 
@ Viking .. word tijd dat we weer eens afspreken :D

@JeanPaul : vijltjes zijn al gekocht :D .. volgende update ziet het er heel anders uit, khad eerst zoiets van ach zie je straks toch niet maar na meerdere opmerkingen ook zoiets van comeone..je kan beter :) (deed het een beetje te gehaast)

Dus komt helemaal goed :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
sir serial Arnold - sir serial - Warmachine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan