sir serial
Republic of Gamers
UPDATE
Cooled by:
Hoi Modders en genieters,
Buiten is alles in kerststemming en zitten we ingesneeuwd en ik ben verkouden, dus echt een goede Vrijdag om even een update te doen.
Omdat ik verkouden en koortsig was heb ik niet al teveel aan de mod gedaan maar hieronder toch even een paar foto's en nieuwe plannen voor de mod:
Als eerste uiteraard de case er weer bij gepakt:
en de hardware terug erop gezet:
De eerste radiator hing al (met 3x Enermax vegas trio fans)
Dus nu bezig met de 2e radiator:
Voor deze radiator heb ik een aantal handige schroeven besteld bij Highflow.nl
Met deze schroeven van Koolance kun je de schroeven nooit te ver in de radiator draaien en word montage gewoon super makkelijk zoals jullie hieronder kunnen zien:
Op deze radiator komen Enermax vegas duo die ik van noob2070 gekregen heb voor de mod (thx m8!)
En alles gemonteerd :
Tijd voor de (nieuwe) voeding :
De pomp op zn plekkie:
Hardware terug op zn plaats:
en de slotcovers op hun plaats gemonteerd met zwarte inbus boutjes:
Hierdoor komen we meteen bij m'n nieuwe plannen (mede dankzij m'n maat Roy)
De 3 slots zonder covers gaan eraf omdat deze buiten het moederbord komen en alle hardware word 2cm (!) opgeschoven zodat ik aan beide kanten een 250mm tuberes kwijt kan (hier ben ik nog naar op zoek)
Zo staat de case er nu bij :
Bedankt voor het kijken en tot de volgende update!
Cooled by:
Cooled by:
Hoi Modders en genieters,
Buiten is alles in kerststemming en zitten we ingesneeuwd en ik ben verkouden, dus echt een goede Vrijdag om even een update te doen.
Omdat ik verkouden en koortsig was heb ik niet al teveel aan de mod gedaan maar hieronder toch even een paar foto's en nieuwe plannen voor de mod:
Als eerste uiteraard de case er weer bij gepakt:
en de hardware terug erop gezet:
De eerste radiator hing al (met 3x Enermax vegas trio fans)
Dus nu bezig met de 2e radiator:
Voor deze radiator heb ik een aantal handige schroeven besteld bij Highflow.nl
Met deze schroeven van Koolance kun je de schroeven nooit te ver in de radiator draaien en word montage gewoon super makkelijk zoals jullie hieronder kunnen zien:
Op deze radiator komen Enermax vegas duo die ik van noob2070 gekregen heb voor de mod (thx m8!)
En alles gemonteerd :
Tijd voor de (nieuwe) voeding :
De pomp op zn plekkie:
Hardware terug op zn plaats:
en de slotcovers op hun plaats gemonteerd met zwarte inbus boutjes:
Hierdoor komen we meteen bij m'n nieuwe plannen (mede dankzij m'n maat Roy)
De 3 slots zonder covers gaan eraf omdat deze buiten het moederbord komen en alle hardware word 2cm (!) opgeschoven zodat ik aan beide kanten een 250mm tuberes kwijt kan (hier ben ik nog naar op zoek)
Zo staat de case er nu bij :
Bedankt voor het kijken en tot de volgende update!
Cooled by: