• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Latching Switch 19mm

Als iets er niet is, is het er simpelweg niet. Of het dan een moederbord of een knopje is maakt vrij weinig uit :p

Ja ok, maar het duurt al 2 maanden en ik bestel toch iets wat al lang in de handel is. Door dat knopje kan ik niet verder met mijn systeem. Begin er toch wel wat frustie van te worden of is het normaal dat het zo lang kan duren? Kan ook aan mij kiggen natuurlijk :002:

Euhm, die in je link zijn latching?

Oops, ik bedoelde momentary:eusa_wall:

Goed opgemerkt trouwens.
 
Moest je btw momentary of latching hebben?

Momentary hebben we namelijk al:
Lamptron 19mm RING White Momentary Illuminated Switch Black

Voor de latching variant nog steeds geen verwachte leverdatum.
Freddy,

Is dat niet toevallig de switch met de dubbele functie? Ik weet dat er sommige zijn die dubbele pinnen hebben voor zowel latching als momentary gebruik.

Ik vermoed dat dit bij deze ook het geval is (of de omschrijving klopt van geen kant). Never mind, ik zie al dat de omschrijving niet op product is, maar generiek voor de hele serie.
 
Ik moet een latching van 19mm hebben om verlichting aan/uit te zetten.

Lamp Electronics


@wwwicked: bedankt voor het meedenken


**EDIT**
Oooooh...heb net heel dit topic doorgelezen en ik zie dat wat wwwicked al in post #12 zei volgens mij al de juiste is?? En NIET een momentary zoals ik zei in post #13.
Dit is toch een latching switch?
http://www.highflow.nl/modding/power-switches/19mm-bulgin-black-white-led.html

Als het zo is dan is het wel een gods-gruwelijke facepalm!!!
 
Laatst bewerkt:
Die zijn ook momentary!!! (verkeerd in omschrijving, zojuist gecorrigeerd)
Dus als je indrukt, springt de knop gelijk terug, blijft NIET in één stand zitten.

Een knop in ons shop is pas Latching als dit vermeldt staat in de productnaam.
Staat er niks in de productnaam, dan is het automatisch momentary.
 
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar wordt het niet eens tijd voor een beschrijving per product in plaats van een directe copy-paste van de fabrikant zelf?

Zo is het natuurlijk lastig uitzoeken in de shop.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Gurt11 Bulgin Switch - Momentary of Latching? HighFlow Webshop 3
Sw333t [VERKOCHT] Momentary to Latching Printplaat (2 kanaals, maximaal 5 Ampere) Verkocht 4
Jason Brook X One SE Adapter for Xbox One/Series S/Series X/Nintendo Switch/PS4/PC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason Brook Wingman SD Converter for Xbox 360/Xbox One/Xbox Elite 1&2/PS3/PS4/Switch Pro Controller to Sega Dreamcast & Saturn Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XB Converter for PS4/PS3/Switch Pro/Xbox One/Elite 1&2/Xbox 360 Controller to Xbox One/Xbox 360 Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Besje ModMyToys Vandal resistant switch 22mm - momentary RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Jason Brook Powerbay Portable and Fast Charging Stand, Docking for Switch, Compatible with Switch and GC Controllers, Support HDMI Output HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
T Rotary switch sticker Algemene Discussies 3
Freddy Nintendo Switch Gaming 3
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
DutchChilles [VERKOCHT] NZXT Switch 810 Verkocht 15
DutchChilles [IN-ACTIVE] NZXT Switch 810 Verkocht 2
D Glasvezel router switch utp vraag. Hardware & Software 26
E [VERKOCHT] Belkin SOHO KVM Switch-4 Ports DVI Verkocht 6
G Ccfl aan/uit switch Cases en Modding 13
O Lamptron 22mm vandal switch HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
A LED Switch CM690II Cases en Modding 5
Sw333t Rocker Rectangular Switch - Black with White LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
TYPHOON Lamptron Vandal Switch Cases en Modding 2
W Hoe IP van switch achterhalen? Problemen & Oplossingen 10
P [IN-ACTIVE] Switch voor monitor/ muis en keyboard op 2 pc`s te gebruiken Gevonden 5
D Lamptron Vandal Switch aansluiten op microcontroller Handleidingen en Installatie Tips 6
Fall3n Auto Start Knop is Toch een Momentary Switch Electronica 0
K Vandal switch op een lamptron cffl inverter plaatsen Handleidingen en Installatie Tips 23
Fryslanboy Switch toevoegen aan router voor meerder PC's op verschillende kamers in huis Hardware & Software 1
D Netwerk Router Switch XboX360 Mediaplayer pc vraag Hardware & Software 14
M Hoe Lamptron Vandal Switch aansluiten? Cases en Modding 9
Sw333t Een momentary switch (type reset switch) gebruiken om verlichting te schakelen Electronica 11
Fall3n Switch Modden en Aluminium zagen Questions Cases en Modding 8
MonsterEnergy Probleempje switch, server en FTP Problemen & Oplossingen 4
Flipmode 16mm Vandal Switch Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t "Bulgin" on/off switch met groene led-ring HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
meneer peer hoe sluit je een vandal switch aan. Cases en Modding 8
Joren gigabit switch Hardware & Software 4
Maatje Bulgin / Vandal Power Switch: Aansluiting? Cases en Modding 193
ZwerverRoodbaard Lian Li Power Switch HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
canonchiel [IN-ACTIVE] 45 Graden Fitting 13mm 19mm Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan