• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Laptop bij 75C Cpu op 70

hesselcandea

Professioneel amateur
Hallo mensen.
Ik heb hier een laptop staan, die graag lekker warm wordt.
packardbellcracktop.jpg
Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Al vast bedankt.

k.3nny

Oldscool.
Tbh, Ik zie HesselCandea Geen laptop uitelkaar schroeven, (Ik ken hem van meerdere foras)

Laatst bewerkt:

hesselcandea

Professioneel amateur
Excuseer? Waar slaat dat op K3nny?
Ik heb 2 dezelfde laptops, en bij de eerste heb ik de pasta al vervangen. Dat helpt niet.
Die andereis nu lekker warm. Toch maar een laptopkoeler dan?

JeanPaul

Bros Family
:sarc: FLAME FLAME FLAME :sarc:

Wat je kunt doen :

Inderdaad de thermalpaste vervangen en dan hebben we het over een MX-4 of Arti 5 met de juiste hoeveelheid ik ken genoeg mensen die er 4cm op smeren :p

De heatsink indd helemaal stofvrij maken , en waar heb je de laptop opstaan ? ken ook mensen die klagen zich suf en dan hebben ze de laptop op hun spijkerbroek staan...

Mocht het allemaal niet helpen indd wat kenny al aangaf een laptop koeler kopen . Echter je temps zijn niet echt extreem gek of is dit idle ?

Echter nu zie ik ook dat je een packard bell hebt deze hebben in het algemeen niet de beste ventilatie .

dopestuff

Moderator
Forumleiding
je kan als je wilt ook altijd nog de "ventilatie" verhogen door de plastic intake/outtake roosters wat te verruimen...

hesselcandea

Professioneel amateur
He bedankt allemaal voor de suggesties.
Die screenshot was gemaakt net na het opstarten.. dus die is niet helemaal betrouwbaar.
Ik ga binnenkort even een tube koelerpasta kopen, en gelijk even al het stof weghalen.
De laptop staat meestal op tafel. Ik zal kijken of ik een laptopkoeler kan krijgen.

XenOn

New member
Valt nog mee mijn MacBook Pro's CPU haalt 122 graden als ik League of Legends speel.
Maar inderdaad een Laptop cooler helpt veel als ik men laptop cooler gebruik met 9 120mm fans die 1800rpm draaien word hij nog maar 70 graden.

Harjo

OC noob
We hebben weer en sollicitant voor topic kicker van het jaar :) :eenhoorn:

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Bovenaan