Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Thanks, maar dit jaar sla ik over om volgend jaar er weer gruwelijk bij te zijn.Dit jaar geen vervoer, nog bezig met een nieuwe set-up, minder tijd etc.Maar 20 man is nog niet veel. Ik mis iig als ik naar de lijst van vorig jaar kijk Kwik, Kwak en Kwek (de neefjes van Freddy), Fei Long (de broer van Freddy), stn, Glosy en mixed up, die Belgische clan van Homienator, Daan, Demolisher & Co, de clan van Furbz etc. en de Yoda van de waterkoeling coolfris. Slaan die ook allemaal een jaartje over of is iedereen zo laat met opgeven?
Thanks, maar dit jaar sla ik over om volgend jaar er weer gruwelijk bij te zijn.
Dit jaar geen vervoer, nog bezig met een nieuwe set-up, minder tijd etc.
Maar 20 man is nog niet veel. Ik mis iig als ik naar de lijst van vorig jaar kijk Kwik, Kwak en Kwek (de neefjes van Freddy), Fei Long (de broer van Freddy), stn, Glosy en mixed up, die Belgische clan van Homienator, Daan, Demolisher & Co, de clan van Furbz etc. en de Yoda van de waterkoeling coolfris. Slaan die ook allemaal een jaartje over of is iedereen zo laat met opgeven?