Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Stroom is het probleem niet, vroomshoop is nog te doen met de aanhanger. Als jij een trekker regelt met aftakas neem ik onze 42 kVa aggegraat mee. Het gaat om de voorzieningen er omheen.Ook hebben we dan nog een kastje nodig van de boels om de stroom te verdelen. Aggegraat levert 1 0 draad en 2 fases (voor krachtstroom) dus dan kunnen we stroom aftappen van 2 fases. Maar om dat fatsoenlijk voor elkaar te hebben (je wil geen pc's frituren) moet je wel weten wat je doet.Je kunt een mogelijkheid geven tot camperen (tentje in de weide opzetten). Sanitaire voorzieningen etc etc. Ik zou eerst maar eens een begroting maken wat het zou gaan kosten. vergeet oook de zitplekken, tafels, stoelen etc niet.
Stroom is het probleem niet, vroomshoop is nog te doen met de aanhanger. Als jij een trekker regelt met aftakas neem ik onze 42 kVa aggegraat mee. Het gaat om de voorzieningen er omheen.
Ook hebben we dan nog een kastje nodig van de boels om de stroom te verdelen. Aggegraat levert 1 0 draad en 2 fases (voor krachtstroom) dus dan kunnen we stroom aftappen van 2 fases. Maar om dat fatsoenlijk voor elkaar te hebben (je wil geen pc's frituren) moet je wel weten wat je doet.
Je kunt een mogelijkheid geven tot camperen (tentje in de weide opzetten). Sanitaire voorzieningen etc etc. Ik zou eerst maar eens een begroting maken wat het zou gaan kosten. vergeet oook de zitplekken, tafels, stoelen etc niet.