Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Oh waren die van Teleac? Ze hebben nog een gedeelte gefilmd met mijn kast "strategisch"op de achtergrond.NWD29 vond ik wel weer gezellig, maar ik merkte weinig van de organisatie moet ik zeggen.De informatie bij de compo's over welke versie iedereen gebruikt etc. vond ik wat miniem.Het netwerk was snel genoeg maar t internet was traag.Het was redelijk volle bak en de gangpaden en de slaapruimtes waren snel vol gebouwd, maar er gingen ook wel veel mensen weg zodra ze kansloos waren in de compo.Maar t ging om de gezelligheid en die was er wel.
Oh waren die van Teleac? Ze hebben nog een gedeelte gefilmd met mijn kast "strategisch"op de achtergrond.
NWD29 vond ik wel weer gezellig, maar ik merkte weinig van de organisatie moet ik zeggen.
De informatie bij de compo's over welke versie iedereen gebruikt etc. vond ik wat miniem.
Het netwerk was snel genoeg maar t internet was traag.
Het was redelijk volle bak en de gangpaden en de slaapruimtes waren snel vol gebouwd, maar er gingen ook wel veel mensen weg zodra ze kansloos waren in de compo.
Maar t ging om de gezelligheid en die was er wel.