Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
er begint al iets tot stand te komen hier, maar even een tip...ik denk dat het makkelijker is als we een plek kunnen vinden in midden nederland, dan is het voor iedereen die wat aan de grens van nederland woont makkelijker daar te komen...niet dat ik het erg vind om naar noord holland te rijden, maar hoe verder hoe lastiger het voor mensen wordt. zelfs in zomervakantie. en over een case sjouwe moet niet gezeurd worden dat is iets wat erbij hoort mijn case weegt tegen de 30 kilo...
er begint al iets tot stand te komen hier, maar even een tip...
ik denk dat het makkelijker is als we een plek kunnen vinden in midden nederland, dan is het voor iedereen die wat aan de grens van nederland woont makkelijker daar te komen...
niet dat ik het erg vind om naar noord holland te rijden, maar hoe verder hoe lastiger het voor mensen wordt. zelfs in zomervakantie. en over een case sjouwe moet niet gezeurd worden dat is iets wat erbij hoort mijn case weegt tegen de 30 kilo...